Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2004, 14:19
verzopenkatje
verzopenkatje is offline
weetiemand hoe ik een pop/beeld gemaakt van kippengaas en papier maché zo kan "beplakken" om het maar zo te noemen zonder dat ik die vervelende gaten en lijnen van het kippen gaas er doorheen zie? dikkere lagen helpen niet, ik blijf iedere keer de lijnen zien en om er nou tweehonderd lagen op te gaan leggen is ook zo cru. grraag nuttige antwoorden
Oud 20-02-2004, 14:24
Balance
Balance is offline
kun je d'r niet eerst een stofje overheen doen? over dat kippegaas. En daarna de papier maché?
(ik heb het zelf nog nooit zo gedaan hoor, maar het lijkt me dat je dan die gaten niet hebt)
Oud 20-02-2004, 14:52
Verwijderd
Misschien met gips, je kunt van die lapjes/stroken met gips kopen die moet je nat maken en kun je dan mee beplakken op dat gaas en dan laten opdragen totdat het hard word. Ik weet niet of het help maar je kunt het proberen.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 15:15
Sannetje
Sannetje is offline
Je kunt lagen keuken-/wc-papier gebruiken. Dit wordt iets minder hard dan krantenpapier, maar als je er daarna een aantal lagen krantenpapier over doet, zal dat wel opgelost zijn.

Dus eerst 1-3 lagen kranten, dan wc-papier, dan weer kranten.
Oud 20-02-2004, 16:27
alpha
alpha is offline
bij ons op school doen ze dat ook (vorig jaar was het hele tekenlokaal bezaait met van die vogelverschikkers op die manier gemaakt) en daar deden ze het geloof ik met gips. Maar zeker weet ik het niet
Oud 09-03-2004, 16:13
Verwijderd
bij ons op school gebruiken de meeste mensen eerst kranten en als dat hard is het mooi glad maken met Papydur. Veel werk, mooi resultaat
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten