Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2004, 18:44
g-spotta
g-spotta is offline
Niet lettend op mijn leeftijd;
Ben ik de enige die orale sex meer lust dan liefde vind?
Ik zou het dus echt niet doen met de gene van wie ik écht houd.
Je kan elkaar niet de hele tijd diep in de ogen aankijken, maar bent echt bezig met LUST.

Soms voelt het alsof sex iets pervers is waarvoor je je moet schamen en met mensen moet doen van wie je niet echt houdt.

Lettend op het woord soms...soms voelt en lijkt het allemaal zo.
Netzoals dat je je op een dag in de bus opeens realiseert dat het leven eigenlijk helemaal geen zin heeft.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 18:48
Verwijderd
Citaat:
g-spotta schreef op 19-03-2004 @ 19:44:
Niet lettend op mijn leeftijd;
Ben ik de enige die orale sex meer lust dan liefde vind?
Ik zou het dus echt niet doen met de gene van wie ik écht houd.
Je kan elkaar niet de hele tijd diep in de ogen aankijken, maar bent echt bezig met LUST.

Ik doe ook niet graag aan orale sex als sex niet voortkomt uit lust, mar uit liefde. Idd omdat je geen oogcantact hebt. Maar aangezien het wel opwindend is gebeurt het vaak wel.

Soms voelt het alsof sex iets pervers is waarvoor je je moet schamen en met mensen moet doen van wie je niet echt houdt.

Hoe kom je daar in hemelsnaam op? Ik snap dat gevoel opzich wel, maar dat is volgens mij alleen als je je sexpartner niet echt goed kent. Want zodra je elkaar en elkaars lichaam goed kent dan is dat gevoel echt wel weg.

Lettend op het woord soms...soms voelt en lijkt het allemaal zo.
Netzoals dat je je op een dag in de bus opeens realiseert dat het leven eigenlijk helemaal geen zin heeft.

Dit vat ik ff niet
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 19:33
barbara.inc
barbara.inc is offline
euh....en wat wil je nu precies dat ik hierop ga zeggen??
Oud 19-03-2004, 19:44
Verwijderd
Citaat:
barbelle schreef op 19-03-2004 @ 20:33:
euh....en wat wil je nu precies dat ik hierop ga zeggen??
Ze bedacht vopr het posten vast niet 'en dit-en-dat moet barbelle hier op antwoorden'. Sommige dingen in het leven moet je ook zelf leren bedenken Dat maakt je hard.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 19:47
Faery
Faery is offline
Zeg dan gewoon dat je niet wilt pijpen, jurk.
Oud 19-03-2004, 19:51
Verwijderd
Ze draait nog wel bij (h)
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 20:25
sextinction
sextinction is offline
orale seks kan juist heel intiem zijn en romantisch, vooral omdat je echt met je mond aan het geslachtsdeel van een ander zit. ik heb nog geen ervaring maar ik fantaseer regelmatig en het lijkt me echt heel prettig door iemand waarop ik verliefd ben gebeft te worden of hem te pijpen.
Oud 19-03-2004, 20:29
Verwijderd
Tuurlijk kun je elkaar wel aankijken.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 20:37
snarl
snarl is offline
Citaat:
spawn again schreef op 19-03-2004 @ 21:29:
Tuurlijk kun je elkaar wel aankijken.
op een gegeven moment word je wel scheel van het naar boven kijken, maar het kan.
Oud 20-03-2004, 07:59
g-spotta
g-spotta is offline
Ik vraag me af of mensen niet SOMS vinden dat sex eigenlijk te pervers is en dat je je er voor moet schamen.
Ik ben het er niet mee eens, maar soms denk ik toch ff; BAH.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 09:08
leucomelas
leucomelas is offline
nou, orale sex kan wel degelijk liefdevol zijn... je kan de ander juist heel goed aankijken *ligt eraan hoe je zit/ligt/hangt etc* en je bent zo intiem met elkaar bezig... voel me op die momenten soms juist meer geliefd dan op andere... *krijgt altijd zeer intense blikken toegeworpen*
ik vind sex, gewoon echt het neuken zelf soms zo liefdeloos... maar dat is waarschijnlijk omdat mn vriend me dan binnen 3 seconden heeft besprongen, ontkleed en in bed heeft gegooid en naderhand fijn wegloopt
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 12:55
g-spotta
g-spotta is offline
Citaat:
leucomelas schreef op 20-03-2004 @ 10:08:
nou, orale sex kan wel degelijk liefdevol zijn...
Mee eens, mee eens...
Maar ik vraag gewoon of er meer mensen zijn
die opeens soms anders tegen sex aankijken,
zich er even heel erg voor schamen...
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 13:13
Verwijderd
Citaat:
g-spotta schreef op 20-03-2004 @ 13:55:
Mee eens, mee eens...
Maar ik vraag gewoon of er meer mensen zijn
die opeens soms anders tegen sex aankijken,
zich er even heel erg voor schamen...
moeten we nu ons ook al gaan schamen voor de manier van voortplanten en het uitten van liefde voor anderen..

Waar gaat dit heen...
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 13:46
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Ik vind orale sex ook best wel liefdevol eigenlijk. Alhoewel. Als ik hem pijp heb ik niet het gevoel dat ik een liefdesdaad aan het verrichten ben . Maar als hij mij oraal bevredigt (ik haat het bef-woord) denk ik soms wel: Whaaahh wat hou ik veel van hem en wat fijn dat hij me zo lief verwent
Oud 20-03-2004, 13:47
Preaper
Preaper is offline
De anderen genot gunnen is toch ook liefde geven...
Oud 20-03-2004, 13:57
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Citaat:
Preaper schreef op 20-03-2004 @ 14:47:
De anderen genot gunnen is toch ook liefde geven...
Of, de andere genot gunnen is een orgasme geven

Niet dat ik er zo over denk, maar de topicstarter misschien...
Oud 20-03-2004, 16:40
Verwijderd
Ik zou orale sex juist niet erg gauw 'geven' bij iemand van wie ik niet hou, juist omdat het zo intiem is; je zit toch maar mooi met een penis in je mond. Daarbij is het zeker wel liefdevol, want je schenkt je vriend een groot genot, dat is toch juist heel lief van je dan?

Ik vind het trouwens wel deels om die reden na een paar minuten saai worden als mijn vriend me beft. Ja, 't is wel lekker, maarja, ik lig daar maar, en hij ligt 'een heel eind' verderop, en ik zie wel de bovenkant van zijn hoofd maar daar raak je ook wel weer eens op uitgekeken.

Bovendien vind ik 'sex hebben omdát je van elkaar houdt' zo'n onzin. Sex moet je hebben als je zin in sex hebt, en dat kan dan wel op vóórwaarde van liefde, maar úít liefde? En als je dan een keertje geen zin hebt dan kan-ie zeker gaan roepen 'als je van me zou houden, dan zou je wel willen neuken, want we hebben sex uit liefde'. Ja doei. Ik weet niet of je het ook op deze manier bedoelt, maar ik wil je in elk geval even op het hart drukken om nooit sex te gaan hebben terwijl je géén zin hebt maar denkt 'ik hou van hem dus ik moet wel'.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten