Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2004, 16:38
Mirrie
Mirrie is offline
Halloo, ik moet nog 3 boeken voor engels lezen in 3 weken.. daarvan moet er zeker een aardig dik zijn, dus had ik gekozen voor the return of the king.. van Tolkien.. Maar ik heb em niet helemaal gelezen.
Nu krijg ik een verwerkingsopdracht, waarbij ik een vraag moet beantwoorden, maar ik weet het niet.
vraag: What and where are the Pukelmen?

Het komt vast ook wel voor in het Nederlands geschreven boek, maar ik denk onder een andere naam.. is er iemand die het antwoord weet? Alvast bedankt

gr. Mirjam
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-03-2004, 21:08
marlies
marlies is offline
ik heb dit gevonden op internet
Ik weet niet of het klopt
http://www.torania.de/luthien/return.../return1-3.htm

At each turn of the road there were great standing stones that had been carved in the likeness of men, huge and clumsy-limbed, squatting cross-legged with their stumpy arms folded on fat bellies. Some in the wearing of the years had lost all features save the dark holes of their eyes that still stared sadly at the passers-by. The Riders hardly glanced at them. The Púkel-men they called them, and heeded them little: no power or terror was left in them; but Merry gazed at them with wonder and a feeling almost of pity, as they loomed up mournfully in the dusk.

de site zegt wel over The return of the king te gaan..
Oud 09-03-2004, 17:53
Mirrie
Mirrie is offline
[QUOTE]marlies schreef op 08-03-2004 @ 22:08:
ik heb dit gevonden op internet
Ik weet niet of het klopt
http://www.torania.de/luthien/return.../return1-3.htm

At each turn of the road there were great standing stones that had been carved in the likeness of men, huge and clumsy-limbed, squatting cross-legged with their stumpy arms folded on fat bellies. Some in the wearing of the years had lost all features save the dark holes of their eyes that still stared sadly at the passers-by. The Riders hardly glanced at them. The Púkel-men they called them, and heeded them little: no power or terror was left in them; but Merry gazed at them with wonder and a feeling almost of pity, as they loomed up mournfully in the dusk.
[afbeelding]

de site zegt wel over The return of the king te gaan..
[/QUOTE]

Heej heel erg bedankt dit is het antwoord.. hier ben ik gelukkig mee geholpen.. Thanks.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 16:04
~some1-nice~
~some1-nice~ is offline
Citaat:
Mirrie schreef op 08-03-2004 @ 17:38:
Halloo, ik moet nog 3 boeken voor engels lezen in 3 weken.. daarvan moet er zeker een aardig dik zijn, dus had ik gekozen voor the return of the king.. van Tolkien.. Maar ik heb em niet helemaal gelezen.
Nu krijg ik een verwerkingsopdracht, waarbij ik een vraag moet beantwoorden, maar ik weet het niet.
vraag: What and where are the Pukelmen?

Het komt vast ook wel voor in het Nederlands geschreven boek, maar ik denk onder een andere naam.. is er iemand die het antwoord weet? Alvast bedankt

gr. Mirjam
hey is engels leesdossier niet afgeschaft??? wij hoeven iig niet meer lezen...! we moesten dit jaaar hhhmm...300 blz ofzo lezen...maar dat hoeft dus niet...yuppy!
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 18:19
Mirrie
Mirrie is offline
Nou wij moesten 7 boeken.. en dat was een ramp, maar ik heb ook geen tijd meer om dat te lezen, daarom deed ik het maar op deze manier, maar verder krijgen we er geen vragen meer over gelukkig....
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 22:06
~some1-nice~
~some1-nice~ is offline
Citaat:
Mirrie schreef op 10-03-2004 @ 19:19:
Nou wij moesten 7 boeken.. en dat was een ramp, maar ik heb ook geen tijd meer om dat te lezen, daarom deed ik het maar op deze manier, maar verder krijgen we er geen vragen meer over gelukkig....
yep!! ik heb the parfume gelezen...niet helemaal , maar voor een gedeelte en ik heb het ook in het Duits gelezen en heb er een verslag van...!
ik weetniet of je het nodig hebt...en ik heb mijn leesdossier nog niet terug denk ik...maar als je wilt en nodig hebt...kan ik ff voor je kijken..!
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 12:51
sdekivit
sdekivit is offline
heb in totaal 6 boeken moeten lezen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten