Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2004, 15:12
fractuur
fractuur is offline
Ik heb het vanmiddag uitgemaakt -wat had ik het daar moeilijk mee zeg- met mijn vriend, omdat ik niet meer verliefd was, en dan zijn er nog een aantal factoren die eraan meegewerkt hebben. (bijv. hij woonde te ver weg om zomaar eens langs te gaan, allebei laatste tijd erg druk met school etc etc) En nu ben ik dus weer vriendloos na 3,5 maand (wat dan toch best lang blijkt te zijn).
Hoe vullen/vulden jullie die leegte op? Want ik mocht hem dan al niet meer leuk vinden, het kan toch best hard aankomen. (ter info: hij nam het goed op, maar ik geloof dat vor hem de klap nog veel groter was..)
Oud 24-03-2004, 15:15
Verwijderd
veel met vriendinnen doen
je op school storten
meer werken
ouders
krantenwijk / folders?
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 15:17
Verwijderd
haha.. de omgedraaide wereld hier (ben als t ware jouw vriend in het verhaal)

hoe ik t doe?
nou ik heb t momenteel heel druk met school, dus daar gaat veel tijd in zitten. Heb het eerste weekend volgepland, maar ben er voor mezelf achter gekomen dat ik liever op mezelf ben. Om het allemaal even op een rijtje te krijgen.
Het gaat na anderhalve week dan ook heel goed met me en ja, ik heb mijn moeilijke momenten (die meestal 's avonds zijn), maar over het algemeen gaat t echt goed. Ik lach weer, ben opgewekt, maar vind het wel heel erg.
Ik heb nog steeds heel goed contact met mn ex, wat wel heeft geholpen, voor mij in ieder geval. Ik weet niet of dat voor hem ook helpt.
Zoek dus naar waar jij behoefte aan hebt en je mag je best gewoon kut voelen en niks willen doen hoor! Maar blijf er niet te lang in zitten...

Sterkte!

*knuft*

Mijn vriend had er ook heel veel moeite mee, hij heeft t uit gemaakt, voelde goed om dat te horen stiekem. Dat het niet voor hem zo is van: het is uit, boeie! ik kan weer lekker mn dingen doen die ik wil..
En ja, nu hebben we ons eigen nummer Eindelijk

p.s. Wat ik fijn vind is dat we gewoon heel erg eerlijk tegen elkaar zijn. Zodat ik echt alles goed op een rijtje kan krijgen.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 15:18
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Als ik het zo lees, zou ik dan eigenlijk het ook uit moeten maken met mijn vriendin. Fat chance dat ik dat ga doen, want ik ben veels te dol op haar (ondanks dat ik niet verliefd op haar ben).

Ik zou er eens een dagje tussenuit nemen. Jezelf eens flink verwennen enzo. Kan nooit kwaad denk ik zo.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 15:26
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 24-03-2004 @ 16:17:
haha.. de omgedraaide wereld hier (ben als t ware jouw vriend in het verhaal)

hoe ik t doe?
nou ik heb t momenteel heel druk met school, dus daar gaat veel tijd in zitten. Heb het eerste weekend volgepland, maar ben er voor mezelf achter gekomen dat ik liever op mezelf ben. Om het allemaal even op een rijtje te krijgen.
Het gaat na anderhalve week dan ook heel goed met me en ja, ik heb mijn moeilijke momenten (die meestal 's avonds zijn), maar over het algemeen gaat t echt goed. Ik lach weer, ben opgewekt, maar vind het wel heel erg.
Ik heb nog steeds heel goed contact met mn ex, wat wel heeft geholpen, voor mij in ieder geval. Ik weet niet of dat voor hem ook helpt.
Zoek dus naar waar jij behoefte aan hebt en je mag je best gewoon kut voelen en niks willen doen hoor! Maar blijf er niet te lang in zitten...

Sterkte!

*knuft*

Mijn vriend had er ook heel veel moeite mee, hij heeft t uit gemaakt, voelde goed om dat te horen stiekem. Dat het niet voor hem zo is van: het is uit, boeie! ik kan weer lekker mn dingen doen die ik wil..
En ja, nu hebben we ons eigen nummer Eindelijk

p.s. Wat ik fijn vind is dat we gewoon heel erg eerlijk tegen elkaar zijn. Zodat ik echt alles goed op een rijtje kan krijgen.
*geeft knuffel*

Ik had er ook heel erg veel moeite mee, gewoon omdat ik hem nogal heel aardig vond en geen pijn wilde doen.. (had het me voorgenomen om het niet te doen, maar ik moest toch huilen ) Maar ik zie wel dat het beter is zo, ben in zekere mate echt opgelucht. Ik hecht ook erg aan eerlijkheid, en als ik het langer gerekt had, was de klap alleen maar groter geweest.
Daarnaast ben ik wel van plan contact met mn ex te houden, ruzie of elkaar negeren is wat dat betreft nergens voor nodig. Bedankt voor de tips en sterkte!
Oud 24-03-2004, 15:35
Verwijderd
Graag gedaan.
wij hebben hetzelfde dus eigenlijk.
mijn ex en ik hebben die dag beiden heel erg gehuild en toen hij afscheid nam van mijn moeder moest hij weer huilen (mijn moeder ook toen we weg waren). Hij stuurde 's nachts ook een smsje: dat ie hoopte dat ik al lag te slapen, dat hij dus niet sliep. Dat ie me heel erg gaat missen met alles en daarna: Moet nu weer vechten tegen tranen
Dat vond ik zo mooi! Krijg er nu nog tranen in mn ogen van.
Ik hoop dat t jou ook lukt, net als mij.
Kus
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 16:08
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
party!
Oud 24-03-2004, 16:18
sail fan
sail fan is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 24-03-2004 @ 16:35:
Graag gedaan.
wij hebben hetzelfde dus eigenlijk.
mijn ex en ik hebben die dag beiden heel erg gehuild en toen hij afscheid nam van mijn moeder moest hij weer huilen (mijn moeder ook toen we weg waren). Hij stuurde 's nachts ook een smsje: dat ie hoopte dat ik al lag te slapen, dat hij dus niet sliep. Dat ie me heel erg gaat missen met alles en daarna: Moet nu weer vechten tegen tranen
Dat vond ik zo mooi! Krijg er nu nog tranen in mn ogen van.
Ik hoop dat t jou ook lukt, net als mij.
Kus
Herken het gevoel, hadden mijn ex en ik ook, toe zei het uitmaakte.

on-toppic
Ik zelf ben veel uit gegaan, vrienden opgezocht, heel veel over gepraat, tot ik er echt zal van werd, en toen ben ik opnieuw verliefd geworden dacht ik (na 3 a 4 weken) (na een relatie van een jaar) bleek achterafniet zo te zijn, vervolgens hele poos prijgezel geweest, half jaar ofzow en toen kreeg ik metm'n huidige vriendin.
Dus kort gezegd, praten, stappen, vrienden opzoeken, dingen voor jezelf gaan doen, werken
Oud 24-03-2004, 16:30
Verwijderd
Ja praten inderdaad. In het begin had ik niet echt zin om erover te praten, maar het was fijn dat op de momenten dat ik dat fijn vond er altijd iemand voor me klaar stond. Iedereen heeft me ook geweldig opgevangen en is nog steeds ontzettend lief voor me.
Praten helpt inderdaad heel goed. Al vertel je tig keer hetzelfde verhaal. Dat maakt niet uit
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 16:35
Mush
Mush is offline
herken het ook allemaal, het is net uit na ruim 2 maanden. Wat het ook nog eens moeilijk maakt voor mij is dat hij het uitgemaakt heeft maar eigenlijk niet echt goed weet waarom. Ja, hij voelde minder voor me na een erge ruzie maar meer kan hij niet duidelijk maken. Het is net een paar dagen uit en ik had het er erg moeilijk mee. Vooral vrienden zijn dan een erge steun en wat bij mij heel veel heeft geholpen is dat we besloten hebben gewoon goede vrienden te blijven. Ik mis hem nu nog wel heel erg maar het voelt iig beter aan dan voor dat besluit
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 16:38
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 24-03-2004 @ 17:30:
Ja praten inderdaad. In het begin had ik niet echt zin om erover te praten, maar het was fijn dat op de momenten dat ik dat fijn vond er altijd iemand voor me klaar stond. Iedereen heeft me ook geweldig opgevangen en is nog steeds ontzettend lief voor me.
Praten helpt inderdaad heel goed. Al vertel je tig keer hetzelfde verhaal. Dat maakt niet uit
Daar zijn vrienden voor idd.

Ik ben nu gewoon liever alleen, maar ik weet van mezelf dat k de komende dagen heel veel ga praten. En het doet me goed dat er meer mensen zijn die er zo bijzitten op dit moment. (nee, niet lullig bedoeld) Ben ik tenminste niet de enige.

En voor werk of uitgaan heb ik het nu echt te druk. Ik denk dat dit gewoon veel lezen, en ook wel veel aan school doen gaat worden...
Oud 26-03-2004, 12:35
master of rock
master of rock is offline
hoe zie je er uit
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 12:52
Punkygirl
Punkygirl is offline
Ga gewoon veel leuke dingen doen.
Winkelen, uitgaan, met vriendinnen afspreken..
Genoeg te verzinnen
Reageren

Regels voor berichten