Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Hoewel ik eigenlijk geen zin heb om weer in diskussie te gaan met jullie gasten, en ik liever gewoon af en toe wat lompe opmerkingen dit forum opslinger en het daarbij laat, wil ik toch even wat argumentatie horen, Deadnation. Een simpel 'Nope' bevredigt me niet. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Nope, lang niet iedereen hoeft te weten waarvan ik hou, maar ik schaam me er absoluut niet voor. Ik ben er eerlijk gezegd wel n betje trots op..ghehe.
En waarvoor zou je je schamen als je van Klassieke Muziek houdt?
|
Ik luister graag naar allerlei verschillende muziekstijlen, en ik schaam me nergens voor. Hallo? Waarom zou je je moeten schamen als je iets leuk of mooi vindt? De TS zou ook eens wat topics in dit forum moeten bekijken voordat hij 'klassieke muziek' (lekker specifieke term (maar niet heus...)) simpelweg afkraakt als iets waarvan zogenaamd de meeste mensen kotsen...
Mensen hoeven ook werkelijk niet alles wat ook maar een beetje commercieel is gelijk af te kraken, vind ik. Zo zijn (waren) de BackstreetBoys uitermate commercieel, en 'mag' je de muziek niet goed vinden. Desalniettemin zitten er af en toe best aardige melodieën tussen, melodieën die simpelweg mooi zijn. Alleen al om die reden kan je er toch gewoon naar luisteren? |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() + Beterschap ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben ook zo onzeker diep van binnen. En je valt me aan op de pure essentie van m'n bestaan. Dat raakt me weet je, ik hoop dat je me begrijpt.. soms.. soms dan kan ik er gewoon niet meer tegen weet je.. je verzet jezelf maar het heeft geen zin.. het hefet gewoon verdomme geen zin... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 |