Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2004, 12:35
Martin
Martin is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=766489

Dit topic is weer zo'n voorbeeld van een layout-verneukende titel. Is het niet mogelijk om titels die meer dan een x-aantal karakters achter elkaar hebben staan worden "gebroken" m.b.v. een spatie?

In de berichten zit zo'n functie al ingebouwd (denk aan de URL's die worden ingekort).
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-03-2004, 13:44
PV
PV is offline
bij mij verneukt die titel de layout helemaal niet.. na het vraagteken wordt ie afgebroken.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 13:46
Verwijderd
Hmm, het probleem is wel eens dat je een duidelijke titel wil, maar dat je gewoon niet genoeg ruimte hebt omdat het veel woorden nodig heeft. Handig zou dan zijn dat je onbeperkt kunt typen, maar dat maar een kort stuk wordt afgebeeld in de lijst en dat je dan de rest van de titel kunt zien door er boven te hangen.

Of kom ik nu met een dom idee?
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 13:56
Martin
Martin is offline
Citaat:
PV schreef op 07-03-2004 @ 14:44:
bij mij verneukt die titel de layout helemaal niet.. na het vraagteken wordt ie afgebroken.
Dan lijkt het erop dat het forum niet met FireFox overweg kan
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 13:57
Martin
Martin is offline
Citaat:
Morridin schreef op 07-03-2004 @ 14:46:
Hmm, het probleem is wel eens dat je een duidelijke titel wil, maar dat je gewoon niet genoeg ruimte hebt omdat het veel woorden nodig heeft. Handig zou dan zijn dat je onbeperkt kunt typen, maar dat maar een kort stuk wordt afgebeeld in de lijst en dat je dan de rest van de titel kunt zien door er boven te hangen.

Of kom ik nu met een dom idee?
Het gaat mij dus om het feit dat bepaalde titels de complete layout verpesten (van de thread-index).
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 14:50
Verwijderd
Je bedoelt threadnamen met de intentie om de boel op te fucken neem ik aan?

Ik nam alleen maar de gelegenheid om nog ff wta licht te gooien op het feit dat je voor sommige titels niet een goede kortere versie kan maken die de lading dekt. Degene die jij noemde is inderdaad een erg nutteloze titel en trekt enorm de aandacht.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 18:57
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Morridin schreef op 07-03-2004 @ 15:50:
Je bedoelt threadnamen met de intentie om de boel op te fucken neem ik aan?

Ik nam alleen maar de gelegenheid om nog ff wta licht te gooien op het feit dat je voor sommige titels niet een goede kortere versie kan maken die de lading dekt. Degene die jij noemde is inderdaad een erg nutteloze titel en trekt enorm de aandacht.
gaat het hier om titels van meedere regels of titels van één woord?
Oud 08-03-2004, 19:24
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
Tampert schreef op 08-03-2004 @ 19:57:
gaat het hier om titels van meedere regels of titels van één woord?
het lijkt mij titels van een woord, dat langer is dan een x aantal tekens. Titels van meerdere woorden worden per definitie al op meerdere regels gezet. Maar als jij een titel "aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa" neemt, dan zietie dat als 1 woord, en kan hij het niet afbreken.

edit: dat is niet geval, ook woorden langer dan dat bepaalde aantal tekens worden gewoon op twee regels gezet, kijk maar

Laatst gewijzigd op 08-03-2004 om 19:28.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 20:59
GeritoDM
GeritoDM is offline
Het probleem is, dat sommige tekens breder zijn dan andere. 50x 'ii' achter elkaar is korter dan 50x 'aa' achter elkaar.
Oud 08-03-2004, 21:07
Verwijderd
Citaat:
GeritoDM schreef op 08-03-2004 @ 21:59:
Het probleem is, dat sommige tekens breder zijn dan andere. 50x 'ii' achter elkaar is korter dan 50x 'aa' achter elkaar.
Gewoon van een gemiddelde letter uitgaan, bijvoorbeeld de "a".
Of je meot met scores gaan werken, iedere letter een eigen score, maar dat zou ik neit doen..

Het is in ieder geval makkelijk te doen, want nu zit het al in de post, en daar word een URL afgebroken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten