![]() |
||
Verwijderd
|
Goedemiddag boeren, burgers en forumbazen,
In deze topic heeft spaarvarken o.a. het volgende gezegd: Citaat:
Hij zegt dat hij een grapje maakt, maar is dat nou wel waar? Het lijkt er namelijk op dat hij met de topic vooral Rawsteel bang wil maken, ik vermoed dat hij Rawsteel af wil persen. Ook andere forummers zouden door hem gechanteerd kunnen worden, misschien is dit nog maar het topje van de ijsberg! Zou er een onafhankelijk onderzoek gedaan kunnen worden naar deze gebruiker ten einde het goed functioneren van de politie van Nederland (en België) te bevorderen? Leden die mee willen helpen aan dit onderzoek zouden zich in deze topic kunnen melden. Ik denk zelf dat zo'n team binnen een week gerealiseerd moet kunnen worden, veel forummers zijn vast erg enthousiast. U wilt toch ook dat het forum en de politie geen last hebben van dit soort figuren? Hem direct aangeven bij de politie lijkt me een beetje overdreven, dit lijkt mij (voorlopig) de beste oplossing. Met vriendelijke groet, perseus P.s: Andere oplossingen voor dit probleem mogen natuurlijk ook aangedragen worden! Laatst gewijzigd op 15-03-2004 om 13:19. |
Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|