Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hmmm... ik heb het trouwens ook, ik heb een vriendin, maar ik kijk wel naar de ex-vriendin van mijn beste vriend, of de nieuwe date van mijn neef... ![]() |
![]() |
|
Verboden is als je vriendin ook een oogje op hem heeft, of als het een ex van je vriendin is, of als hij veel te oud is, of veel te jong, of al bezet is.
'Vroeger' dacht ik ook dat 'familie van' ook fout was. Maar daar ben ik van teruggekomen, dat gaat intussen al meer dan een jaar goed... ![]() Ja, ik ben dus wel ooit de fout in gegaan met verboden jongens (afgezien van het 'familie van' dan, want dat vind ik bij nader inzien toch geen fout)... Een vriendin van mij en ik waren allebei gek op een jongen. Uiteindelijk heb ik een paar keer met hem gekust, terwijl zij er nu (een jaar of 2 later) nog niets vanaf weet (maar ze is mijn vriendin ook niet meer, door een andere reden). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb niet veel verboden. Daarbij val ik meestal toch op andere jongens dan mijn vriendinnen en trekken zij zich er andersom ook nix van aan
![]() ![]() ![]() Zo heb ik dus al van heel wat verboden vruchten geproefd ![]() 17 en 21 (wat is het probleem eigelijk, als het meisje 17 is en de jongen 21, hoor je niemand) Iets met de neef van mijn ex gedaan die ook nog eens 3 jaar een vriendin had waarmee hij samenwoonde. Iets met een hele goeie vriend van mijn ex en die neef gedaan die net terug samenwas met zijn vriendin waar hij op een korte pauze na 6 jaar mee samen was en mee samenwoonde... Wat die laatste 2 betreft: het zijn hele leuke, lieve, knappe jongens, en hun vriendinnen... irritant, ook heel hypocriet tegen mij enzo. Buiten dat heb ik zeker 10 keer gezegd: en je vriendin dan? Maar dat kon ze nix schelen... dan ben ik misschien een bitch, maar jammer dan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verboden zijn in mijn ogen jongens waar mijn vriendinnen een relatie mee hebben, daar zal ik ook nooit wat mee beginnen.
Een twijvelgeval vind ik het wanneer een vriendin gek op een jongen is maar hij duidelijk heeft gemaakt haar niet te willen, '15 jarige meisjes logica' of niet, het zal me wel enigzins dwars zitten, omdat je hiermee wel het risico loopt een jongen tussen de vriendschap in te laten komen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mocht de vriendschap op het spel staan, zou ik wel de overweging maken wie belangrijker is (en dan hoeft dat geen dreigement te zijn, maar vanwege nare herinneringen of juist teveel goede herinneringen dat ze die persoon niet meer kunnen tegenkomen). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik sta er altijd weer verbaasd van om te zien hoeveel meer jongens interesse in mij hebben als ik een relatie heb. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb al twee en een half jaar een relatie met een 'verboden jongen'. Eerst waren ik en een vriendin van mij allebei verliefd op hem. Toen kreeg zij een relatie met hem wat na een half jaar weer uitging. Ik was nog altijd verliefd op hem dus toen het uitging tussen hen was ik er als de kippen bij natuurlijk
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast was zij al fout geweest om een relatie met hem te beginnen terwijl ik hem óók leuk vond. En ik wist niet dat het zo lang zou gaan duren maar ik wist wel dat ik hem al heel lang heel leuk vond dus waarom zou ik het niet proberen? |
![]() |
|
![]() |
Nou... Ik ken het probleem... K ben nu al tijden vliefd op een jongen die al een vriendin heeft... Ookal heeft ie een vriendin tog gaat ie wel af en toen met me
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
^^
dat heb ik nou niet zo. Het is nu 2 maanden uit met mn vriend en in het jaar dat ik bij hem was vond niemand mij leuk(of ik heb er in ieder geval niet op gelet) en nu zijn er wel opeens jongens die me leuk vinden, helaas ben ik niet verliefd op hen en ben ik ook nog niet toe aan een nieuwe vriend ![]() ![]()
||
Citaat:
Sorry, kon het echt niet laten, normaal ben ik radicaal tegen mensen die commentaar geven op anderen van het forum. |
![]() |
|
Dat ie n vriendin heeft
![]() Ja ok en hij is 31, leraar bij mij op school........maar het feit dat ie n vriendin heeft maakt hem echt tot 'verboden'.........leraar is ie op n gegeven moment toch niet meer..... Gelukkig voel ik me alleen maar btje aangetrokken tot hem, en heb ik geen echte gevoelens voor hem ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het kwaad arPos | 33 | 07-07-2009 15:14 | |
ook niet lief van god.. Flushpuppie | 83 | 30-03-2007 12:02 | |
Leeftijd van de aarde volgens de Bijbel Verwijderd | 422 | 30-01-2007 11:22 | |
[Column: ] Godsdientsvrijheid in de Islam. Hydrogen | 1 | 25-09-2005 14:58 | |
Verhalen & Gedichten |
story: geef je mening... Ronella | 5 | 14-05-2004 16:02 | |
Als Christus gestorven is voor onze zondes heeft hij niet genoeg geleden met 1 kruis. Isa | 49 | 18-07-2003 18:18 |