MissesLena: ja is goed

, nee serieus ik weet nog niet of ik alleen ga of met iemand anders. Ken zelf niet echt iemand die hetzelfde van plan is.
Sherco: bedankt voor je mooi reactie! Ik ben dit van plan in het voorjaar, dus waarschijnlijk april of mei als startmaand (eventueel midden maart). Dat lijkt me het best ook gezien het klimaat. Of ik alleen ga weet ik nog niet. Ben in ieder geval niet van plan om met een georganiseerde reis te gaan. Ik wil zelf uit kunnen maken wat ik doe. Ik ken niet echt iemand die hetzelfde van plan is dus de kans dat ik alleen ga is er wel. Ik was dit al veel langer van plan, ik ben niet pas op het idee gekomen na het TV programma. Al moet ik zeggen dat het wel een mooi programma was. Ik ben me bewust van de gevaren en weet natuurlijk dat zo'n TV programma anders is dan hoe het er in het echt aan toe gaat. De gevaren zullen een stuk groter zijn maar ik denk dat als je je normaal gedraagt en probeert niet al teveel op te vallen dat het dan te beperken is. Maar het blijft natuurlijk een stuk onveiliger dan een land als Nederland bijvoorbeeld. De cultuur is er natuurlijk een heel stuk anders dan hier en het zal wel wennen zijn. Ik probeer alles zo goed mogelijk in orde te hebben voordat ik ga (m.b.t. papieren e.d.).
Bedankt voor je informatie en je positieve bijdrage!
Heb je zelf al veel informatie verzameld over dit onderwerp? Misschien dat ik je toe mag voegen op msn, als je dat hebt. Dan stuur me maar even een PM.
Groeten.