Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2002, 23:41
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Bij deze duz

Oud 18-03-2002, 11:49
psilo
psilo is offline
ik voel me vereerd

erg kewl gemaakt
Oud 18-03-2002, 12:22
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
die handafdruk is heel vet
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 16:43
Bluesummers
Bluesummers is offline
whehe cool, mooi gemaakt!
Oud 18-03-2002, 16:49
disaster
disaster is offline
kvind het rood niet egt koel, handruk is vet
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 18:29
Bus_Gemist
Bus_Gemist is offline
Citaat:
Bluesummers schreef:
whehe cool, mooi gemaakt!
ja
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 19:31
MilieuGaatVoor
MilieuGaatVoor is offline
De handdruk had van mij wel wat realistischer gemogen. Ik bedoel daarmee niet in deze stijl, niet zo hoekig maar meer als een echte foto.
Verder vind ik die tekst niet echt bij het plaatje passen, de teksteffecten zij wel leuk afgezien van het feit dat het zinnetje met de kleine letters links in het midden niet mooi is op de scanlines, ik zou het 1px naar boven/beneden schuiven.
En misschien kun je het plaatje iets meer vullen. Hij lijkt mij maar half af, doe er nog wat meer mee. Dan mag-ie naar sequence (www.rikkertkoppes.com/sequence)
Met citaat reageren
Oud 18-03-2002, 19:35
psilo
psilo is offline
hmmz, weer een W&G'er
Oud 18-03-2002, 20:31
stroopwafel
stroopwafel is offline
Citaat:
Socratesss schreef:
De handdruk had van mij wel wat realistischer gemogen. Ik bedoel daarmee niet in deze stijl, niet zo hoekig maar meer als een echte foto.
Verder vind ik die tekst niet echt bij het plaatje passen, de teksteffecten zij wel leuk afgezien van het feit dat het zinnetje met de kleine letters links in het midden niet mooi is op de scanlines, ik zou het 1px naar boven/beneden schuiven.
En misschien kun je het plaatje iets meer vullen. Hij lijkt mij maar half af, doe er nog wat meer mee. Dan mag-ie naar sequence (www.rikkertkoppes.com/sequence)
k geloof niet dat hier nog iets aan toe te voegen is

Oud 19-03-2002, 14:56
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
Socratesss schreef:
Wat een kritiek toch weer. De handafdruk was in eerste instantie ook een echte, (mijn eigen hand namelijk..) alleen pastte dat absoluut niet in de rest van de stijl vandaar. En hoezo het plaatje niet af? Creatief met wit-ruimte heet dat. Waarom moet je zo nodig je beeld tot de nok toe vullen met allerlei elementen als dat best wel eens overbodig kan zijn?
Dat van die text op die scan-lines ben ik het wel mee eens, dat werkt niet zo heel mooi.
En voor de rest hoef ik niet zo graag op sequence of iets dergelijks te staan, ik vin het wel leuk genoeg om af en toe hier wat
dingetjes te posten.

GrtZ
Oud 19-03-2002, 18:27
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik vind hem mooi, ik vind absoluut dat ie af is, dat wit is juist z'n kracht, de kracht van het weglaten, super! Ik heb geen verstand van dit soort dingen dus kan verder geen opbouwende kritiek geven, behalve dus dat ik het een mooi harmonisch dinkje vind.

(was jij niet degene die een keer zo'n vaag wezentje had getekend met van die geweldige handen)
Oud 19-03-2002, 21:52
MilieuGaatVoor
MilieuGaatVoor is offline
Citaat:
Ce-El-Wan schreef:
Wat een kritiek toch weer. De handafdruk was in eerste instantie ook een echte, (mijn eigen hand namelijk..) alleen pastte dat absoluut niet in de rest van de stijl vandaar. En hoezo het plaatje niet af? Creatief met wit-ruimte heet dat. Waarom moet je zo nodig je beeld tot de nok toe vullen met allerlei elementen als dat best wel eens overbodig kan zijn?
Dat van die text op die scan-lines ben ik het wel mee eens, dat werkt niet zo heel mooi.

GrtZ
Wat ik bedoel met 'niet af' is dat de elementjes in het plaatje niet echt bij elkaar passen. Het wil wel eens helpen om er een hoop bij te zetten om wat meer een geheel te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 16:47
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
Ninnoc schreef:

(was jij niet degene die een keer zo'n vaag wezentje had getekend met van die geweldige handen)
dat klopt ja , dat je dat nog weet... hihi

GrtZ

Reageren

Regels voor berichten