![]() |
||
Citaat:
borstomvang 90 taille 60 heupen 90 Dus jouw figuur komt aardig in de buurt ![]() Het belangrijkst zijn de verhoudingen (3:2:3), dat geldt dus ook voor vrouwen die een breder figuur hebben ![]()
||
Citaat:
![]() Universeel gezien zouden vrouwen met dergelijke maten 't meest attractief gevonden worden. Maar maten zeggen niet alles, 't hoofdje en wat ze erin heeft zitten spelen ook nog mee hoor. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Je stelt je dus idd aan ![]()
|
Brede heupen bij een vrouw vind ik hartstikke mooi, als het maar niet breed is van gewoon dik zijn ofzo
![]() Meestal is het mooi als een meisje gewoon wat vollere benen heeft(dijen zal ik maar zeggen) brede heupen, en een wat slankere taille, bij jennifer lopez zie je dit heel goed, al vind ik die niet mooi ![]() Pff, wat een verhaal, hoop dat iemand er een touw aan vast kan knopen ![]() ![]() Ontopic: Maar ik vind het dus wel mooi, maar te is altijd teveel ![]()
|
Ik val niet op vrouwen met brede heupen en heb het liefst een meid die een beetje aan de dunne kant is: Kleine borsten, smalle heupen, smalle kont, smalle taille. Er zijn echter genoeg mannen die van vrouwen met brede heupen houden. Ik ben zelf eerder uitzondering dan regel wat smaak betreft.
|
![]() |
|
![]() |
brede heupen...ach..soms zie ik mensen met een rotfiguur..maar over het algemeen vind ik brede heupen juist mooi..mensen laten zich te veel leiden door die sprietjes op tv..ooit was ik ook zo`n sprietje..maar gelukkig ben ik nu aardig bijgetrokken..mn heupen zijn breder en als ik zit heb ik een vetribbel...nou heel normaal toch?...k denk dat jongens niet perse denken: ze heeft brede heupen! die wil ik niet meer! dat is natuurlijk bullshit...
|
![]() |
Ik ken t helaas.....
Ben niet dik ofzo maar met die heupbroeken moet je altijd hele grote maten nemen waardoor t dr bij je benen weer niet uitziet!! K vind t echt bale.... Maar t helpt trouwens om zo'n grote riem te nemen dan lijkt t meestal smaller!!!
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Maar je hebt gelijk ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Divina Flor: Ik weet m'n maten niet, ik zal wel ns kijken. Het kan me niet zoveel schelen omdat ik er sowieso wel tevreden mee ben. ![]() |
![]() |
|
Ik heb ook brede heupen. Ik vind het af en toe behoorlijk irritant, want ik ben zelf niet al te groot enzo, en door mijn heupen lijk ik meteen een stuk dikker dan ik ben.
Met broeken kopen is het inderdaad irritant, en mij zul je ook nooit in een jurkje zien, want dat ziet er niet uit met mijn heupen (is mijn mening dan). Verder heb ik me er bij neergelegd, ik ben nu eenmaal zo, en iedereen heeft wel iets anders aan zijn uiterlijk waar hij/zij niet tevreden mee is. |
![]() |
|
Ik vind zelf dat ik wel brede heupen heb (als je kijkt naar de maat in broeken enzo) maar voor mijn lengte is dat eigenlijk helemaal niet zo. Ik heb boven 94 cm, taille 71 en heupen 96 ofzoiets (heb het al een tijdje niet meer opgemeten maar het zal ongeveer zoiets zijn). Sja, ik zal het er toch maar mee moeten doen (alleen zou liever iets grotere borsten gehad hebben mja...)
|
Ik heb ook brede heupen en ik vind het behoorlijk irritant. Ik moet broeken altijd een maat te groot kopen, omdat ik ze anders niet over mijn heupen heen krijg... Maar daardoor zitten broeken boven m'n heupen weer veel te wijd waardoor ik echt altijd een riem om moet...
![]() Maar ja, het is bij mij allemaal bot, dus ik kan er niks aan doen. Ik kan er verder wel mee leven. Ik loop gewoon niet in jurkjes rond maar dat vind ik niet erg, ben sowieso geen rokjes en jurkjes mens (ik zit vaak in kleermakerszit en doe dat maar es met een rokje) dus verder zit ik er niet mee.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Voor een gala afgelopen jaar heb ik zo'n wat strakkere jurk gepast en als het dan wat hangt rond je taille en strak zit rond je heupen staat dat nou niet echt mooi... ![]() Toch fijn dat er jongens zijn die brede heupen mooi vinden ![]()
|
ik heb best brede heupen en zat er best wel mee,is gewoon puur bot en geen vet ofzo,maar heb het nu geaccepteerd en mn vriend vindt wat houvast juist fijn en ik loop nu ook gewoon in jurkjes en rokjes ed rond,omdat ik er nu een andere kijk op heb,gewoon van staat vrouwelijk
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
taille: over het smalste stuk, ter hoogte van je navel ongeveer heupen: over het breedste stuk van je heupen
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Als je ouders zeggen: Je bent diK! GVD** | 342 | 26-03-2018 08:31 | |
Lifestyle |
Gekauft... Verwijderd | 500 | 26-01-2006 19:50 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic # 39 Gothic | 500 | 22-03-2005 11:22 | |
Lichaam & Gezondheid |