Advertentie | |
|
![]() |
|
weet je, het helpt allemaal toch niet. de mensen zijn over het algemeen gewoon hersenloos met dat soort dingen. ze doen gewoon mee met de rest. en voor die doden, die hebben er toch niets meer aan, alleen voor de nabestaanden is het een geruststelling dat er mensen zijn die het erg vinden en mischien zelfs met hun meeleven
||
![]() |
Citaat:
Opzich heb je er niets aan. Het is volgens mijn alleeen maar het gevoel van saamhoorigheid.
|
ik moet altijd lachen bij grote stiltes. Saamhorigheidsgevoel? Neuh, dat heb ik echt niet.
En ik sta er sowieso wel bij stil, dus die 3 minuten hoeft niet voor mij. Maar als men t doet uit respect, dan moet men dat vooral doen. Ik ga dan niet irritant er doorheen schreeuwen ofzo. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() [edit] WTF, is dát de directeur? ![]() Laatst gewijzigd op 15-03-2004 om 12:57. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() xx |
![]() |
|
wij wel en het was een flater... docenten die gewoon door de school liepen, iedereen zat te giebelen en niemand die ook maar 1 moment heeft gedacht aan wat er precies gebeurd is in Spanje.... ze moeten dit soort dingen gewoon niet op school opleggen zonder er iets bij te voelen en er uberhaupt niet met leerlingen over te praten!!!!
|
Verwijderd
|
ik was alleen thuis en had de radio aan (anders had k er niet eesn aangedacht waarschijnlijk) ik ben speciaal even gestopt met mijn spelletje.
Hoewel ik die drie minuten redelijk nutteloos vind moet ik toegeven dat ik wel nadacht van oja dat is voor die mensen in spanje en bla die bla. Dus het werkt wel om je aan het denken te zetten. Maar ik hoef niet aan het denken gezet te worden door zoiets. Dus redelijk nutteloos. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vroeg me precies hetzelfde af toen de trein waar ik in zat om 12 uur 3 minuten stil ging staan.
Ik denk er zelf sowieso wel over na, daar heb ik geen 3 minuten collectieve stilte voor nodig. Het zal zoals gezegd wel zijn voor een eenheidsgevoel en een gebaar naar de slachtoffers ofzo. Nja, voor mij hoeft het niet per sé. |
![]() |
||
Citaat:
wij hebben op school geen minuten stilte gehouden (terwijl wij d'r met andere minuten steeds wel aan meededen). Ik vind even stil staan bij wat er gebeurd geen slechte zaak. Alleen 1 minuut zou voldoende zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
'K kreeg op Msn ook zo'n berichtje dat je een X aan 't begin van je naam moet zetten dat je dan respect heb enzo. (heb hte wel gedaan enzo, maarja.) Heeft ook niet echt veel zin, alleen dat je meeleeft dat er zoveel mensen zijn omgekomen.
Onze school deed het niet, terwijl we altijd aan die minuut-stiltes meedoen. |
![]() |
|
zwáár overdreven vond ik deze actie
ik zat te ontbijten met mn pa tv stond aan op belgie ofzo staat er om 12:00 "3 minuten stilte voor de slachtoffers van de aanslagen in madrid" we kijken even om "huh ik d8 alleen dat de treinen stil zouden staan" naja boeie, gewoon door gegeten/gepraat wat onzin klinkt misschien wat hard maar het zijn 'maar' 200 mensen ![]() tis wel erg natuurlijk maar vind het nog geen stilte waard, en zeker geen 3 minuten. op 4 mei is het ook maar 2 minuten en dat vind ik eigenlijk de enige echte herdenking want dat was pas écht erg ik zie trouwens ook niemand een stilte houden voor al die mensen die in israel opgeblazen worden en ik kan me ook niet herrineren dat we wereldwijd een stilte hielden voor aanslagen op t wtc (maar kan t mis hebben natuurlijk) |
![]() |
|
wij hebben het niet gedaan.. en ik vind 3 minuten ook erg lang. als we het hadden gedaan had ik trouwens wel braaf megedaan hor. het is denk ik goed om er afentoe even over na te denken. zoals bijvoorbeeld op 4 mei, dat je bedenkt dat er nog steeds zulke vreselijke dingen gebeuren
||
Citaat:
||
Citaat:
lijkt me wel logisch ja als er nu dus ook opgeroepen wordt om een stilte te houden kan t me alleen niet herinneren werd die trouwens ook opgeroepen door de EU en hoe lang was die eigenlijk? |
![]() |
|
Het heeft maar weinig nut. Ik geloof niet dat er tijdens die minuutjes nu echt een omschakeling in het denken plaatsvindt, bovendien denken veel mensen al na een paar seconden: wat gaan we vanavond eten, oh, ik moet m'n boek nog terugbrengen naar de bieb, hoe laat begint GTST?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Samenvatting schweigeminute/ een minuut stilte fietswiel1 | 1 | 12-05-2013 09:50 | |
Beleidszaken |
[4 mei] 2 minuten forumstilte Verwijderd | 156 | 07-05-2007 15:23 | |
De Kantine |
Twee minuten stilte, heb je je eraan gehouden??? Mr.Oizo | 178 | 11-05-2004 14:25 | |
Algemene schoolzaken |
Net 1 minuut stilte gehouden.... Hakkie | 55 | 19-01-2004 11:57 |