Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2004, 11:50
ziglietje
ziglietje is offline
Ik ben 2jaar samen geweest met mijn ex, ik had hem bedrogen,en zie hem supergraag en heb er heel veel spijt van... nu denkt mn ex er serieus over na om me terug te nemen,ik zou graag een mailtje willen sturen, maar kunnen jullie mij daarbij helpen, en wat gaat en moet er allemaal veranderen?!
thx! xxx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-03-2004, 11:58
Verwijderd
ik denk dat je dat zelf het beste kan verzinnen. Jij heb nl een relatie met die jongen gehad en wij niet en weten niet hoe het was tussen jullie. Stel jezelf eens de vraag wat je eigenlijk wilt, wat jij denkt dat er moet veranderen, misschien niets, misschien veel, of iets daar tussenin. Vraag wat hij denkt en hoe hij het ziet.. Succes
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 15:43
Lief meedje
Lief meedje is offline
Terug gaan bij je ex kan wel.... Ik heb het na een jaar ook weer goedgemaakt met hem en nu gaat het stukken beter maar je moet wel van te voren goed nadenken of je dit wel echt wilt want soms kan het wel eens lastig worden omdat je aan die tijd die je met hem had steeds moet terugdenken. Je moet realiseren dat het niet meer zo wordt zoals het was.....
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 16:02
Ninnoc
Ninnoc is offline
ex terug kan goedkomen. maar ik heb het tot nu toe alleen nog zien goedkomen als het uit was gegaan wegens andere redenen. Vreemdgaan breekt toch wat, hij moet jou weer vertrouwen en jullie moeten het vooral erg achter je laten en niet bijv. bij elke ruzie weer opratelen. Vooral jij zal int begin enorm je best moeten doen, dat moet je ook kunnen want misschien houdt hij eerst beetje afstand en moet je je eerst 'bewijzen'.

waarom een mailtje, zo suf en onpersoonlijk. Waarom ga je niet naar m toe om het te bespreken of stuur hem een brief ofzo
Oud 15-03-2004, 16:11
Verwijderd
Ik ben na 2 jaar ook weer trug bij mijn ex. We hadden toen een maand ofzo iets, ging vreselijk mis door zijn bezitterige ex, maar das nu een afgesloten hoofdstuk.

Ik heb hem door mail en MSN (klinkt zooo stom) echt veel beter leren kennen, heb hem leren vertrouwen en hij mij. Bij ons heeft dus mailen goed gedaan en ik ervar het niet echt als onpersoonlijk. Maar ik ben erg verlegen en onzeker, als jullie beide zo zijn is mail erg makkelijk, anders zou ik irl praten.

Dan kan je voor jezelf ook een aantal dingen op een rij zetten die je wilt bespreken! Zoals dat je er spijt van hebt (als je dat hebt), jullie relatie nog een kans wilt geven, probeert dat hij het vertrouwen in jou trug krijgt? Dat soort dingen
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 10:03
Verwijderd
Dan heb je ERG VEEL mazzel dat ie je terugwilt hebben... Ik zou t nie hebben gedaan eerlijk gezegd Anyway... Tja, als je zn vertrouwen kan terugwinnen (die heb je dus al, want anders wou ie je niet terug), als je ook ckr weet en jezelf kan vertrouwen dat je hem niet WEER zou bedriegen... Zou ik een email schrijven waarom jij wederom een relatie met hem zou willen hebben en waarin je uitlegd waarom het fout is gelopen in de vorige relatie. Zorgt er gewoon voor dat je zn hart niet voor de 2de keer breekt... Zou fataal zijn denk ik...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten