Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dat is dan nog niet zo erg, maar wanneer de hond er om de 5 minuten weer onder gaat liggen en een ernorme herrie gaat maken wanneer ze er weer onder vandaan gehaald wenst te worden.. toch wel vervelend ![]() (was niet eigen hond, maar heb het wel 2 uur mee moeten maken ![]() |
![]() |
|
![]() |
Oww, das wel heel komisch ja.
Wij hadden een tijd geleden een bobtail, Bommel, toen gingen we er een keer mee wandelen met nog 2 honden. Waren we zo bij een watertje, die andere 2 gingen zwemmen maar Bommel was al oud en zo dus die deed dat niet. Dus wij naar die andere 2 kijken, horen we opeens een geluid en daaropvolgend achter ons een plons. Zit daar Bommel in het water met beide voorpoten op de wal, en kijkt ons nietsbegrijpend aan. Was echt een heel koddig gezicht. Dan had ik vroeger een hamster (Siti) en mijn zus had er ook één (Josje) en die zaten (het waren broertjes ofzo) toen ze nog klein waren altijd bij elkaar in 1 hok. Josje was helemaal gek van de tredmolen en liep er echt constant in rond. Nou maakte dat ding nogal een herrie, dus wat deed Siti dan.. zodra hij merkte dat Josje naar het molentje wilde gaan, rende hij er zelf naartoe en klom er bovenop, zodat Josje er niet meer aan kon draaien. Het was zo'n grappig gezicht om hem zichzelf tussen dat ding en het hok te zien wurmen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
mijn konijn moppie was ontsnapt toen we met de familie een weekendje weg waren.
Ze had namelijk geen aandacht gehad, we dachten moet lukken voor een nachtje, maar dat vond zij dus niet. toen we thuis kwamen bleek dat ze zelf het hok had opengemaakt, de trap was opgegaan en minsten 1 dag boven had gezeten. overal keutels en kapotte spullen. ergens nog wel zielig maar ook grappig ![]() |
![]() |
|
Wij hadden vroeger zo'n letterbk aan de muur hangen (ding met allemaal kleine vakjes0 waar allemaal beeldjes en prutsels instonden. toen onze kat voor het eerst in haar leven het geton van vuurwerk leerde kenne, schoot ze zo in de tsress dat ze omhoogsprong en in de letterbak probeerde te klimmen.... chaos!!! (99% van de inhoud was breekbaar)..
maar wel grappig ![]()
|
Verwijderd
|
Onze kat heeft zichzelf ooit weten op te sluiten terwijl wij op vakantie waren. Hij zat in de bijkeuken, en toen heeft ie zelf de knip van de deur dicht weten te krijgen, waardoor de buurvrouw (die hem eten gaf etc) niet meer naar binnen kon. De sleutel die ze had paste alleen op die deur, en de deur van de garage, maar daar stond een auto voor. Dus moest de politie er helemaal bijgehaald worden, en die hebben samen met een paar buren de auto moeten optillen, en toen kon de buurvrouw weer naar binnen, en de kat naar buiten.
|
![]() |
|
Niet echt hilarisch maar wel leuk (en lief!).
Ik had sinds twee dagen een nieuw ratje, en ik had har even onder mn trui zitten. Ze zat al een hele tijd stil dus ik keek even, zag ik haar ineens omrollen, gewoon met de pootjes omhoog, oogjes dicht en helemaal slap, dus ik helemaal in paniek... komt ze gewoon weer overeind ![]() Ze sprong pas ook een meter, ik had helemaal niet in de gaten dat ze wilde springen maar ze zat ineens op de kooi. En gisterochtend kon ik te laat op school komen omdat ik eerst mn ponytjes uit de tuin on gaan vissen. Mn moeder kijkt uit het raam; "he, Saartje staat hier, en Pippi, en Speedy...." ![]() tsjah, en zo kan ik nog wel even doorgaan.. We hebben ook een hele schattige (leen) shetlander, ze laat echt alles toe en kan kusjes geven, ze staat ook altijd in de bak als ik ga rijden maar mijn pony loopt gewon over haar heen (als je dat zo vertelt is het niet grappig maar als ik aan het rijden ben lig ik helemaal in een deuk). En een keer in de zomer rende ons (stoere) hondje piepend weg omdat ze werd achternaa gezeten door 5 dwerg-schaap-lammetjes. En nu zit één van mn ratten dus mn gezicht op te eten..... (schite me weer iets te binnen ![]() Mijn zus had drie muizen en die waren altijd aan het bouwen. Eentje gooide het zaagsel overal naartoe enzo en de ander rende maar heen en weer van het holletje naar een zaagselhoopje om het holletje in orde te maken. Maar dat was zo nutteloos want die ander gooid ealles overhoop (ook weer niet echt HAHA maar als je een muis een hele tijd heen en weer ziet lopen met steeds maar één zaagseltje is dat wel grappig..) Oja, onze pup (doe nu geen pup meer is), is een keer met haar hoofs vast komen te zitten in hekje. Ze kon er steeds doorheen tot die dag, stond ze zo heel zielig te kijken. Loopt ze achteruit dus het hekje ging open-> andere hond meteen de huiskamer in...
Laatst gewijzigd op 05-03-2004 om 21:35. |
![]() |
|
![]() |
Ik was bij een vriend.. Die had net een puppy gekregen
![]() ![]() ![]() ![]()
|
1 van me katten komt altijd binnen rennen, blijft zitten bij kattenluik en gaat 'gillen' en boksen tegen t kattenluikje omdat de k*tkat van de buren 'm aanvalt.
Echt gillen weetje ![]() ![]() me hond is alleen lief tegen onze katten en fliendjes van onze katten ![]() ![]() ![]()
|
haha, bedenk me nu ineens weer iets. Onze hond (die nu overleden is) zat altijd naast te kachel te suzzen. Maar net zoals je bij kleine babytjes ziet, ging ze zitten knikkebollen, waarbij ze ook steeds opzij viel. Met dr oor tegen de kachel, dus elke keer keek ze weer versuft op, en dan deed ze het weer opnieuw. Na een kwartier knikkebollen-opzijleunen-oor verbranden-wakker, viel ze om en bedacht zich dat de mand toch een wat veiligere slaapplaats is.
![]()
|
Verwijderd
|
mijn kat rent altijd keihard naar binnen als ze een vogel hoort, hoe gestoord kan een kat zijn!
en gister klom ze nogal hoog in de boom, heel voorzichtigjes kwam ze weer naar beneden, stapte op iets te dunnen takjes en kwam zo op het vogelhuisje terecht. mijn vader had zoiets van, laat haar zelf maar uitzoeken hoe ze beneden komt. je hoort het vanzelf wel als ze wil dat ze je helpt. nou, na tien minuten beetje heen en weer lopen en rond kijken begon ze dan te miauwen, dus ik haar maar weer er vanaf gehaald. mijn kat is echt een held op sokken, het enige wat ze durft aan te vallen zijn vliegen... |
![]() |
|
Mijn favoriete schaap sprong een keer over het hek, (waarna ik nog een poosje naakt vertoefte in het hek van de weide) zo de snelweg op. Hij werd droefelijk geschept door een vrachtwagen, en iedereen keek zijn ogen uit, eerst naar Betty, mijn schaapje, maar daarna zagen ze en mijn ontblote edele delen. Gelukkig hadden ze de wet nog niet aangepast, zodat ik van de politie snel naar huis mocht.
Ik mocht zelfs nog de pet van de commesaris opzetten,en een mooie pen uitzoeken. |
![]() |
|
wij hebben sinds een poosje 2 kittens.
1 rooie tommy genaamd en die is heel stoer. en de ander heet mockey en is een koe ( lijkt er echt op zon witte met zwarte vlekken) en dat koe'tje is ook nog eens heel dommig. Zo valt hij regelmatig van zn krabpaal af omdat hij er boven op zit te doezelen. En we hebben ook zon wasrek boven aan de zoldertrap. Daar staat hij dan op.. dan buigt dat ding door, flikkert ie naar beneden.. zit hij daar heel verdwaasd en probeert het even later nog een keer. Bij mn paard hebben we ook een kat, die vind het heerlijk om op mn paard dr rug te liggen in de zon. Alleen toen ze erop sprong en mn paard geen dek op had maakte ze toch wel een grote salto. ![]()
|
haha
![]() In ons vorige huis hadden we midden in de woonkamer een trap bekleed met vloerbedekking. Onze kat klom altijd via de achterkant van de trap omhoog als ze in een vage bui was. Toen we gingen verhuizen moest de vloerbedekking van de treden af, en je raad het al, de kat klom via de achterkant van de trap omhoog, maar kon dr nageltjes niet in de vloerbedekking zetten. Poef, daar lag ze, op de grond ![]() Haha, zwaar beledigd loopt ze naar mij toe en bijt me in mn teen, alsof het mijn schuld was haha. Cewl beest, onze kat ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik heb thuis bij mijn ouders een poes met een zwakke achterhand. Die is op bepaalde gedeeltes een beetje verlamd. Normale katten remmen met hun achterpoten, maar dat kan zij niet. Verder hebben wij ook plavuize thuis, dus toen kwam ze een keer van buitenaf keihard naar binnen rennen, omdat ze achterna werd gezeten en toen wilde ze remmen, maar dat kon niet en toen gleden haar achterpoten onder haar lijf vandaan en gleed ze op haar kont zo door naar de keuken
![]() Geweldig! Ook een keer zat ik met mijn jeweetwel kater Bowie op de trap te spelen, maar toen wilde ik gaan zitten en kwamen mijn sloffen (vorm van beer) opeens wel erg dichtbij hem en toen sprong hij met 4 poten tegelijk de lucht in met zo'n geweldige mauw erbij ![]() Stomme beesten ![]()
|
|