Citaat:
Mannetje17 schreef op 18-03-2004 @ 19:28:
Ik heb nu na een relatie van 1,5 jaar 3 maanden een nieuw vriendinnetje, hartstikke blij met dr, en ook echt verleifd op dr!
ik ben 18, zij 16.
In het begin was het echt super! heel spannend enzo, inmiddels is alles al gebeurd op het gebied van seks (haar ontmaagding), ed.
Die grootste spanning wat DAT betreft is er af..
ook smst ze nu soms minder vaak dan in het begin (toch nog altijd een keer of 10 per dag, in het begin echt zeker 30 tot 40 keer per dag!..hele verhaaltjes als het ware..)
ik kan dr momenteel niet meer heel vak zien, meestal 3x per week, toch nog vaak genoeg hoor!
maar op een of andere manier krijg ik n raar gevoel van binnen, we hebben eigenlijk niet veel te bepraten, ik praat altijd wel alles vol aan de telefoon ed, maar uit haarzelf komt niet zoveel (terwijl ze normaal heeel druk is, bij vriendinnen enzo) ze is echt supersupersupergek op me zegt ze, en ik ook wel op haar, maar er sluipt n beetje n raar onbeschrijfbaar gevoel binnen. Alsof ik alles uit haar moet trekken, het n beetje moeizaam gaat,al beetje een sleur achtig gevoel. ik kan het niet zo goed beschrijven, iemand iets van herkenning?
|
HERKENNING, HERKENNING, HERKENNING

(of eigenlijk

)
maar ik heb het dan andersom. mijn vriend laat nu veel minder horen dan in het begin, dat we net iets hadden. wij zijn dan nog niet zo ver op seksueel gebied, maar op een of andere manier voel ik me vet vervelend. Ook over dat sms en, ik begin nu standaard met sms en, het komt niet meer uit hem zeg maar...
ik voel me dan echt een hele dag super verdrietig. Ik stuur dan meestal smiddags eens een berichtje, en ik ging gister maar eens uit testen wat er zou gebeuren als ik dat niet deed... Nou, 's avonds om 10.05 kreeg ik eens een berichtje. Dat doet zeer, ik had gehoopt dat hij wel eens eerder aan me zou denken.
Vandaag heb ik weer nix gekregen, heb hem net even op msn gsproken, maar daarvoor de hele dag nix. Ik voel me daar dus absoluut nite prettig bij. Ik heb aan de ene kant zo iets van ik wil er wel met hem over praten maar aan de andere kant heb ik zoeits van als ik dat doe vindt hij het vast zeuren, en als ie dan wel sms t over dag dan is het zeker ook alleen maar omdata ik het gezegd heb,...
nou sprak ik hem dus net op msn, en dan deed ie normaal vet lief enzow, en nou was ie vet kil. Ik ga dan echt twijfelen of hij me nog wel leuk vindt... Heb jij dat ook, dat je daaraan twijfelt?
Ik zie hem nu ook een beetje minder, omdathij examenweek had, misschien lag het daar wel aan. maar dat geloof ik dus weer niet. Ik heb ook dat gevoel wat jij hebt, he nieuwe is eraf, maar is dan ook het leuke weg? neej toch?
Ik heb ook korte tijd terug een relatie van 13 maanden gehad en toen was dat niet...
nou, herkenning genoeg, nog geen hulp, sorry...

veel suc6!!!!!
xxx ilse