Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
leuk, niet bijster geweldig ofzo maar he tis een computer. leuk bedacht, leuk gedaan. Misschien moet je bij een volgend idee (kast? beeldscherm(zijkant natuurlijk)?) de gezichten wat beter uitwerken.Die vind ik niet heel mooi namelijk. kleine gezichtjes stoort niet en zeker niet omdat het decoratief-op-computer is maar bijv. dat grotere gezicht kun je bij een volgende keer iets 'spannender' maken door of nog onrealistischer te worden beetje cartoon achtiger of iets realistischer. nu is het beetje net niets. Vooral die strepen onder zijn ogen snap ik niet echt. jukbeenderen?? probeer eens wat op papier met gezichtsuitdrukkingen en spier&bot structuur in het gezicht. of juist niet.
okay beetje onsamenhangend, maar hopelijk opbouwend want ik vind het hardstikke leuk idee en ook helemaal niet slecht
||
![]() |
Citaat:
![]() http://elfwood.lysator.liu.se/farp/f...d_1/FandH.html check vooral plaatje van de jukbeenderen. Ze zitten iets langer en lopen niet omhoog maar naar beneden. Als je een kop van voor tekent zit er een soort deukje bij het oog, niet alleen je oogkas maar ook aan de zijkant (op je slaap) daar deuken de botten in zeg maar en daar onder begint pas de bolling. als je op je eigen hoofd drukt kan je het waarschijnlijk ook voelen. jij hebt het precies verkeerd om gedaan daarom lijkt t in mijn ogen een beetje raar
|
|