Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Of het boek gelezen?
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Je kan het wel menen als je sorry of dankjewel zegt, maar je kunt er eens bij na denken wat je die mensen echt te geven hebt.
Ik had vroeger een nogal afwachtende houding en nam alleen dingen van mensen. Nu ik zelf contacten maak en er ook wil zijn voor anderen, kan ik me veel beter uiten, ik vertel dingen uit mezelf etc. En ook het dankjewel of sorry zeggen gaat beter, vroeger meende ik het ook wel, maar nu is het echt datgene wat ik ze wil geven. Geef en ontvang ![]() Laatst gewijzigd op 19-03-2004 om 14:45. |
![]() |
|
Verwijderd
|
tsja, weet je, ik ken meer mensen die dat hebben. en daar doe je nou eenmaal niets aan. je kan jezelf gaan dwingen om het te zeggen, maar mensen kunnen ook aan andere dingen van jou aflezen dat het je spijt, of dat je ergens blij mee bent *dmv bijv. een glimlach, of proberen iets goed te maken.* als ze dat eenmaal weten, zullen ze daar ook wel rekening mee houden. mijn vader zegt ook nooit sorry, maar die laat het wel merken dat hij weet dat hij iets verkeerd heeft gedaan. ik denk dat jij jezelf gewoon moet trainen, als je t echt wil.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Geen idee wat ik hiermee aan moet crawloftime | 18 | 14-02-2010 17:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
[Voor de mensen die geloven] Stamcellenonderzoek Mr. Pignati | 122 | 20-11-2005 11:54 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic-#42 rare kwast | 495 | 16-11-2005 18:27 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #39 Mara | 500 | 27-03-2005 16:33 | |
Algemene schoolzaken |
Inleiding (profielwerkstuk) Nomen Est Omen | 15 | 09-01-2005 14:23 | |
Psychologie |
"Ruzie" met mijn trainer Eend | 5 | 12-09-2004 20:53 |