Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2004, 23:32
matrix21
matrix21 is offline
Wanneer is flirten flirten?
Oftewel ik flirt met iedereen ook als ik een meisje niet leuk vind.
Met flirten bedoel ik dan, sexueel getinte grapjes, in zij porren, kleine lichamelijke contacten.

Ben ik hier de enige? Zelf heb ik het idee dat er meer jongens zijn die dit doen. Echter heb ik er bij meisjes niet zo'n hoogte van.
Zo ja, waarom flirten jullie met iedereen? Is het oefening, of vind je het gewoon prettig.
Bij mij is het begonnen als oefening. Vond mezelf niet sociaal genoeg. Ik wilde makkelijker om kunnen gaan met mensen en dan voornamelijk vrouwen.
Nu ik eenmaal iets socialer ben, grotere vrienden en vriendinnen kring e.d. zie ik het flirten als iets sociaals. Ik vind het gewoon leuk om te doen en het geeft me een goed gevoel vooral als er dan wederzijds geflirt word.

hmm gebruik wel erg vaak, maar ben gewoon in een vrolijke bui Het is niet omdat ik het allemaal niet serieus bedoel.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-03-2004, 00:26
Faery
Faery is offline
.

Mm ja.
Oud 06-03-2004, 06:04
Verwijderd
jij wordt vast en zeker terug geflirt!
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 08:53
Verwijderd
Oh god, zulke jongens ontwijk ik altijd.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 08:56
*Madel*
*Madel* is offline
Citaat:
Noé schreef op 06-03-2004 @ 09:53:
Idem
Oud 06-03-2004, 09:28
love is life
love is life is offline
bwa kan wel cool zijn, maar je moet daarmee oppassen dat je geen mensen kwetst. Want wat als dat meisje nu denkt dat je gevoelens voor haar hebt?

Ik denk dat iedereen wel eens flirt.. Maar je hebt flirten en flirten. Het eerste is van die stoere machogaste dat zo komen slijmen en dan heb je flirten in de zin van fun maken ... ma bon doet er niet toe moet kunnen
Oud 06-03-2004, 09:47
snoopy
snoopy is offline
Ik flirt alleen als ik verliefd ben op diegene. Met als doel om een relatie te krijgen.
Oud 06-03-2004, 09:56
Tinkiebell
Tinkiebell is offline
Ik vind dat je wanneer je naar iemand lacht (glimlacht) dat dat dan eerder iets "geruststellends" is, maar ik denk dat dat ook wel vaak als flirten wordt aangezien..
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 10:02
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Noé schreef op 06-03-2004 @ 09:53:
Idd
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 10:14
Yolcu
Yolcu is offline
Hmm de dingen die jij opnoemt zie ik niet als flirten, dat zie ik alleen maar als irritant aandachtvragend gedrag.

Onschuldig flirten is (imo) oogcontact maken, glimlachen, kijken en dan weer wegkijken enzo. En ja, dat doe ik wel graag. Je moet toch iets als je dagelijks per trein en bus reist.

Als ik flirt met de bedoeling iets met die jongen te krijgen, dan maak ik denk ik iets meer complimentjes en zal ik hem ook wat vaker 'per ongeluk' aanraken enzo.
Oud 06-03-2004, 10:23
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik vind flirten eerlijk gezegt meer als je diegene leuk vind en haar probeert te versieren. wat jij doet, vind ik meer geinen, dat doe ik zelf ook, ik denk trouwens iedereen wel.
Oud 06-03-2004, 10:54
_Moby_
_Moby_ is offline
Citaat:
snoopy schreef op 06-03-2004 @ 10:47:
Ik flirt alleen als ik verliefd ben op diegene. Met als doel om een relatie te krijgen.
dus jij moet eerst verliefd worden op iemand en dan ga je pas flirten?

Je gaat dus naar een disco of cafeetje ofzo, je zoekt een jongen uit, daar kijk je ff naar, waarna je besloten hebt verliefd op hem te zijn en dan ga je met hem flirten????

Verliefdheid komt normaal gesproken pas ná het flirten, tenzij je elkaar al veel langer kent... Maar toch een rare gewoonte van je
Oud 06-03-2004, 10:55
_Moby_
_Moby_ is offline
Citaat:
Unique schreef op 06-03-2004 @ 11:14:
Hmm de dingen die jij opnoemt zie ik niet als flirten, dat zie ik alleen maar als irritant aandachtvragend gedrag.

Onschuldig flirten is (imo) oogcontact maken, glimlachen, kijken en dan weer wegkijken enzo. En ja, dat doe ik wel graag. Je moet toch iets als je dagelijks per trein en bus reist.

Als ik flirt met de bedoeling iets met die jongen te krijgen, dan maak ik denk ik iets meer complimentjes en zal ik hem ook wat vaker 'per ongeluk' aanraken enzo.
Oud 06-03-2004, 10:55
Verwijderd
Citaat:
matrix21 schreef op 06-03-2004 @ 00:32:
Met flirten bedoel ik dan, sexueel getinte grapjes, in zij porren, kleine lichamelijke contacten.
Dat is niet flirten, dat is seksuele intimidatie, het soort waar ze op kantoren van die heel mooie Arboreglementen voor hebben
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 11:25
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
nare man schreef op 06-03-2004 @ 11:55:
Dat is niet flirten, dat is seksuele intimidatie, het soort waar ze op kantoren van die heel mooie Arboreglementen voor hebben

Ik ben het eens me de rest van de dames, dat is geen flirten dat is gewoon irritant om aandacht vragen. Je wordt gewoon schijtziek van zulke gasten.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 11:49
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Zulke jongens neem ik nou never niet serieus. Je zal ook wel niet zo vaak een serieuze vriendin hebben gehad?
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 12:07
juno
juno is offline
Ik vind dat zo erg...zo'n brok onbenul wat opeens denkt dat hij kan zeggen dat ik vast wel van sex hou, of die me gaat lopen prikken en me aanstoten, (lees: me pijn doen) of te dicht naast me kom staan, zodat ik hem wel moet ruiken, of ik nou wil of niet. En ik vind mensen al snel stinken, is het niet naar goedkoop parfum, smerige sigaretten, zweet of bier, dan is het wel een puttenlucht uit hun bek.

En dan nog wat: als ik daar vervolgens heel beleefd gewoon niet op inga, een stapje terug doe, hem ontwijk, niet lach om stomme grapjes, om zijn gevoelens te sparen, dan is dat GEEN AANMOEDIGING OM DOOR TE GAAN!

Ik snap best dat je een reactie wilt, maar de enige reactie die je dan kunt verwachten is een snauw of een ram voor je kop.

Als wij dames er niet op ingaan is dat niet omdat we het niet begrepen hebben, (hoe stom, doof en blind denk je dat we zijn?)maar omdat we zo aardig zijn om je niet het openbaar te willen afzeiken. Als we je wel leuk vinde, reageren we echt wel, of we hebben je zelf al versierd.

Dank U.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 12:22
ilse
ilse is offline
Citaat:
juno schreef op 06-03-2004 @ 13:07:
Ik vind dat zo erg...zo'n brok onbenul wat opeens denkt dat hij kan zeggen dat ik vast wel van sex hou, of die me gaat lopen prikken en me aanstoten, (lees: me pijn doen) of te dicht naast me kom staan, zodat ik hem wel moet ruiken, of ik nou wil of niet. En ik vind mensen al snel stinken, is het niet naar goedkoop parfum, smerige sigaretten, zweet of bier, dan is het wel een puttenlucht uit hun bek.

En dan nog wat: als ik daar vervolgens heel beleefd gewoon niet op inga, een stapje terug doe, hem ontwijk, niet lach om stomme grapjes, om zijn gevoelens te sparen, dan is dat GEEN AANMOEDIGING OM DOOR TE GAAN!

Ik snap best dat je een reactie wilt, maar de enige reactie die je dan kunt verwachten is een snauw of een ram voor je kop.

Als wij dames er niet op ingaan is dat niet omdat we het niet begrepen hebben, (hoe stom, doof en blind denk je dat we zijn?)maar omdat we zo aardig zijn om je niet het openbaar te willen afzeiken. Als we je wel leuk vinde, reageren we echt wel, of we hebben je zelf al versierd.

Dank U.
Oud 06-03-2004, 12:57
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 06-03-2004 @ 12:49:
Zulke jongens neem ik nou never niet serieus. Je zal ook wel niet zo vaak een serieuze vriendin hebben gehad?
Ik ken dus een gast die al best wel lang een vriendin heeft, het is ook behoorlijk serieus en hij gedraagt zich ook altijd zo lomp. Komt hij naast je, gaat hij hard lachen en stootjes geven, onzin vertellen enz.
Als je hem ziet, wegwezen want anders kom je niet meer van hem af.

Maar dit zijn dus ook echt doelloze mensen hč.

Citaat:
Bij mij is het begonnen als oefening. Vond mezelf niet sociaal genoeg.
How desperate can you be?
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 13:01
elledc
elledc is offline
damn, jij lul
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 14:36
In_stilte
In_stilte is offline
Wat is dit nou voorgrof gepraat, kennen jullie deze persoon dat jullie hem zo beoordelen en afzeiken?
Ik kan me heel goed voorstellen dat je als verlegen persoon besluit wat meer contact probeerd te maken. Probeerd wat meer te praten en gezelligheid uit te stralen.

Lichamelijk contact is een heel normale manier om te flirten, niet al te subtiel, maar ach... En flirten is geen probleem, zolang je er niemand mee lastig valt en niemand kwetst.

(zelf ben ik niet zo'n flirter, alhoewel ik wel heel lichamelijk ben met mensen die ik goed ken.)
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 15:09
foreignstud
foreignstud is offline
ik ben ook niet echt een flirter.. Ik weet nooit zo goed wat ik moet doen.. maar ik ben totaal niet verlegen..

Ik krijg makkelijk contact met andere vrouwen maar ik kom nooit verder dan een praatje.. niet dat ik dat heel erg vind maar ik sta wel eens met een super mooie vrouw te praten die ik graag zou willen zoenen maar ik kan dan nooit die stap nemen.. weet niet waarom..

maar ik heb wel het gevoel dat sommige vrouwen dat waarderen, ik kom gewoon een praatje maken en voor de rest niks... geen dubbelzinnige opmerkingen of niks.. maar ik zou soms toch wel wat meer willen...

maar ik heb nog hoop .. en ik ben ook niet wanhopig dus alles zal wel goed komen
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 15:18
Verwijderd
Citaat:
foreignstud schreef op 06-03-2004 @ 16:09:
Ik krijg makkelijk contact met andere vrouwen maar ik kom nooit verder dan een praatje.. niet dat ik dat heel erg vind maar ik sta wel eens met een super mooie vrouw te praten die ik graag zou willen zoenen maar ik kan dan nooit die stap nemen.. weet niet waarom..
Moet dat dan? Als ik een supermooie vrouw tegenkom in de kroeg waar ik ook nog eens geweldig mee kan kletsen, dan hoef ik echt niet zonodig er meteen bovenop. Dat is zó ongepast. Ik hou liever contact met haar en ga er dan een keer mee uit eten, zonder anderen erbij, veel stijlvoller dan meteen maar buiten de kroeg aflebberen. Da's leuk als je 15 bent en je hele leven om hockey draait, maar nu niet meer.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 15:21
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 06-03-2004 @ 13:07:
juno juno juno
Oh god, laten we samen deze jongens haten..

Van die jongens die zeggen: "ja jij houd wel van iets zoets hč" tegen ieder meisje die ze zien met een glas drinken erin... en dan je even een flinke knijp in je zij/bips geven.

Enfin... ik kom niet verder dan een glimlach naar een meisje.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 16:12
matrix21
matrix21 is offline

Ik heb me niet geliefd gemaakt met dit topic geloof ik. Allereerst heb ik het niet zozeer over met onbekenden. Dat heb ik helemaal niet gezegd en zal ik ook nooit doen omdat ik verlegen van aard ben.
Ik bedoel dus met mijn vrouwelijke collega's, die net zo goed weer flirten met mij om het flirten zelf. Met vriendinnen, goede bekende, mensen waar je graag mee omgaat.
Op zo'n manier bedoel ik het aangezien ik snap dat veel mensen daar geen behoefte aan hebben met vreemden.
Ik ben geen randdebiel die niet weet hoe ie zich moet gedragen richting vrouwen ofzo hoor.
Misschien zijn het alleen de vrouwen die er echt niet van houden die hier reageren. Maar ik moet zeggen dat ik in de praktijk nooit een negatieve reactie heb gehoord.

In elk geval kijk ik nou wel uit met het bedenken van een topic als ik in een uitgelaten bui ben. Eerst even elke manier van interpreteren analyseren en dan maar hopen dat ik niemand op zijn teentjes trap.
Bij deze mijn oprechte exuces dan maar, al weet ik niet wat ik fout heb gedaan om zo worden afgekraakt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-03-2004, 16:21
juno
juno is offline
Je zei zelf: ik flirt met iedereen, ook als ik het meisje niet eens leuk vind. Dan krijgen wij hele rare ideeen over jou.

Maar goed het is jouw manier van omgaan met vrouwen en meisjes die je kent en die je aardig vindt, en bij wie dat wederzijds is. Iemand die ik al ken en aardig vindt mag best grapjes met me maken, of me een beetje plagen, me (niet te opdringerig!) aanraken, (maar nog steeds niet porren, dat is echt irritant!) en complimentjes uitdelen.

Maar eerst moet ik hem al aardig vinden. En dat bereik je door te praten.

Laatst gewijzigd op 06-03-2004 om 16:25.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 16:23
matrix21
matrix21 is offline
Citaat:
juno schreef op 06-03-2004 @ 17:21:
Je zei zelf: ik flirt met iedereen, ook als ik het meisje niet eens leuk vind. Dan krijgen wij hele rare ideeen over jou.
Mja misschien raar geformuleerd.
Ik bedoel dus iedereen waar ik goed mee omga, meisjes die ik niet zozeer wil versieren voor een relatie. Gewoon voor de lol van het flirten.
Is dat zo raar dan?
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 16:26
juno
juno is offline
Citaat:
matrix21 schreef op 06-03-2004 @ 17:23:
Ik bedoel dus iedereen waar ik goed mee omga, meisjes die ik niet zozeer wil versieren voor een relatie. Gewoon voor de lol van het flirten.
Is dat zo raar dan?
Nee, dat niet. Doe ik zelf ook.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 16:32
matrix21
matrix21 is offline
Citaat:
juno schreef op 06-03-2004 @ 17:26:
Nee, dat niet. Doe ik zelf ook.
Bij dat te horen
Alleen jammer dat ik het nut van dit topic niet meer weet. Gisteravond vond ik het een goed idee het te posten maar nu niet meer.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 16:35
juno
juno is offline
Citaat:
matrix21 schreef op 06-03-2004 @ 17:32:
Bij dat te horen
Alleen jammer dat ik het nut van dit topic niet meer weet. Gisteravond vond ik het een goed idee het te posten maar nu niet meer.
Dit is het forum. Er is geen nut.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 16:36
Verwijderd
misschien is het jullie nog niet opgevallen. maar hij flirt hier ook op het forum

6 smileys in zijn post
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 17:19
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
_Moby_ schreef op 06-03-2004 @ 11:54:
dus jij moet eerst verliefd worden op iemand en dan ga je pas flirten?

Je gaat dus naar een disco of cafeetje ofzo, je zoekt een jongen uit, daar kijk je ff naar, waarna je besloten hebt verliefd op hem te zijn en dan ga je met hem flirten????

Verliefdheid komt normaal gesproken pas ná het flirten, tenzij je elkaar al veel langer kent... Maar toch een rare gewoonte van je
nou... k flirt dus niet bij het uitgaan. Als ik iemand leer kennen (bijv. op school) en ik vind diegene leuk (oke... het woord verliefd is wat overdreven), DAN ga ik pas flirten. Ik flirt dus ook altijd maar met 1 persoon. Snappie?
Oud 06-03-2004, 17:35
matrix21
matrix21 is offline
Citaat:
snoopy schreef op 06-03-2004 @ 18:19:
nou... k flirt dus niet bij het uitgaan. Als ik iemand leer kennen (bijv. op school) en ik vind diegene leuk (oke... het woord verliefd is wat overdreven), DAN ga ik pas flirten. Ik flirt dus ook altijd maar met 1 persoon. Snappie?
Dus flirten vind jij iets wat hoort bij de liefde en het zoeken naar een partner?
Ik heb daar dus andere ideeen over. Namelijk dat flirten iets sociaals kan zijn waardoor je een band met iemand kan krijgen die niet zozeer liefde is, maar bijvoorbeeld een hele goede vriendschappelijke relatie.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 17:41
Freestyler*
Freestyler* is offline
ach.. het is ook de manier waarop

maar ik ken twee jongens die mij (en andere meisjes) ook wel eens in de zij porren of kietelen ofzo, maar dat zie ik toch absoluut niet als flirten eigenlijk
skesueel getinte opmerkingen vind ik alweer wat anders
Oud 06-03-2004, 18:32
Verwijderd
Ik vind eigenlijk dat het heel erg van de persoon afhangt. Iemand die me gewoon aanraakt en plaagt terwijl ik weet dat hij of zij er toch niets mee bedoelt vind ik prima. Als het maar spontaan gaat. Zelf merk ik dat ik de laatste tijd ook wat meer mensen aanraak, maar dan bedoel ik er meestal niets mee (behalve als het een jongen is die ik leuk vind ). Het zijn dan wel altijd mensen met wie ik veel omga.
Bij players en van die oude mannetjes vind ik het een ander verhaal, die moeten gewoon uit m'n buurt blijven (kan ik me ook heel erg afstandelijk naar gedragen om te laten merken dat ik het niet wil )
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 22:00
Verwijderd
Ik ken wel wat jongens die altijd met meisjes flirten. Een jongen doet dat heel erg. Ieder meisje vindt hem dan ook charmant, terwijl het eigenlijk echt een lul is.

Hij flirt wel echt met iedereen ja. Zelfs met mij , en ik weet zeker dat hij daar echt niks meer bedoeld.

Nog een jongen (maar daar ga ik wel veel mee om, dus dan is het weer anders), die kan ook behoorlijk met je flirten, grapjes maken over seks, over bij je in bed slapen, aan je zitten etc etc.

Zijn dus wel meer jongens die het doen.

Of ik zelf veel flirt? Ik weet het eigenlijk niet. Bij jongens die ik echt mag kan ik volgens mij wel behoorlijk flirten (terwijl ik daar dan echt niks van wil hoor, en ik het zelf ''eng'' begin te vinden als ze denken dat ik er echt iets mee bedoel)
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 22:18
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
matrix21 schreef op 06-03-2004 @ 17:23:
Is dat zo raar dan?
Daar is helemaal niks raars aan... zelfs ik doe dat, al kijk ik wel een beetje uit bij wie

Laatst gewijzigd op 06-03-2004 om 22:24.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 15:00
faartju
faartju is offline
wa verstaan jullie onder flirten??????????????????
Oud 07-03-2004, 15:59
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
faartju schreef op 07-03-2004 @ 16:00:
wa verstaan jullie onder flirten??????????????????
damn... dat leggen we toch allemaal net uit?
Oud 07-03-2004, 16:04
faartju
faartju is offline
moja weet wel wa da gijder flirten vin ne knuffel mee ne gast ofzo es lijk al flirten vo gunder
Oud 07-03-2004, 18:11
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
faartju schreef op 07-03-2004 @ 17:04:
moja weet wel wa da gijder flirten vin ne knuffel mee ne gast ofzo es lijk al flirten vo gunder
hier begrijp ik echt helemaal geen moer van
Oud 07-03-2004, 18:32
Cruz
Cruz is offline
Oog contact maken, glimlachen, beetje in zijn buurt blijven..
Flirten is spannend, het moet een beetje uitdagend gaan ofzo.. Van die uitdagende opmerkinkjes maken af en toe, beetje plagen.. Ik ben gek op flirten
Oud 07-03-2004, 20:09
Verwijderd
Het 'oogcontact maken, wegkijken, glimlachen'-soort van flirten doe ik vrij algemeen met elke leuke jongen of leuke jonge man die ik tegen kom wanneer ik in een goed humeur ben, ook al ken ik 'm niet, jongens op straat of in de bus of trein, gewoon omdat het zo'n vrolijk gevoel geeft als iemand er vriendelijk terugflirtend op reageert. Het is daarbij trouwens wel altijd duidelijk te afstandelijk en vluchtig om op de ander over te komen als versierpoging, en als ik geen reactie krijg dan geef ik het meteen op.

Het soort van flirten waarbij je ook 'verbaal flirt' en waarbij er aanrakingen zijn en waarbij je echt een tijdje door gaat en waarbij het niet alleen leuk maar ook spannend is, doe ik alleen bij jongens op wie ik verliefd zou kunnen en willen worden of op wie ik verliefd ben; ik heb een vriend en wil dus niet op iemand anders verliefd worden, voluit flirten doe ik dus alleen met hem.
Wat jij beschrijft klinkt mij meer als een beetje geinen, zogenaamd-flirten, dat kan uiteraard wel met iedereen die je aardig vindt mits diegene er zelf ook om kan lachen
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 21:21
anoniempjes
anoniempjes is offline
nog gisteravond meegemaakt met een meisje die aan het flirten was met ik en ik dan met haar was gewoon grappig en fun en soms heel intiem tot we aan hetk ussen waren enz en dan elkaar plagen was wel 1 van de plezanste keren denk ik hoe ze flirte
vind ik personelijk plezant.
en ja nu vrijen we
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten