Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
bedankt voor jullie reacties maar wat moet ik dan met dat gevoel dat ik nog steeds op der ben ik weet dat dan neij ik wil geen ruzie maar ook niet vergefe das de moeilijkste deel en aan al;le dislecte wat doen jullie op internet als jullie moeilijk nederlands kenne lesuh
|
Verwijderd
|
Iemand die je de kanker toewenst moet je niet bij je in de buurt laten, dat soort mensen zijn gewoon eng.
Tuurlijk gaat die verliefdheid niet zomaar over, maar uit het oog is uit het hart, en waarschijnlijk heeft het ook grappige gevolgen als je haar ouders vertelt dat ze jou (weer) kanker toewenst. Die zullen haar daar wel op 'corrigeren' neem ik aan. |
![]() |
|
![]() |
ja maar 1 probleem mensen ik ken der ouders amper en ze heeft der excuses aangeboden maar wat ik me nou afvraag moet ik iemands excuses na dat allemaal aannemen want dit is niet de eerste rusie we hebben drie rusies vooraf gehad en die heb ik allemaal op me genomen nou moet ik weten of ik haar met een makkelijke excus dervanaf moet laten komen maar ook al doe ik dat ik blijf der haate dat se dat sei en dat verliefdheid geoon laten lopen ik bedoel ik zie haar als het enige echte maar zij wil mij waarschijnluk doodhebben met wat ze heeft gezegt
![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
ok dus wat jullie duidelijk maken met andere woorden is :
-haar vergeten -haar niet vergeven -verliefdheid laten gaan ok maar 1 ding HOE!!! moet ik mezelf ergens opsluiten ofsow en zerO ik mag dan wel 14/15 zijn ook al ben ik verdomme 9 ook al ben ik maar een stom kind ik weet wat liefde is ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||||
Citaat:
Citaat:
Er lopen zat andere meisjes rond en je zult zien over 2 maanden ben je al lang over haar heen. Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 09-03-2004 om 20:45. |
![]() |
|
![]() |
harstikke bedankt je hebt helemaal gelijk zerO
als ik niet eens zoveel waard ben voor haar dat ze niej eens haarzelf kan inhouden moet ik zelf oook inzien dat zij niet zo belangerijk is harstikke bedankt ik ga der ook niet vergeven en ik probeer der overheen te komen ps bedankt voor iedereen die me geholpen heb uitdruking diana en ZERO ![]()
|
Verwijderd
|
weet ze ervan? en dat je het er moeilijk mee hebt?
Persoonlijk ben ik mensen dichtbij mij kwijt geraakt aan kanker en heb een vriendje gehad met leukemie. Toen mijn vriend zijn hoofd kaal had geschoren schrok ik heel erg en daar kwamen de herinneringen. Ik heb hem verteld dat ik dat moeilijk vond. Hij zegt dan wel: maar ik ben niet martijn of wie dan ook. Ik ben gewoon Roelof! Van zijn kant kan ik t dan ook wel weer zien. Bij jou lijkt me dat moeilijker.. maar waarom praat je er niet met haar over? kus |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Los geslagen gevoelens Viporizer | 2 | 19-10-2004 16:19 | |
Psychologie |
Muziek. Quiana | 499 | 07-10-2004 11:34 | |
Liefde & Relatie |
Vraagjuh MaestrO | 9 | 11-09-2003 19:39 | |
Verhalen & Gedichten |
the beauty and the darkness.. dark_poetry | 2 | 10-02-2003 16:46 | |
Muziek |
alweer band ontevreden over roadrunner (36 crazyfists) 86dagreed | 9 | 12-09-2002 15:12 | |
Verhalen & Gedichten |
nieuwe poem Cinamon | 0 | 16-04-2002 13:26 |