Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Op de een of andere manier wil ik in dit gedicht muziek verwerken... Met muziek bedoel ik ook echt muziek en niet iets anders. Onze hele relatie begon tijdens een concert en tijdens onze relatie was muziek erg belangrijk *wij zijn beiden heel erg veel bezig met muziek* Het was mooi maar deed pijn: daarmee bedoel ik dat de liefde die hij mij gaf en de muziek die hij over mij maakte mooi was... Maar het deed pijn omdat ik die hoeveelheid aan liefde niet terug kon geven. Hij zit ingewikkeld in elkaar eigenlijk werd ik best wel ongelukkig van hem en hij is van nature niet zo'n vrolijk persoon. Onduidelijkheid maakte ons zwak: De reden waarom wij aan een relatie begonnen was voor mij niet helemaal duidelijk. Als ik eraan terugdenk denk ik dat het mij meer om zijn liefde te doen was dan om de liefde die ik voor hem voelde. (Heel lullig ik weet het) Ondertussen weet ik dat het ook anders kan. ![]() Ik zal proberen het wat mooier te maken... Ik ben er zelf ook niet helemaal tevereden over. Maar die versie komt nog wel ![]()
||
Citaat:
![]() Ik snap dat het je niks doet... Maar wat voor een verhaal haal jij uit dit 'gedicht'?
||
Citaat:
![]() wat het gedicht betreft en mijn mening daarover; ik vind het vrij slecht. ik ben het eens met dreamerfly dat het te duidelijk is, ik vind het geen gedicht, meer een verzameling woorden. zelfs prozaïsch vind ik het niet. er zit geen diepgang in, geen interessante stijlfiguren, geen boeiend metrum. het is standaard, onorigineel en oninteressant om te lezen voor een buitenstaander. voor jou persoonlijk betekent het waarschijnlijk veel, maar dit heb je mijns inziens geenszins over weten te brengen... (en verder ben ik niet een heel onaardig persoon ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] De tweede grote liefde flyaway | 0 | 13-11-2008 11:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Als de liefde voor de maan gaat. Ieke | 0 | 05-04-2005 16:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Lief Charlottetje | 93 | 03-04-2004 16:28 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Liefde Vlooienband | 8 | 21-10-2002 11:26 | |
Verhalen & Gedichten |
liefde is...................... Mi$$L@dy | 1 | 20-11-2001 19:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Pijn in mijn leven, liefde in mijn leven, waarom louis84 | 1 | 07-11-2001 16:16 |