Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2004, 18:28
Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Ik heb nu na een relatie van 1,5 jaar 3 maanden een nieuw vriendinnetje, hartstikke blij met dr, en ook echt verleifd op dr!
ik ben 18, zij 16.
In het begin was het echt super! heel spannend enzo, inmiddels is alles al gebeurd op het gebied van seks (haar ontmaagding), ed.
Die grootste spanning wat DAT betreft is er af..
ook smst ze nu soms minder vaak dan in het begin (toch nog altijd een keer of 10 per dag, in het begin echt zeker 30 tot 40 keer per dag!..hele verhaaltjes als het ware..)
ik kan dr momenteel niet meer heel vak zien, meestal 3x per week, toch nog vaak genoeg hoor!
maar op een of andere manier krijg ik n raar gevoel van binnen, we hebben eigenlijk niet veel te bepraten, ik praat altijd wel alles vol aan de telefoon ed, maar uit haarzelf komt niet zoveel (terwijl ze normaal heeel druk is, bij vriendinnen enzo) ze is echt supersupersupergek op me zegt ze,en dat laat ze ook merken, ze belt geregeld, zegt ontzettend lieve dingen, en ik ook echt verleif op haar, maar er sluipt n beetje n raar onbeschrijfbaar gevoel binnen. Alsof ik alles uit haar moet trekken (bijv ALTIJD als eerste smse smorges..vin t gewoon jammer dat zij dat niet doet uit zichzelf (tis maar iets heel kleins hoor maar toch..)terwijl ze als ze eenmaal heeft gesmst maar dor blijft smse.., het n beetje moeizaam gaat,al beetje een sleur achtig gevoel. ik kan het niet zo goed beschrijven, iemand iets van herkenning?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-03-2004, 18:31
Verwijderd
Kan het niet zijn dat ze aan de telefoon wat minder praat dan normaal?
Zelf kan ik normaal iemand de oren van z'n hoofd kletsen , maar aan de telefoon duurt een gesprek bij mij niet langer dan een paar minuten. Ik kan dat gewoon niet. Misschien is dat bij haar ook wel zo?
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 18:36
Verwijderd
ja, ik herken wel dingen.

Het is niet leuk als je altijd de 1e moet zijn die contact zoekt en vooral niet als je dan ook nog eens niets terugkrijgt ofzo.

Daarom ben ik daar al aardig lang mee gestopt. Wacht eens totdat zij uit zichzelf smst. Misschien duurt dat voor je gevoel lang, maar probeer het eens uit zou ik zeggen.

Zo lang ze nog door blijft smsen en steeds lieve dingen tegen je zegt enzo, hoef je je heus geen zorgen te maken.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 18:42
Last Resort
Last Resort is offline
Heb ik ook een beetje gehad, alsof je niet echt bij dr kan komen, als dat is wat je bedoelt. Ik denk dat je het gewoon eens moet zeggen. Ik had dat eerst ook, heb het toen gezegd. Toen kwam er niet zoveel uit, maar een tijdje later had ik et er nog es over en toen kwam dr bij haar ook wat uit. Heeft wel geholpen.

Even later was het uit, maar dat had daar niet echt mee te maken, was al een tijdje niet meer verliefd.
Oud 18-03-2004, 18:43
ilse
ilse is offline
Citaat:
Mannetje17 schreef op 18-03-2004 @ 19:28:
Ik heb nu na een relatie van 1,5 jaar 3 maanden een nieuw vriendinnetje, hartstikke blij met dr, en ook echt verleifd op dr!
ik ben 18, zij 16.
In het begin was het echt super! heel spannend enzo, inmiddels is alles al gebeurd op het gebied van seks (haar ontmaagding), ed.
Die grootste spanning wat DAT betreft is er af..
ook smst ze nu soms minder vaak dan in het begin (toch nog altijd een keer of 10 per dag, in het begin echt zeker 30 tot 40 keer per dag!..hele verhaaltjes als het ware..)
ik kan dr momenteel niet meer heel vak zien, meestal 3x per week, toch nog vaak genoeg hoor!
maar op een of andere manier krijg ik n raar gevoel van binnen, we hebben eigenlijk niet veel te bepraten, ik praat altijd wel alles vol aan de telefoon ed, maar uit haarzelf komt niet zoveel (terwijl ze normaal heeel druk is, bij vriendinnen enzo) ze is echt supersupersupergek op me zegt ze, en ik ook wel op haar, maar er sluipt n beetje n raar onbeschrijfbaar gevoel binnen. Alsof ik alles uit haar moet trekken, het n beetje moeizaam gaat,al beetje een sleur achtig gevoel. ik kan het niet zo goed beschrijven, iemand iets van herkenning?

HERKENNING, HERKENNING, HERKENNING (of eigenlijk )

maar ik heb het dan andersom. mijn vriend laat nu veel minder horen dan in het begin, dat we net iets hadden. wij zijn dan nog niet zo ver op seksueel gebied, maar op een of andere manier voel ik me vet vervelend. Ook over dat sms en, ik begin nu standaard met sms en, het komt niet meer uit hem zeg maar...

ik voel me dan echt een hele dag super verdrietig. Ik stuur dan meestal smiddags eens een berichtje, en ik ging gister maar eens uit testen wat er zou gebeuren als ik dat niet deed... Nou, 's avonds om 10.05 kreeg ik eens een berichtje. Dat doet zeer, ik had gehoopt dat hij wel eens eerder aan me zou denken.

Vandaag heb ik weer nix gekregen, heb hem net even op msn gsproken, maar daarvoor de hele dag nix. Ik voel me daar dus absoluut nite prettig bij. Ik heb aan de ene kant zo iets van ik wil er wel met hem over praten maar aan de andere kant heb ik zoeits van als ik dat doe vindt hij het vast zeuren, en als ie dan wel sms t over dag dan is het zeker ook alleen maar omdata ik het gezegd heb,...

nou sprak ik hem dus net op msn, en dan deed ie normaal vet lief enzow, en nou was ie vet kil. Ik ga dan echt twijfelen of hij me nog wel leuk vindt... Heb jij dat ook, dat je daaraan twijfelt?

Ik zie hem nu ook een beetje minder, omdathij examenweek had, misschien lag het daar wel aan. maar dat geloof ik dus weer niet. Ik heb ook dat gevoel wat jij hebt, he nieuwe is eraf, maar is dan ook het leuke weg? neej toch?

Ik heb ook korte tijd terug een relatie van 13 maanden gehad en toen was dat niet...

nou, herkenning genoeg, nog geen hulp, sorry...
veel suc6!!!!!
xxx ilse
Oud 18-03-2004, 18:45
Vini-Vidi-Vici
nee nee het is ook niet zo dat ik me zorgen maak om HAAR, integendeel, om mn eigen gevoel maak ik me zorgen...
dat ze 's mogens niet smst, dat irriteert me soms gewoon, (ze smst eigk wel ,maar pas om half 11..en niet bijv ff snel voor ze naar school gaat) t lijkt alsof het een beetje aant dood bloeden is bij mij, maar dat wil ik echt niet.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 18:47
Vini-Vidi-Vici
Citaat:
illie1987 schreef op 18-03-2004 @ 19:43:
HERKENNING, HERKENNING, HERKENNING (of eigenlijk )

xxx ilse
nou ik twijfel niet of ze me nog leuk vind, dat laat ze overduidelijk merken! maar ik irriteer me aan kleine dingetjes, en voor mij is het nieuwe eraf, en t spannende etc..alsof mn vlindertjes weg aan het vliegen zijn, bij haar niet, tenmisnte als ik mag geloven wat ze zegt /doet...
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Mannetje17 schreef op 18-03-2004 @ 19:45:
nee nee het is ook niet zo dat ik me zorgen maak om HAAR, integendeel, om mn eigen gevoel maak ik me zorgen...
dat ze 's mogens niet smst, dat irriteert me soms gewoon, (ze smst eigk wel ,maar pas om half 11..en niet bijv ff snel voor ze naar school gaat) t lijkt alsof het een beetje aant dood bloeden is bij mij, maar dat wil ik echt niet.
Je schreef het juist op alsof je bang was dat zij minder zou voelen..

Om wat voor reden heb je het idee dat jij minder voelt dan?
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 19:00
Vini-Vidi-Vici
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 18-03-2004 @ 19:53:
Je schreef het juist op alsof je bang was dat zij minder zou voelen..

Om wat voor reden heb je het idee dat jij minder voelt dan?
voel niet meer zo de drang om kusjes te geven, om te smse, bellen, dr te zien. niet meer zo als eerst iig. het wordt n beetje te gewoontjes, maar ik wil dr niet kwijt ,maar dit gevoel is niet ideaal....
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 19:03
Verwijderd
Hmm nou als je niet de drang voelt om haar te zien, dan moet je dat ook niet doen. Je moet het niet uit gewoonte gaan doen natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 19:03
Tease
Tease is offline
Hey k ken het gevoel wel een beetje, maar spreek een keer af om iets leuks met alleen zn tweeen te doen bijvoorbeeld naar de bios of uit eten, en vraag haar wat ze echt voor jou voelt. (En het klinkt misschien een btje stom maar vroeger kon je ook niet smsen en msnen enzo en zag je elkaar ook veel minder)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten