Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2004, 14:42
stout!
stout! is offline
Ik merk de laatste tijd steeds meer dat ik me aangetrokken voel tot 'verboden jongens'. Verboden omdat hij al een vriendin heeft, verboden omdat een vriendin van me ook een oogje op hem heeft of iets met hem heeft gehad, verboden omdat hij een vriend is van mijn exvriendje...Hoe dan ook; verboden.

Die zogenaamde 'verboden' zijn er natuurlijk niet voor niets; het voorkomt conflicten met mijn of zijn omgeving. Toch bevind ik me af en toe in een situatie waarin ik het heel moeilijk vind om de verleiding te weerstaan, zeker als er ook veel van zijn kant komt. En soms gaat het dan een beetje mis.

Wie vind jij 'verboden' en waarom? Voel je je toch tot deze personen aangetrokken? Waarom wel/niet?
Heb jij je weleens bezondigd aan het 'snoepen van een verboden vrucht'? Had je spijt? Wat is er uit voortgekomen?
En leg je anderen weleens verboden op?

Dit zijn de eerste vragen die in me opkomen, maar er valt natuurlijk nog veel meer over te vertellen. Ben benieuwd .
Oud 10-03-2004, 15:39
Susanne
Susanne is offline
Hmm ik ben er nu min of meer mee bezig, ik heb 3 weekjes een relatie met 1 van de huisgenootjes van mijn broer, hij vindt dat niet echt leuk omdat ik bijna elk weekend daar ben en hij er min of meer bang voor is dat ie ertussen komt te staan.. dat ie van alles door moet gaan geven etcetc, maarja dat is gewoon gelul van zijn kant natuurlijk
Oud 10-03-2004, 17:02
Verwijderd
Verboden is als hij 130 kilometer verderop woont, stiekem een goede vriend is, anderhalf jaar een vriendin heeft, en geen interesse lijkt te hebben.

Gelukkig voor ons beiden heb ik me nooit echt iets van zulksoortige regels aangetrokken.

Ghaaaa.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 17:08
juno
juno is offline
Verboden is als hij bezet is, of veel te jong, of als je zelf bezet bent, of veel te jong.

Voor mij is dus de hele mannelijke helft van de wereldbevolking verboden. Gelukkig heb ik het beste exemplaar ertussenuit weten te vissen.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 21:21
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
juno schreef op 10-03-2004 @ 18:08:
Verboden is als hij bezet is, of veel te jong, of als je zelf bezet bent, of veel te jong.

Voor mij is dus de hele mannelijke helft van de wereldbevolking verboden. Gelukkig heb ik het beste exemplaar ertussenuit weten te vissen.
Hoezo alleen de mannelijke helft?
Oud 10-03-2004, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Susanne schreef op 10-03-2004 @ 16:39:
Hmm ik ben er nu min of meer mee bezig, ik heb 3 weekjes een relatie met 1 van de huisgenootjes van mijn broer, hij vindt dat niet echt leuk omdat ik bijna elk weekend daar ben en hij er min of meer bang voor is dat ie ertussen komt te staan.. dat ie van alles door moet gaan geven etcetc, maarja dat is gewoon gelul van zijn kant natuurlijk
Lieve suus, hebben we het nou over je broer of je vriend ?

Hmmm... ik heb het trouwens ook, ik heb een vriendin, maar ik kijk wel naar de ex-vriendin van mijn beste vriend, of de nieuwe date van mijn neef...
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 07:38
stout!
stout! is offline
Ik ben dus eigenlijk aan de (dodelijke) combinatie begonnen.

Hij heeft én een vriendin (in Engeland), én een vriendin van me heeft een oogje op hem, én hij is een vriend van mijn exvriendje.

... Ik weet het.
Oud 11-03-2004, 09:30
Duifje
Duifje is offline
hij heeft al een vriendin...? En dat vind je niet erg?
Oud 11-03-2004, 09:33
Hawahaai
Hawahaai is offline
Verboden is als je vriendin ook een oogje op hem heeft, of als het een ex van je vriendin is, of als hij veel te oud is, of veel te jong, of al bezet is.
'Vroeger' dacht ik ook dat 'familie van' ook fout was. Maar daar ben ik van teruggekomen, dat gaat intussen al meer dan een jaar goed...
Ja, ik ben dus wel ooit de fout in gegaan met verboden jongens (afgezien van het 'familie van' dan, want dat vind ik bij nader inzien toch geen fout)... Een vriendin van mij en ik waren allebei gek op een jongen. Uiteindelijk heb ik een paar keer met hem gekust, terwijl zij er nu (een jaar of 2 later) nog niets vanaf weet (maar ze is mijn vriendin ook niet meer, door een andere reden).
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 19:22
Cruz
Cruz is offline
Verboden als hij of jij al bezet bent. Verboden als hij veel te jong of veel te oud is. Verboden als hij een ex van een goeie vriendin van je is.

Gelukkig heb ik nog nooit van de 'verboden vrucht gesnoept'
Oud 11-03-2004, 20:05
Verwijderd
Ik word altijd verliefd op meisjes die een bokser als vriend hebben
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 03:43
GRRR
GRRR is offline
haha. het wordt wel steeds erger met jou nare
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 07:22
jet
jet is offline
ik ben nu verliefd op een verboden jongen.. vriendin van me is al verliefd op hem (langer) en dus mag ik er echt niks meer doen
Oud 12-03-2004, 08:35
Verwijderd
Citaat:
jet666 schreef op 12-03-2004 @ 08:22:
ik ben nu verliefd op een verboden jongen.. vriendin van me is al verliefd op hem (langer) en dus mag ik er echt niks meer doen
Omdat zij eerder verliefd was op hem? Boeiend. Als hij haar nou lelijk vindt en jou mooi, moet je hem dan maar laten zitten omdat zij hem toevallig eerder zag?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 09:59
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 12-03-2004 @ 09:35:
Omdat zij eerder verliefd was op hem? Boeiend. Als hij haar nou lelijk vindt en jou mooi, moet je hem dan maar laten zitten omdat zij hem toevallig eerder zag?
ja, 15jarige meisjes logica...

Wie het eerst komt, wie het eerst maalt..
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 10:37
juno
juno is offline
Citaat:
Not for Sale schreef op 10-03-2004 @ 22:21:
Hoezo alleen de mannelijke helft?
De vrouwelijke helft hoef ik toch niet.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 11:56
Verwijderd
Ik heb niet veel verboden. Daarbij val ik meestal toch op andere jongens dan mijn vriendinnen en trekken zij zich er andersom ook nix van aan . Jonger interesseert me ook niet, het is wel wat lastiger in de omgang, maar t lukt wel (al ligt tot nu toe wel de grens op 4 jaar, jonger wil ik tot nog toe niet gaan ). Jongens die een vriendin hebben, als ik het niet weet en ze gaan met mij vreemd... wat kan ik eraan doen als ik het niet weet? Jongens bij wie ik het wel weet... ligt eraan wie het is .
Zo heb ik dus al van heel wat verboden vruchten geproefd
17 en 21 (wat is het probleem eigelijk, als het meisje 17 is en de jongen 21, hoor je niemand)
Iets met de neef van mijn ex gedaan die ook nog eens 3 jaar een vriendin had waarmee hij samenwoonde.
Iets met een hele goeie vriend van mijn ex en die neef gedaan die net terug samenwas met zijn vriendin waar hij op een korte pauze na 6 jaar mee samen was en mee samenwoonde...
Wat die laatste 2 betreft: het zijn hele leuke, lieve, knappe jongens, en hun vriendinnen... irritant, ook heel hypocriet tegen mij enzo. Buiten dat heb ik zeker 10 keer gezegd: en je vriendin dan? Maar dat kon ze nix schelen... dan ben ik misschien een bitch, maar jammer dan .
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 11:59
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 12-03-2004 @ 09:35:
een beetje rekening houden kun je altijd Maar dat hebben ze ook niet met mij gedaan in het verleden, dus idd boeiend .
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 12:10
Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Verboden zijn in mijn ogen jongens waar mijn vriendinnen een relatie mee hebben, daar zal ik ook nooit wat mee beginnen.

Een twijvelgeval vind ik het wanneer een vriendin gek op een jongen is maar hij duidelijk heeft gemaakt haar niet te willen, '15 jarige meisjes logica' of niet, het zal me wel enigzins dwars zitten, omdat je hiermee wel het risico loopt een jongen tussen de vriendschap in te laten komen.
Oud 13-03-2004, 17:02
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
juno schreef op 12-03-2004 @ 11:37:
De vrouwelijke helft hoef ik toch niet.
't klonk een beetje alsof die om mysterieuze redenen níet verboden was..
Oud 13-03-2004, 17:07
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 12-03-2004 @ 12:59:
een beetje rekening houden kun je altijd Maar dat hebben ze ook niet met mij gedaan in het verleden, dus idd boeiend .
Natuurlijk, ik ben de eerste die dat onderkent. Maar het is wel een feit dat je jezelf geen dingen moet ontzeggen omdat misschien iemand anders hem wel leuk vindt. Het gaat om jou, en tenzij er echt onoverkomelijke hindernissen zijn (vriendin dreigt met zelfmoord ofzo) moet je er gewoon voor gaan.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 17:43
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 13-03-2004 @ 18:07:
Natuurlijk, ik ben de eerste die dat onderkent. Maar het is wel een feit dat je jezelf geen dingen moet ontzeggen omdat misschien iemand anders hem wel leuk vindt. Het gaat om jou, en tenzij er echt onoverkomelijke hindernissen zijn (vriendin dreigt met zelfmoord ofzo) moet je er gewoon voor gaan.
Als ze met zelfmoord gaan dreigen, zijn het al geen echte vrienden . Daarbij, als ze echt goeie vrienden zijn, willen ze ook dat jij gelukkig wordt.
Mocht de vriendschap op het spel staan, zou ik wel de overweging maken wie belangrijker is (en dan hoeft dat geen dreigement te zijn, maar vanwege nare herinneringen of juist teveel goede herinneringen dat ze die persoon niet meer kunnen tegenkomen).
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 18:51
Verwijderd
Het rare is dat vooral meisjes dit hebben volgens mij. Je bent als jongen opeens zoveel aantrekkelijk als je een vriendin hebt. (je krijg iig veel meer meisjes die met je flirten)
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 05:47
Verwijderd
Citaat:
Alex schreef op 13-03-2004 @ 19:51:
Het rare is dat vooral meisjes dit hebben volgens mij. Je bent als jongen opeens zoveel aantrekkelijk als je een vriendin hebt. (je krijg iig veel meer meisjes die met je flirten)
En andersom niet ofwat
Ik sta er altijd weer verbaasd van om te zien hoeveel meer jongens interesse in mij hebben als ik een relatie heb.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 15-03-2004 @ 06:47:
En andersom niet ofwat
Ik sta er altijd weer verbaasd van om te zien hoeveel meer jongens interesse in mij hebben als ik een relatie heb.
Ik heb niet meer interesse als een meisje een relatie heeft. Eigenlijk aleen maar minder...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-03-2004, 16:01
sail fan
sail fan is offline
Wat heet verboden? Kijken mag, aankomen niet is mij geleerd. Dus heb wel vriendin, maar als ze er niet bij is, kijk ik toch geregeld wel naar andere dames, Zij zal ook wel naar andere heren kijken
Oud 17-03-2004, 16:38
Verwijderd
Ik heb al twee en een half jaar een relatie met een 'verboden jongen'. Eerst waren ik en een vriendin van mij allebei verliefd op hem. Toen kreeg zij een relatie met hem wat na een half jaar weer uitging. Ik was nog altijd verliefd op hem dus toen het uitging tussen hen was ik er als de kippen bij natuurlijk . De relatie tussen mij en die vriendin is daarna nooit meer goedgekomen maar des te beter is de relatie tussen mij en mn vriend.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 16:49
stout!
stout! is offline
Citaat:
! am mE schreef op 17-03-2004 @ 17:38:
Ik heb al twee en een half jaar een relatie met een 'verboden jongen'. Eerst waren ik en een vriendin van mij allebei verliefd op hem. Toen kreeg zij een relatie met hem wat na een half jaar weer uitging. Ik was nog altijd verliefd op hem dus toen het uitging tussen hen was ik er als de kippen bij natuurlijk . De relatie tussen mij en die vriendin is daarna nooit meer goedgekomen maar des te beter is de relatie tussen mij en mn vriend.
Voelde je je niet schuldig tegenover je vriendin en ben je nooit bang geweest dat het het uiteindelijk niet waard zou zijn (toen wist je natuurlijk niet dat het uiteindelijk zo lang zo duren)? Zomaar wat vragen die me bezig houden .
Oud 17-03-2004, 16:57
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 17-03-2004 @ 17:49:
Voelde je je niet schuldig tegenover je vriendin en ben je nooit bang geweest dat het het uiteindelijk niet waard zou zijn (toen wist je natuurlijk niet dat het uiteindelijk zo lang zo duren)? Zomaar wat vragen die me bezig houden .
Nee, aangezien hun relatie al een tijd niks mee voorsteld en zij in de 6 weken dat ze op vakantie was niks van zich heeft laten horen aan hem behalve één smsje. Daarnaast is ze op diezelfde vakantie vreemdgegaan.
Daarnaast was zij al fout geweest om een relatie met hem te beginnen terwijl ik hem óók leuk vond. En ik wist niet dat het zo lang zou gaan duren maar ik wist wel dat ik hem al heel lang heel leuk vond dus waarom zou ik het niet proberen?
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 16:59
Skatergirl666
Skatergirl666 is offline
Nou... Ik ken het probleem... K ben nu al tijden vliefd op een jongen die al een vriendin heeft... Ookal heeft ie een vriendin tog gaat ie wel af en toen met me
Oud 17-03-2004, 17:05
Verwijderd
Citaat:
Skatergirl666 schreef op 17-03-2004 @ 17:59:
Nou... Ik ken het probleem... K ben nu al tijden vliefd op een jongen die al een vriendin heeft... Ookal heeft ie een vriendin tog gaat ie wel af en toen met me
Met zo'n instelling ben je Kurt's laatste woorden niet waard. Hoewel je nickname wel altopunten verdient .
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 17:43
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Alex schreef op 13-03-2004 @ 19:51:
En andersom..Toen ik nog een vriend had waren er nog 3 andere jongens die mij leuk vonden, toen ik kort daarna vrijgezel werd was de markt opeens een stuk leger Heel raar eigenlijk.
Oud 17-03-2004, 18:27
Luna
Luna is offline
^^
dat heb ik nou niet zo. Het is nu 2 maanden uit met mn vriend en in het jaar dat ik bij hem was vond niemand mij leuk(of ik heb er in ieder geval niet op gelet) en nu zijn er wel opeens jongens die me leuk vinden, helaas ben ik niet verliefd op hen en ben ik ook nog niet toe aan een nieuwe vriend, maarja, wie weet, misschien kom ik dit weekend wel de jongen van mn leven tegen en daar ga ik dan geen nee tegen zeggen .
Oud 17-03-2004, 19:49
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Wat is er verleidelijker dan de verboden vrucht?
Was het een gewone vrucht, dan was ie een pak minder aan trekkelijk, het is het bn "verboden" dat het aantrekkelijk maakt.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 19:51
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
Skatergirl666 schreef op 17-03-2004 @ 17:59:
Laag.

Sorry, kon het echt niet laten, normaal ben ik radicaal tegen mensen die commentaar geven op anderen van het forum.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 20:49
Alistar
Alistar is offline
Dat ie n vriendin heeft
Ja ok en hij is 31, leraar bij mij op school........maar het feit dat ie n vriendin heeft maakt hem echt tot 'verboden'.........leraar is ie op n gegeven moment toch niet meer.....
Gelukkig voel ik me alleen maar btje aangetrokken tot hem, en heb ik geen echte gevoelens voor hem
Reageren

Regels voor berichten