Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Iedereen bedankt voor de info
![]() Nog een vraagje voor de creditcardgeeks onder ons: hoe controleren winkels en dergelijke eigenlijk of je nog niet door je limiet heen bent? Bij een internetshop kan ik me voorstellen dat ze dat digitiaal kunnen checken, maar je ziet in films ook weleens mensen met een handtekening betalen. Hoe zit dat dan? Ik heb hem eigenlijk alleen voor internetdoeleinden nodig, niet daarvan. Maar ik vraag het met ivm fraudegevoeligheid wel even af. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Precies. Je haalt hem dan door dat apparaat. Dat apparaat zoekt contact met interpay en die heeft die informatie.
Nu een nieuwe vraag: Stel ik koop wat op internet in een andere valuta. Hoe weet ik dan welke omrekenkoers gerekd zal worden? Ik zie op de Nederlandse mastercard site hier geen informatie over staan. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik heb ook nog een vraagje..
Als je iets koopt, betaal je pas aan het eind van de maand toch? Maar daar betaal je dus rente over?? En hoeveel dan? Ik dacht aardig wat, want die creditcards leveren altijd goud geld op... Kan ik niet zeggen dat het direct moet worden afgeschreven? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |