Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
thans hang ik aan de hand van Man
ga ik, waar ik niet komen kan te lucht geraakt dan maar heel even zachtjes zweef ik naar beneden hehehe ok ok dus dat had ik fout ghehehe ach jah een potlood hangt ook aan de hand van een man komt op plaatsen waar die niet komen kan en soms word die opgetild en dan zweven naar beneden om verder te tekenen en tekenaars tekenen vaak hun innerlijke gevoelens Dus vandaar de spiegel de vraag is wordt mijn laatste dans gekomen als de zon nog rijst een strompelpas als hij vergrijst en een potlood dans ook op papier en dan de titel die hielp ook wel aardig snappie em nou? (mijn conclusie dan) hehe tja een andere betekenis haal ik er zo niet uit maar vinnem wel grappig zow met dat potlood in gedachten ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
de vraag is wordt mijn laatste dans
gekomen als de zon nog rijst een strompelpas als hij vergrijst ow jah vergeten toe te lichten ok hier lees ik dus cryptisch dan he begint vol moed en inspiratie aan een tekening maar wat als die inspiratie wegebt? misschien hebbik em iets te ver gezocht? ik zou eigenlijk wel eens willen weten waar ie nou echt over gaat |
![]() |
|
![]() |
En zoals beloofd: de oplossing van het tekenlied.
Het tekenlied gaat over een teek, zo'n beest dat een beetje op een vlo of luis lijkt, maar dat een zakje op haar rug heeft om bloed in op te slaan, het gaat er dan uitzien als een zilveren knopje met pootjes. thans hang ik aan de hand van Man ga ik, waar ik niet komen kan te lucht geraakt dan maar heel even zachtjes zweef ik naar beneden Den teek wordt van de kat geplukt, door de lucht, waar ze normaal niet komen kan, in de gieter gedumpt. op de grote spiegel glijd ik thans de vraag is wordt mijn laatste dans gekomen als de zon nog rijst een strompelpas als hij vergrijst En hier wordt onze den teek te water gelaten, blijft drijven. Ze spartelt in kringetjes rond, de dans. Tegen de avond spartelt ze niet meer. Heerlijk wreed, maar den kat is zeer opgelucht. |
![]() |
|
|