![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
orale seks kan juist heel intiem zijn en romantisch, vooral omdat je echt met je mond aan het geslachtsdeel van een ander zit.
![]() ![]()
|
nou, orale sex kan wel degelijk liefdevol zijn... je kan de ander juist heel goed aankijken *ligt eraan hoe je zit/ligt/hangt etc* en je bent zo intiem met elkaar bezig... voel me op die momenten soms juist meer geliefd dan op andere... *krijgt altijd zeer intense blikken toegeworpen*
ik vind sex, gewoon echt het neuken zelf soms zo liefdeloos... maar dat is waarschijnlijk omdat mn vriend me dan binnen 3 seconden heeft besprongen, ontkleed en in bed heeft gegooid en naderhand fijn wegloopt |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waar gaat dit heen... |
![]() |
|
Ik vind orale sex ook best wel liefdevol eigenlijk. Alhoewel. Als ik hem pijp heb ik niet het gevoel dat ik een liefdesdaad aan het verrichten ben
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik zou orale sex juist niet erg gauw 'geven' bij iemand van wie ik niet hou, juist omdat het zo intiem is; je zit toch maar mooi met een penis in je mond. Daarbij is het zeker wel liefdevol, want je schenkt je vriend een groot genot, dat is toch juist heel lief van je dan?
Ik vind het trouwens wel deels om die reden na een paar minuten saai worden als mijn vriend me beft. Ja, 't is wel lekker, maarja, ik lig daar maar, en hij ligt 'een heel eind' verderop, en ik zie wel de bovenkant van zijn hoofd maar daar raak je ook wel weer eens op uitgekeken. Bovendien vind ik 'sex hebben omdát je van elkaar houdt' zo'n onzin. Sex moet je hebben als je zin in sex hebt, en dat kan dan wel op vóórwaarde van liefde, maar úít liefde? En als je dan een keertje geen zin hebt dan kan-ie zeker gaan roepen 'als je van me zou houden, dan zou je wel willen neuken, want we hebben sex uit liefde'. Ja doei. Ik weet niet of je het ook op deze manier bedoelt, maar ik wil je in elk geval even op het hart drukken om nooit sex te gaan hebben terwijl je géén zin hebt maar denkt 'ik hou van hem dus ik moet wel'. |
![]() |
|
|