Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2004, 12:50
Nickie
Nickie is offline
Ik zit eiglijk al een hele poos met het probleem dat ik brede heupen heb!
Ik durf zelfs ni op een jongen aftestapen om dat ik bang ben dat i me daar door gaat afwijzen

Dus vroeg ik me af wat jongens nou eiglijk vinden van brede heupen??

-x-
Oud 04-03-2004, 12:55
Verwijderd
Misschien past dit iets beter op L&R?

Maar ehm, als ene jongen je afwijst alléén omdat je brede heupen hebt, dan is ben je beter af zonder hem . De meeste jongens zullen het, ook als ze het niet mooi vinden, nooit super érg vinden en je er al helemaal niet om afwijzen (ja, nouja, tenzij je alleen nog maar zijdelings door een deur kan ofzo, maar dat zal het geval toch niet zijn)

Iig staan brede heupen vrouwelijk, en erg mooi in een jurkje, vind ik, maar ik ben geen man dus daar heb je niet zo veel aan

Laatst gewijzigd op 04-03-2004 om 13:08.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 13:02
Divina Flor
Divina Flor is offline
Een mooi vrouwelijk figuur vind ik wel mooi. (en de meeste mannen denk ik ook wel)
Erg brede heupen zijn wat onhandig (broeken kopen bv).
Ik neem aan dat een leuke jongen je niet afwijst om je heupen, die kijkt wel verder dan een bepaald lichaamsdeel. En als ze je daar wel op afwijzen dan zijn het toch geen aardige types en ben je beter af zonder hen.

Als je er echt mee zit zou je naar de sportschool kunnen gaan en vragen of ze oefeningen voor je hebben. Maar ik zou me er zeker geen zorgen over gaan maken wat mannen ervan vinden.
Oud 04-03-2004, 13:47
Verwijderd
Ik heb ook brede heupen, veel smaller dan dit kunnen ze ook niet worden, mijn bekken is nu eenmaal een flink stuk bot
En verder hebben bovenstaande post-sters helemaal gelijk, het staat vrouwelijk. Volgens mij vinden veel mannen het ook juist wel mooi. Het schijnt dat het een teken is dat je goed kinderen kunt baren, of je daar op je 16e al erg blij mee zijn is vraag 2, maar evolutionair gezien zouden mannen geloof ik juist op vrouwen met brede heupen vallen.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 14:08
Divina Flor
Divina Flor is offline
Mijn heupen vind ik ook iets te breed, ze zijn niet heel breed, maar in verhouding met m'n taille vind ik ze toch aardig breed. (heupomvang 95 cm, taille 61 cm)

Mag ik vragen wat jullie heupomvang is? (om te vergelijken, kijken of ik me aanstel of dat het normaal is.. )
Oud 04-03-2004, 14:34
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Divina Flor schreef op 04-03-2004 @ 15:08:
Mijn heupen vind ik ook iets te breed, ze zijn niet heel breed, maar in verhouding met m'n taille vind ik ze toch aardig breed. (heupomvang 95 cm, taille 61 cm)

Mag ik vragen wat jullie heupomvang is? (om te vergelijken, kijken of ik me aanstel of dat het normaal is.. )
Je heupen zijn smaller dan die van mij, je taille is ook stukken smaller dan die van mij.

Ik ben 1m75 en 56/57 kg...
Oud 04-03-2004, 14:57
Hornyboy
Hornyboy is offline
Oeh ik vind het niet erg hoor
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 15:01
Roos
Roos is offline
Citaat:

Er is onderzoek naar gedaan, het ideale figuur volgens 'de mannen' is:
borstomvang 90
taille 60
heupen 90

Dus jouw figuur komt aardig in de buurt
Het belangrijkst zijn de verhoudingen (3:2:3), dat geldt dus ook voor vrouwen die een breder figuur hebben
Oud 04-03-2004, 15:05
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Roos schreef op 04-03-2004 @ 16:01:
borstomvang 90
taille 60
heupen 90

Het belangrijkst zijn de verhoudingen (3:2:3), dat geldt dus ook voor vrouwen die een breder figuur hebben
Niet alleen volgens de mannen.

Universeel gezien zouden vrouwen met dergelijke maten 't meest attractief gevonden worden. Maar maten zeggen niet alles, 't hoofdje en wat ze erin heeft zitten spelen ook nog mee hoor.
Oud 04-03-2004, 15:12
MieX
MieX is offline
Citaat:
Roos schreef op 04-03-2004 @ 16:01:
borstomvang 90
taille 60
heupen 90

Dan is mn taille in verhouding toch wel heel breed
Oud 04-03-2004, 15:16
Roos
Roos is offline
Citaat:
MieX schreef op 04-03-2004 @ 16:12:
Dan is mn taille in verhouding toch wel heel breed
Ja joh, dat heeft bijna niemand (behalve Divana Flor )
Oud 04-03-2004, 15:24
MieX
MieX is offline
Citaat:
Roos schreef op 04-03-2004 @ 16:16:
Ja joh, dat heeft bijna niemand (behalve Divana Flor )
maar 1.5 maand geleden was de verhouding nog 1:1:1, dat is ook weer niet echt mooi (de verhouding wordt steeds beter!)
Oud 04-03-2004, 15:48
Balance
Balance is offline
Citaat:

Mijn heupomvang en taille zijn 97 en 67 cm.
Je stelt je dus idd aan
Oud 04-03-2004, 15:55
Metal
Metal is offline
Brede heupen bij een vrouw vind ik hartstikke mooi, als het maar niet breed is van gewoon dik zijn ofzo
Meestal is het mooi als een meisje gewoon wat vollere benen heeft(dijen zal ik maar zeggen) brede heupen, en een wat slankere taille, bij jennifer lopez zie je dit heel goed, al vind ik die niet mooi en bij dat meisje als de reclames afgelopen zijn bij Veronica(als de programmering weer begint) , dat meisje met dat blonde haar en die zwarte catsuit(??) en netkousen, die zich dan omdraait wegloopt...

Pff, wat een verhaal, hoop dat iemand er een touw aan vast kan knopen

Ontopic: Maar ik vind het dus wel mooi, maar te is altijd teveel
Oud 04-03-2004, 15:59
Sky Jewel
Sky Jewel is offline
Ik val niet op vrouwen met brede heupen en heb het liefst een meid die een beetje aan de dunne kant is: Kleine borsten, smalle heupen, smalle kont, smalle taille. Er zijn echter genoeg mannen die van vrouwen met brede heupen houden. Ik ben zelf eerder uitzondering dan regel wat smaak betreft.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 16:28
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik heb té brede heupen
in verhouding met mijn taille zijn mijn heupen heel erg breed. het is echt moeilijk wat betreft rokjes en broeken kopen, en ik heb niet echt veel zelfvertrouwen erdoor, maar ja...
Oud 04-03-2004, 16:34
Nickie
Nickie is offline
Weet iemand waar je leuke broeken kunt kopen als je brede heupen heb want dat is egt een ramp!!!
Oud 04-03-2004, 16:37
Verwijderd
Over het algemeen vinden jongens dat juist wel geil. Beter een meisje met een voluptueus vrouwelijk figuur dan iemand waaraan je niet kunt zien wat de voor- of achterkant is.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 16:57
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
brede heupen...ach..soms zie ik mensen met een rotfiguur..maar over het algemeen vind ik brede heupen juist mooi..mensen laten zich te veel leiden door die sprietjes op tv..ooit was ik ook zo`n sprietje..maar gelukkig ben ik nu aardig bijgetrokken..mn heupen zijn breder en als ik zit heb ik een vetribbel...nou heel normaal toch?...k denk dat jongens niet perse denken: ze heeft brede heupen! die wil ik niet meer! dat is natuurlijk bullshit...
Oud 04-03-2004, 16:59
leucomelas
leucomelas is offline
bij mij ist 90/63/92.. en heb in verhouding ook brede heupen.. maar men vriend vind het geweldig
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 17:09
littlegurl
littlegurl is offline
Ik ken t helaas.....
Ben niet dik ofzo maar met die heupbroeken moet je altijd hele grote maten nemen waardoor t dr bij je benen weer niet uitziet!! K vind t echt bale.... Maar t helpt trouwens om zo'n grote riem te nemen dan lijkt t meestal smaller!!!
Oud 04-03-2004, 17:10
Nickie
Nickie is offline
Maar goed als ze in de media alleen maar dunne mensen gebruiken, ga je snel over je eigen figuur twijfele

-x-
Oud 04-03-2004, 17:12
Nickie
Nickie is offline
Maar weet iemand een winkel waar je leuke broeken kunt kopen als je brede heupen heb??
Oud 04-03-2004, 17:14
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Nickie schreef op 04-03-2004 @ 18:12:
Maar weet iemand een winkel waar je leuke broeken kunt kopen als je brede heupen heb??
"Waar vind ik"-topic op 't LifeStyle onderdeel bekijken.
Oud 04-03-2004, 18:04
Verwijderd
Citaat:
littlegurl schreef op 04-03-2004 @ 18:09:
Ik ken t helaas.....
Ben niet dik ofzo maar met die heupbroeken moet je altijd hele grote maten nemen waardoor t dr bij je benen weer niet uitziet!! K vind t echt bale.... Maar t helpt trouwens om zo'n grote riem te nemen dan lijkt t meestal smaller!!!
Moet je gewoon geen heupbroeken willen kopen. Sim-pel
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 18:19
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
nare man schreef op 04-03-2004 @ 19:04:
Of die onderaan laten innemen.
Oud 04-03-2004, 19:13
Metal
Metal is offline
Citaat:
thom green schreef op 04-03-2004 @ 16:04:
Jongens die op je heupen afknappen zijn je gewoon niet waard moet je maar rekenen.
Zegt Tom Green

Maar je hebt gelijk

Citaat:
Muziekvlinder schreef:
ik heb té brede heupen
in verhouding met mijn taille zijn mijn heupen heel erg breed. het is echt moeilijk wat betreft rokjes en broeken kopen, en ik heb niet echt veel zelfvertrouwen erdoor, maar ja...
Ach Fabienne, dat is juist mooi , moet je trots op zijn, er zijn meisjes die helemaal geen heupen/ kont hebben, vind je dat dan mooi?? Trouwens, je bent een hartstikke mooie meid, je moet niet zo zeuren
Oud 04-03-2004, 23:07
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Brede heupen zijn vrouwelijk, is lekker. BREUDE HEUPEN IS WAT IK WIL GVD
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 23:46
Vice
Vice is offline
Niemand is perfect.

Zelf heb ik niet van die brede heupen, wel een bolle kont.
Oud 05-03-2004, 10:29
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
nare man schreef op 04-03-2004 @ 19:04:
Precies. Je hoeft toch niet per sé heupbroeken te dragen?

Divina Flor: Ik weet m'n maten niet, ik zal wel ns kijken. Het kan me niet zoveel schelen omdat ik er sowieso wel tevreden mee ben.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2004, 10:49
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik heb ook brede heupen. Ik vind het af en toe behoorlijk irritant, want ik ben zelf niet al te groot enzo, en door mijn heupen lijk ik meteen een stuk dikker dan ik ben.
Met broeken kopen is het inderdaad irritant, en mij zul je ook nooit in een jurkje zien, want dat ziet er niet uit met mijn heupen (is mijn mening dan).
Verder heb ik me er bij neergelegd, ik ben nu eenmaal zo, en iedereen heeft wel iets anders aan zijn uiterlijk waar hij/zij niet tevreden mee is.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2004, 11:59
Kippetje
Kippetje is offline
Ik vind zelf dat ik wel brede heupen heb (als je kijkt naar de maat in broeken enzo) maar voor mijn lengte is dat eigenlijk helemaal niet zo. Ik heb boven 94 cm, taille 71 en heupen 96 ofzoiets (heb het al een tijdje niet meer opgemeten maar het zal ongeveer zoiets zijn). Sja, ik zal het er toch maar mee moeten doen (alleen zou liever iets grotere borsten gehad hebben mja...)
Oud 05-03-2004, 16:25
Arwyn
Arwyn is offline
Ik heb ook brede heupen en ik vind het behoorlijk irritant. Ik moet broeken altijd een maat te groot kopen, omdat ik ze anders niet over mijn heupen heen krijg... Maar daardoor zitten broeken boven m'n heupen weer veel te wijd waardoor ik echt altijd een riem om moet...

Maar ja, het is bij mij allemaal bot, dus ik kan er niks aan doen. Ik kan er verder wel mee leven. Ik loop gewoon niet in jurkjes rond maar dat vind ik niet erg, ben sowieso geen rokjes en jurkjes mens (ik zit vaak in kleermakerszit en doe dat maar es met een rokje) dus verder zit ik er niet mee.
Oud 05-03-2004, 16:30
Verwijderd
vreemd dat hier nu een paar mensen zeggen dat ze géén jurkjes dragen, omdat ze brede heupen hebben. Juist met brede heupen staat een jurkje mooi; als je smalle heupjes hebt dan hangt het daar maar een beetje.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2004, 16:41
Roos
Roos is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 05-03-2004 @ 17:30:
vreemd dat hier nu een paar mensen zeggen dat ze géén jurkjes dragen, omdat ze brede heupen hebben. Juist met brede heupen staat een jurkje mooi; als je smalle heupjes hebt dan hangt het daar maar een beetje.
Ja maar als je brede heupen hebt, heb je vaak ook brede dijen. En dan staan jurkjes vaak niet leuk
Oud 05-03-2004, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 05-03-2004 @ 17:41:
Ja maar als je brede heupen hebt, heb je vaak ook brede dijen. En dan staan jurkjes vaak niet leuk
Ligt er een beetje aan of de brede heupen bestaan uit vet of uit botten, natuurlijk Maar er zijn nog altijd jurkjes op knielengte enzo, dan zie je je dijen minder dan in een broek
Met citaat reageren
Oud 05-03-2004, 18:16
Bruut
Bruut is offline
brede heupen zijn hip en mooi
Met citaat reageren
Oud 05-03-2004, 18:17
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 05-03-2004 @ 17:30:
Tja, ik hou juist meer van die losse jurkjes, die mogen/moeten 'hangen'; terwijl die bij mij dan ter hoogte van mijn taille wel hangen, maar bij mijn heupen strak zitten... En dat is dus echt niks.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2004, 18:38
stfuktnx
stfuktnx is offline
vind brede heupen mooi
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 11:17
Arwyn
Arwyn is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 05-03-2004 @ 19:17:
Tja, ik hou juist meer van die losse jurkjes, die mogen/moeten 'hangen'; terwijl die bij mij dan ter hoogte van mijn taille wel hangen, maar bij mijn heupen strak zitten... En dat is dus echt niks.
Mee eens.
Voor een gala afgelopen jaar heb ik zo'n wat strakkere jurk gepast en als het dan wat hangt rond je taille en strak zit rond je heupen staat dat nou niet echt mooi...

Toch fijn dat er jongens zijn die brede heupen mooi vinden
Oud 06-03-2004, 11:20
Fortisi
Fortisi is offline
hahaha volgens mij zijn mijn heupen echt kolossaal als heupjes van 95 al als "brede heupen"worden gezien
mijn maten zijn 90-70-107 en mijn vriend hoor je niet klagen hoor
Oud 06-03-2004, 12:32
Basia
Basia is offline
achja misschien dat brede heupen niet alles zijn....
maar dat van mij ook niet !! ik heb dan relatief gezien niet zo heel erg brede heupen, maar ik heb ook nauwelijks taille. nou dat is fijn...
heb zo ff geen maten ter illustratie
Oud 06-03-2004, 13:12
phensicske
phensicske is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 04-03-2004 @ 13:55:
... (ja, nouja, tenzij je alleen nog maar zijdelings door een deur kan ofzo, maar dat zal het geval toch niet zijn)
Hahaha...kan ik me al helemaal voorstellen.

hoopt niemand gekwetst te hebben nu....
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 13:26
deesmees
deesmees is offline
ik heb best brede heupen en zat er best wel mee,is gewoon puur bot en geen vet ofzo,maar heb het nu geaccepteerd en mn vriend vindt wat houvast juist fijn en ik loop nu ook gewoon in jurkjes en rokjes ed rond,omdat ik er nu een andere kijk op heb,gewoon van staat vrouwelijk
Oud 06-03-2004, 14:34
phensicske
phensicske is offline
'k Heb niet alles gelezen, maar er wordt gezegd dat brede heupen voor vruchtbaarheid staan en daarom zo'n aantrek heeft van mannen.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 14:59
Nuck
Nuck is offline
Ik heb ook vrij brede heupen, maar ik kan me er niet druk om maken. Vind het wel prima.
Oud 06-03-2004, 15:15
Verwijderd
Citaat:
phensicske schreef op 06-03-2004 @ 15:34:
'k Heb niet alles gelezen, maar er wordt gezegd dat brede heupen voor vruchtbaarheid staan en daarom zo'n aantrek heeft van mannen.
Nou, ronde vormen zijn gewoon mooier dan vierkante. Kan ook iets met wiskunde te maken hebben.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 16:25
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
phensicske schreef op 06-03-2004 @ 15:34:
Idd, dat zit in onze intuitie ingebakken.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 16:50
Giovanna
Giovanna is offline
waar meet je alles nou eigenlijk precies?
Oud 06-03-2004, 16:58
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Giovanna schreef op 06-03-2004 @ 17:50:
waar meet je alles nou eigenlijk precies?
borsten: over je borsten heen, over het breedste stuk
taille: over het smalste stuk, ter hoogte van je navel ongeveer
heupen: over het breedste stuk van je heupen

Regels voor berichten