Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Graag gedaan.
wij hebben hetzelfde dus eigenlijk. mijn ex en ik hebben die dag beiden heel erg gehuild en toen hij afscheid nam van mijn moeder moest hij weer huilen (mijn moeder ook toen we weg waren). Hij stuurde 's nachts ook een smsje: dat ie hoopte dat ik al lag te slapen, dat hij dus niet sliep. Dat ie me heel erg gaat missen met alles en daarna: Moet nu weer vechten tegen tranen ![]() Dat vond ik zo mooi! Krijg er nu nog tranen in mn ogen van. Ik hoop dat t jou ook lukt, net als mij. Kus |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
on-toppic Ik zelf ben veel uit gegaan, vrienden opgezocht, heel veel over gepraat, tot ik er echt zal van werd, en toen ben ik opnieuw verliefd geworden dacht ik (na 3 a 4 weken) (na een relatie van een jaar) bleek achterafniet zo te zijn, vervolgens hele poos prijgezel geweest, half jaar ofzow en toen kreeg ik metm'n huidige vriendin. Dus kort gezegd, praten, stappen, vrienden opzoeken, dingen voor jezelf gaan doen, werken
|
Verwijderd
|
Ja praten inderdaad. In het begin had ik niet echt zin om erover te praten, maar het was fijn dat op de momenten dat ik dat fijn vond er altijd iemand voor me klaar stond. Iedereen heeft me ook geweldig opgevangen en is nog steeds ontzettend lief voor me.
Praten helpt inderdaad heel goed. Al vertel je tig keer hetzelfde verhaal. Dat maakt niet uit ![]() |
![]() |
|
![]() |
herken het ook allemaal, het is net uit na ruim 2 maanden. Wat het ook nog eens moeilijk maakt voor mij is dat hij het uitgemaakt heeft maar eigenlijk niet echt goed weet waarom. Ja, hij voelde minder voor me na een erge ruzie maar meer kan hij niet duidelijk maken. Het is net een paar dagen uit en ik had het er erg moeilijk mee. Vooral vrienden zijn dan een erge steun en wat bij mij heel veel heeft geholpen is dat we besloten hebben gewoon goede vrienden te blijven. Ik mis hem nu nog wel heel erg maar het voelt iig beter aan dan voor dat besluit
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ben nu gewoon liever alleen, maar ik weet van mezelf dat k de komende dagen heel veel ga praten. En het doet me goed dat er meer mensen zijn die er zo bijzitten op dit moment. (nee, niet lullig bedoeld) Ben ik tenminste niet de enige. ![]() En voor werk of uitgaan heb ik het nu echt te druk. Ik denk dat dit gewoon veel lezen, en ook wel veel aan school doen gaat worden...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #30 Thee Muts | 499 | 04-04-2006 21:36 | |
Muziek |
Het vooral NIET aan 'Burzum - Jesus' Tod gerelateerde luistertopic botulismf | 500 | 04-04-2005 20:57 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
evolutie mitsj | 96 | 14-03-2002 19:18 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Intelligent Design legatus | 28 | 08-02-2002 18:34 | |
ARTistiek |
together again (opdracht voor engels) fruitmand | 0 | 18-11-2001 17:14 |