![]() |
|
Verwijderd
|
Zoals je onderaan in dit overlijdenstopic kunt lezen is er vanmiddag echt iets verschrikkelijks gebeurd en ik ben er écht helemaal kapot van.
Ik snap er niets van en ik voel me echt verschrikkelijk, vooral omdat ik me zo ontzéttend schuldig voel. Maar mijn vraag is, heeft er IEMAND enig idee hoe je op een verantwoorde manier een jonge en een oude rat aan elkaar kunt laten wennen, want ik ben er gewoon helemaal van af op dit moment. Er zijn mensen die tegen mij gezegd hebben dat je dan beter twee nieuwe ratjes kunt kopen dan eentje, maar ik ben zo bang dat mijn kooi niet groot genoeg is en ze niet genoeg ruimte hebben. En ik heb echt álles over voor mijn huisdieren, echt alles, maar ik heb nu echt geen geld voor een grotere kooi en ik dacht dat het wel zou lukken, omdat de oude rat eigenlijk zo vriendelijk is en ook tegen een ander, onbekend, ratje zo lief was. Ik weet dat je ratten niet alleen kunt houden, dus eigenlijk wil ik er, over een tijdje welliswaar, toch een nieuw ratje bij, maar ik ben nu zo geschrokken en overstuur. Ik vroeg me af of iemand misschien een gouden tip heeft voor de volgende keer ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
2 ratten aan elkaar laten wennen? aapje | 11 | 13-01-2007 10:59 | |
Flora & Fauna |
Jong ratje erbij wordt knokpartij Verwijderd | 36 | 31-03-2004 21:13 | |