Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2002, 20:59
miep
miep is offline
ik wil dus aan de pil gaan
maar is het nou echt zo dat je daar bij.v 5 kg van aan kunt komen?
dan ga ik nl niet aan de pil want liever 7 dagen lang om de 2 weken dood gaan en vergaan van de pijn dan aankomen!
Oud 03-05-2002, 21:21
nienna elensar
nienna elensar is offline
'k wil je niet ongerust maken ofzo maar bij mij was het wel het geval. 'k ben super veel aangekomen, maar....
als je d'r mee stopt is het er ook snel weer af.
En als het alleen tegen de pijn is (bij mij het geval) dan kan je ook een pil krijgen die niet al anticonsseptie werk, maar gewoon tegen de pijn en waarmee je het zelf uit kunt stellen enz. Bij muij werkt dat erg goed, en je komt er ook nauwelijks tot niets van aan.
suc-6
Met citaat reageren
Oud 03-05-2002, 23:27
Kleine A*
Kleine A* is offline
je word er d8 ik niet gwoon zwaarder van maar je eetlust word groter, ik ga ook aan de pil maar ik ben een enorme vreetzak (ookal valt mn gewicht meej)
En ik weet vanmezelf dat ik echt mn best moet doen om niet teveel gaan eten anders is het mn eigen schuld.....
maar ik probeer het wel
Oud 04-05-2002, 08:24
~*LiEfMeIsSiE*~
~*LiEfMeIsSiE*~ is offline
Het verschilt ook van persoon tot persoon...Sommige vallen zelfs af!
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 08:47
Verwijderd
Zoals in zoveel topics over de pil al verteld, door de hormonen die in de pil zitten heb je meer eetlust en ga je dus vaak meer eten. Als je hier op let en gewoon blijft eten wat je nu ook eet dan kom je niks aan. Verder verschilt het inderdaad per persoon en dan ook nog per pil of je die grotere eetlust ook inderdaad krijgt. Kwestie van uitproberen dus. De meeste mensen houden het niet bij de pil die ze het eerste krijgen, als hij je niet bevalt, vraag je gewoon een andere aan je huisarts. En kom je toch aan, dan kun je altijd nog weer stoppen. 'k zou het gewoon uitproberen.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 15:41
Ninnoc
Ninnoc is offline
eerst microginon--> nix van gemerkt
toen omdat ik er puisten van kreeg
diane--> puisten weg, niet aangekomen, wel grotere tieten(klein beetje maar maar toch alles is welkom)

doen dus!
Oud 04-05-2002, 16:33
Verwijderd
jah ik ben der wel door aangekomen, omdat ik meer ging eten denk ik, borsten zijn geloof ik ook wel gegroeit *jeuj*
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 20:36
Stier17
Stier17 is offline
1. Van de pil kom je niet aan doordat je eetlust vergroot, maar omdat je meer vocht vasthoud en
2. dat is per persoon verschillend. Ik slik diane 35 en ik heb wat schommelingen in mijn gewicht, maar dat zit meestal tussen 66 en 68 kilo. Er zijn mensen die r meer last van hebben...
3. Ik zou je wel de pil aanraden, Je krijgt sowieso proeftijd om te zien hoe je lichaam erop reageert en in jou geval lijkt mij 2 kilo(meetsal zo volgens mijn huisarts) aankomen toch plezieriger, dan om de 2 weken zwaar ongesteld zijn...
Oud 04-05-2002, 21:09
wipneusje
wipneusje is offline
nee je eetlust vergroot idd dus je hebt het zelf in de hand!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 18:46
20marianne12
20marianne12 is offline
Citaat:
wipneusje schreef:
nee je eetlust vergroot idd dus je hebt het zelf in de hand!
Ja je eetlust wordt idd groter, maar ik denk dat je dat niet helemaal zelf in de hand hebt, zeker niet altijd!! Soms is je eetlust (door de pil) namelijk zo groot dat je niet van eten af kan blijven! Maar ja gewoon ff doorzetten in zo'n situatie!
Oud 06-05-2002, 15:01
Verwijderd
sinds ik aan de pil ben ben ik wel 10 kilo zwaarder, maar jah, ik ging wel meer vreten, kreeg heel veel honger van dat ding maar heb er niet echt rekeking mee gehouden. ben dus gewoon veel meer gaan eten enzo...ik ben nooit gewaarschuwd dat ik er meer honger van zou krijgen..ik merkte wel dat ik meer honger kreeg maar ja, voedsel liefhebster als ik ben, ben ik dus gewoon lekker gaan vreten
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 16:15
Paige
Paige is offline
Nou als je er 2 per dag slikt krijg je wel enorme trek zeg (<<eigen ervaring, van het weekend )..Maar als je hem gewoon normaal elke dag slikt valt het wel mee..Ik ben er niet echt veel van aangekomen..
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 17:53
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
2 kilo in 2 maanden.. pvd..
Heb alleen maar zin in chocola enzo en meestal kon ik mezelf er wel van weerhouden maar tegenwoordig is et best moeilijk voor me ( nu ik aan de pil ben )

XxX

Regels voor berichten