![]() |
|
http://www.dahmerproject.com/slipkno..._Get_Close.mp3
Wel vernieuwend, helaas word het mij waarschijnlijk toch snel weer te saai. Solo, leuk gedaan, past er alleen totaal niet bij, en de tonen zijn zo fout samengesteld dat het nergens naar klinkt. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ze zeiden zelf niet oneindig dezelfde muziek te kunnen uitbrengen. Kan Korn een voorbeeld aan nemen.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|
en laat ik maar meteen met de deur in huis vallen: Slipknot is een van de betere modernere hardere bands van de laatste jaren met twee albums die staan als een huis. Boeie dat ze maskers dragen/op het podium pissen weet ik veel: die platen zijn vet
![]() nu weet ik wel dat ze net zoals COF en Dimmu niet meer cool gevonden mogen worden vanwege het hoge aantal 14 jarige kinderalto's die erin meeloopt, maar goed: ZET JE DAAR EENS OVERHEEN EN HOU JE MET IETS ANDERS BEZIG DAN HOE COOL EN ALTERNATIEF JE ZELF WEL NIET BENT.
||
Verwijderd
|
Citaat:
slipknot - slipknot beukte inderdaad, maar je mag best om het image een band totaal kut vinden dus. bij deze vind ik ze kut |
![]() |
||
Citaat:
![]() *applaus* en toch blijf ik ze kut vinden, heheh
||
Citaat:
ik dacht eerst dat je sarcastisch bezig was man
|
ik heb op de volgende nummers na niets van slipknot kunnen waarderen:
wait and bleed sur facing spit it out en dat eerste clipje van die 2e(?) cd en ik weet dat jullie op mijn mening zaten te wachten
||
Citaat:
![]() maar die platen zijn vet ja
||
Citaat:
|
!e album was vet 2e was stukken vetter.
Kutmuziek? ik plaats deze opmerkingen in het rijtje van mensen die elk nummer met een 3 kwartsmaat ongestructureerde herrie vinden. De muziek zit zekers wel ok in elkaar, de teksten soms iets minder maar de manier van zingen en presenteren balanceert dat ook weer uit. Naja over het nieuwe nummer, ik down hem niet enlaat me gewooon verassen als ik trouw als altijd mijn zuurverdiende centen bij de lokale platenboer over de toonbank gooi.
||
Citaat:
![]() maar goed, meningen zijn meningen en ik vind het verdomd interessante muziek.
|
De ene helft vind Slipknot goed, de andere helft weer zwaar kut.
Wat boeit het nou het is een mening. Ik vind Slipknot goed en zou de nieuwe plaat zeker orgineel kopen. Veel vinden Slipknot 'stiekem' leuk maar omdat er miljoenen 13 jarigen er shirts van dragen, alleen maar om de maskers (heb namelijk ook zo'n neefje), zeg je maar: " Ja het is KUT MUZIEK". Dat is wel erg zielig, natuurlijk zijn er ook mensen die er gewoon een hekel aan hebben, heb zelf ook een hekel aan veel andere muziek, maar om nou zo overdreven te doen vind ik wel echt kinderachtig.
||
Citaat:
En dat vind ik heel grappig, dus ik hoop echt dat je hier op gaat replyen (Hint: je kan misschien iets zeggen over hoe je al vanaf je 7e naar mayhem luisterd ofzo, en je moet luisteren naar minstens 10 bands waar nog nooit iemand van gehoord heeft (nee, je hoeft er niet echt naar te luisteren, doen alsof telt ook), en je kan misschien je nick veranderen in Lord juice666 )
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Anders wordt het flink zoeken op slsk.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Rock/Hard Rock RockerTjuh | 126 | 26-07-2005 14:51 | |
Lifestyle |
Make-up voor mannen populair Verwijderd | 243 | 28-08-2004 22:19 | |
Muziek |
Het grote "zeik eens een alto af" topic Eresh'kigål | 384 | 06-08-2004 11:58 | |
Muziek |
Slipknot - Pulse of the maggots Verwijderd | 150 | 30-04-2004 11:47 | |
Muziek |
slipknot three nil Unique Clone | 1 | 30-04-2004 11:40 |