Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2002, 14:53
MilieuGaatVoor
MilieuGaatVoor is offline
Die photoshopper hebben we hier ook niet meer teruggezien he? Misschien vond hij de reacties hier niet positief genoeg..

Trouwens, ik vind sommige reacties hier niet négatief genoeg, ik bedoel hiermee niet dat je negatief moet zijn overal over maar dat men hier te snel zegt dat iets mooi is terwijl ik dan vaak denk: 'mwa, wel aardig, maar mooi?'.. Maar dat kan ook aan mij liggen
Advertentie
Oud 27-02-2002, 15:35
Enola
Enola is offline
hadden we hier niet al een soort gelijk topic over gehad? :\
Oud 27-02-2002, 16:34
aquafemme
aquafemme is offline
je hebt wel gelijk, maar ik bedoel iedereen vindt het leuk om te horen of je het 'mooi' vind.. Persoonlijk kan ik wel tegen kritiek, maar soms denk ik van... Wat een flut reden...

Kijk wat jij maakt, zit in jou hoofd.. op die manier komt het eruit.. Soms vindt ik dat mijn tekenleraar ook beoordeeld op de manier die hij ziet... Het is gewoon moeilijk om iemand zijn creatieve uitspattingen te beoordelen... Wat smaken verschillen (gelukkig)

aquafemme
Oud 28-02-2002, 08:47
Not for Sale
Not for Sale is offline
photoshopper komt nog wel denk ik hij had mij aangemeld bij msn omdat ie mijn photoshopsels wel cool vond en ik heb 'm aan wat plugins geholpen. zal t m eens vragen ok?
Oud 28-02-2002, 14:23
ekki
ekki is offline
ik vind dit een beetje een nutteloos topic, met alleen maar een mededeling.

slotje.

Regels voor berichten