Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-03-2004, 16:44
CryptapiX
CryptapiX is offline
was een tijd terug een topic voor,
maar daar is nooit meer wat van vernomen...
beetje in de doofpot gegooid?
Oud 23-03-2004, 16:47
ekki
ekki is offline
*roept Enlightenment*

Als het goed is weet zij iets meer... of er is nog niet beslist .

(ok, ik ben vaag ).
Oud 23-03-2004, 16:48
Thomas
Thomas is offline
Ben je bang dat je niet gekozen bent, CryptapiX?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 16:53
Martin
Martin is offline
Voor zover ik op de hoogte ben is er beslist, maar de bekendmaking wacht nog op "iets" (Bron: Enlightenment )
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 17:21
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
Thomas schreef op 23-03-2004 @ 17:48:
Ben je bang dat je niet gekozen bent, CryptapiX?
daar gaat het me helemaaaaaaaaaal niet om,
ik ken 2 FB's (ondertussen ex) erg goed irl, en die zeggen allebei dat het geen pretje is om fb te zijn

maar ik vroeg me gwoon af hoe het zat, want naar mijn mening is ekki er amper (sorry )
zoiezo vind ik dat er vrij slecht gemoddereerd word op S&M en op HW
Oud 24-03-2004, 02:23
Enlightenment
Enlightenment is offline
Hallo CryptapiX,

Bedankt voor je topic. Graag licht ik het één en ander toe:

Zijn jullie er eindelijk uit?
Ja, een keuze ligt inderdaad voorhanden. Het wachten zijn nog op wat afwikkelingen. Binnenkort zal de gelukkige geïnformeerd worden over de keuze die gemaakt is.

Ik wil je mijn excuses aanbieden, evenals aan elke sollicitant, voor de lange duur van deze vacature. Dat betreur ik namelijk ten zeerste. Iedere sollicitant zal wel alsnog email krijgen op zijn sollicitatie.

Waarom heeft het zo lang geduurd?
De discussie op Admin voor een geschikte forumbaas is geen gemakkelijke geweest. Wellicht is dit de moeilijkste forumbazen-discussie ooit, in elk geval in de tijd dat ik forumbaas was. Vervelend voor de sollicitanten én het forum S&M, maar de inspraak van forumbazen over een geschikte forumbaas is nu eenmaal een recht van iedere forumbaas. Wel wil ik benadrukken dat de discussie zeker niet voor niets is geweest, en ik me verheug op de aankomende forumbaas en het verbeteren van S&M.

Idd verbeteren, want S&M is een puinhoop!
Nou, zo zou ik het niet willen noemen.

Wel is het zo dat S&M onderbezet is. Dat komt vooral door mijzelf, met nadruk op de laatste paar dagen waarin mijn computer zelf een puinhoop was, doordat ik gemigreerd ben van Windows naar BSD UNIX, wat de nodige probleempjes met zich meebracht. Nu dat is opgelost verwacht ik weer een gezonde dagelijkse invulling op het forum te geven.

Ekki was in feite tijdelijk aangesteld als forumbaas, en zeker gezien het feit dat ze veel fora onder haar hoede heeft én dat ze momenteel ziek is, valt haar weinig te verwijten. Ik vind juist dat ze het naar omstandigheden heel goed deed. Maar duidelijk was voor mij én voor haar dat S&M gewoon onderbezet was en vers bloed nodig had. Dat gaat nu dus gebeuren.

En hoe zit het met de beleidswijzigingen op S&M?
Er zijn inderdaad een aantal dingen die op S&M zullen gaan veranderen. De eerste stappen zijn al gezet, alle stickies zijn vervangen door één sticky centraal topic waarin naar alle "centrale" topics gelinkt wordt. Eén en ander lees je in het topic zelf en in een topic op Beleidszaken dat aangemaakt zal worden nadat er orde op zaken gesteld is.

Nog even een paar daagjes afwachten dus.

Bedankt voor het lezen.
Oud 24-03-2004, 09:17
Verwijderd
Goed verhaal

Maar het was denk ik iets verstandiger geweest als je op S&M in het solicitatietopic de mensen op de hoogte hield van de gebeurtenis zoas waarom het zo lang duurde etc/
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 19:57
Enlightenment
Enlightenment is offline
Daar viel tot voor kort niet veel over te zeggen, helaas. Met name omdat de uitkomst van de discussie nog niet bekend was.
Reageren

Regels voor berichten