Advertentie | |
|
![]() |
|
Vraag 1: heeft u het gevoel dat u meer geld op zak heeft, met de euro?
Ja Vraag 2: vind u dat goed of slecht? Slecht Vraag 3: lopen u zaken beter nu de euro er is? Ja Vraag 4: wat vindt u van de economie nu de euro er is? De economie is zeer goed. Vraag 5: als u in het buitenland bent kunt u gewoon met de euro betalen, wat vind u daar nou precies van? Fantastisch, je kunt nu prijzen makkelijk vergelijken en weet zo precies wat je uitgeeft. Vraag 6: wilt u verder nog iets kwijt over de euro? Nee. Vraag 7: dus u conclusie over de euro is? Ondaks dat m'n geld sneller op is, vind ik de euro een verbetering. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Niet echt. Vraag 2: vind u dat goed of slecht? Slecht. Vraag 3: lopen u zaken beter nu de euro er is? Nee. Vraag 4: wat vindt u van de economie nu de euro er is? Om te huilen. Vraag 5: als u in het buitenland bent kunt u gewoon met de euro betalen, wat vind u daar nou precies van? Stom, geen leuke buitenlandse muntjes meer om te sparen. ![]() Vraag 6: wilt u verder nog iets kwijt over de euro? Ja, ik geef er veel te veel geld door uit. ![]() Vraag 7: dus u conclusie over de euro is?
|
Als ik 10 euro uitgeeft lijkt dat minder dan die 22 gulden die het vroeger was, en wat ik daar vroeger mee kon. Vraag 2: vind u dat goed of slecht? Lijkt me duidelijk, slecht. Vraag 3: lopen u zaken beter nu de euro er is? De euro is momenteel erg sterk. Maar wat zie ik daar voor terug: grote europese landen hebben een te groot begrotings te kort en nederland moet uitkijken dat het dat zelf niet ook krijgt. Winkeliers/horeca hebben prijzen 'smerig' verhoogd. Vraag 4: wat vindt u van de economie nu de euro er is? handel met de VS wordt moeilijker alhoewel gezegd moet worden dat de dollar momenteel erg zwak is. Verder is de economie van Frankrijk en Duitsland er nu niet echt beter op geworden de afgelopen jaren. Vraag 5: als u in het buitenland bent kunt u gewoon met de euro betalen, wat vind u daar nou precies van? Dat is het enige voordeel van de euro. Maar ik betaal liever "wisselgeld" dan zoals ik op deze manier 'genaaid' ben door de euro. Vraag 6: wilt u verder nog iets kwijt over de euro? Ik vind het vreemd dat ik en iedereen als burger, nooit om zijn of haar mening is gevraagd, omtrent het invoeren van een nieuwe munt. Vraag 7: dus u conclusie over de euro is? Zo rooskleurig als het werd voor gesteld, is het zeker niet!
|
nee, voor mij gevoel is het eigenlijk hetzelfde. Ik reken ook niet meer om in guldens, een euro is gewoon een euro Vraag 2: vind u dat goed of slecht? Goed want anders zou ik teveel uitgeven Vraag 3: lopen u zaken beter nu de euro er is? nee, ik merk er niet zoveel van Vraag 4: wat vindt u van de economie nu de euro er is? De economie is niet, er is een teruglopende conjunctuurbeweging enz. (maar ik denk niet dat het aan de euro ligt) Vraag 5: als u in het buitenland bent kunt u gewoon met de euro betalen, wat vind u daar nou precies van? Erg handig, er hoeft niet meer te wisselen en je weet precies hoe duur iets werkelijk is Vraag 6: wilt u verder nog iets kwijt over de euro? De euro is een goed id want ik denk dat het noodzakelijk is om echt een goede economische macht te zijn. Vraag 7: dus u conclusie over de euro is? zie vraag 6
|
Nee, wel dat het minder waard is. Vraag 2: vind u dat goed of slecht? Slecht. Vraag 3: lopen u zaken beter nu de euro er is? Nee, slechter. Vraag 4: wat vindt u van de economie nu de euro er is? Verslechterd, alles is duurder geworden. Vraag 5: als u in het buitenland bent kunt u gewoon met de euro betalen, wat vind u daar nou precies van? Wel erg handig, maar nu is ook dat vakantiegevoel een beetje weg ![]() Vraag 6: wilt u verder nog iets kwijt over de euro? Nee. Vraag 7: dus u conclusie over de euro is? Dat ie er beter niet had kunnen komen.
|
![]() |
Zouden jullie deze vragen wille beantwoorden???
Vraag 1: heeft u het gevoel dat u meer geld op zak heeft, met de euro? Nee even veel. Vraag 2: vind u dat goed of slecht? Dat vind ik wel goed. Vraag 3: lopen u zaken beter nu de euro er is? Nee, wel wat minder. Vraag 4: wat vindt u van de economie nu de euro er is? Die is achteruit gegaan. Alles is duurder geworden. Vraag 5: als u in het buitenland bent kunt u gewoon met de euro betalen, wat vind u daar nou precies van? Ideaal. Vraag 6: wilt u verder nog iets kwijt over de euro? Ik wil de gulden terug!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vraag 7: dus u conclusie over de euro is? Weg doen. Rot geld |
![]() |
|
Het is wel zo, maar daar sta ik niet bij stil Vraag 2: vind u dat goed of slecht? Slecht Vraag 3: lopen u zaken beter nu de euro er is? Sinds de euro is werk ik meer, dus denk het wel ja. Vraag 4: wat vindt u van de economie nu de euro er is? Jammer dat hij zo gedaald is. Vraag 5: als u in het buitenland bent kunt u gewoon met de euro betalen, wat vind u daar nou precies van? Ontzettend handig. Vraag 6: wilt u verder nog iets kwijt over de euro? Ik geef snel teveel geld uit. Vraag 7: dus u conclusie over de euro is? Goed dat hij er is. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Enquetes voor game over drugs Verwijderd | 1 | 15-02-2010 15:05 | |
Algemene schoolzaken |
Enquette (invullen) daan012 | 5 | 01-11-2008 15:55 | |
Liefde & Relatie |
Enquete Meinita | 38 | 24-03-2006 14:33 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête over studeren AB-Guus | 9 | 02-02-2006 15:51 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête {opzet}: verhouding tussen de Nederlanders en de Moslims Spray rebel | 3 | 06-12-2004 21:21 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête Gebruik van tabak en alcohol onder jongeren Foxy_oud | 72 | 09-07-2004 17:08 |