Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik zou een biertje bestellen naast hem gaan zitten en niks zeggen,
want wat gebeurt er als je hem neerknalt? misschien krijgen dan de duitsers de atoombom eerder, omdat de nieuwe geniaale gek een geschiedenis in de natuurkunde heeft jaja stel je voor
|
Verwijderd
|
Ik denk dat de mensheid toch ook een heleboel geleerd heeft van WOII. Het is godsgruwelijk wat er gebeurt is, natuurlijk, maar toch zit er iets in, waardoor wij tja hoe zeg je dat... Waardoor wij iets geleerd hebben....
Maar goed, Hitler zou ik met zoveel mogelijk pijn doodden natuurlijk... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou een biertje met hem pakken en verder niets doen. De geschiedenis veranderen is dom. Het is een simpele, naïeve illusie, te denken dat wanneer Hitler er niet zou zijn geweest, er geen WO II was geweest en/of de wereld er dan net zo zou hebben uitgezien als die er nu uitziet.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
'ik zou hem afmaken, want dan kwam er nooit een jodenvervolging, en dus ook geen collectief schuldgevoel tegen joden waardoor ze in Israel nu alles kunnen flikken en overal mee wegkomen, en dan was het probleem misschien nu gewoon geëindigd.' ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
nou, (paginalang biased krantenartikel waarin palestijnen afgekraakt worden). [/] |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hij was rond die tijd vast sexueel gefrustreerd waardoor hij allemaal vreemde ideeën kreeg over een aantal groepen van de bevolking. Ik zou hem dus even een mark of 100 in z'n handen duwen en zeggen dat hij zijn frustratie fijn bij een hoertje kan gaan afreageren.
|
|