Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ( sorry maar dat was ff offtopic ) Ik vind van die eerste foto trouwens die linkse veren het mooist....
|
Als je het als statement/eerbetoon doet en hem toch niet laat zien en uitlegt waarom je hem hebt. kun je het geld beter naar een fonds voor indianen sturen, hebben ze er in ieder geval echt iets aan.
verder is het eigenlijk wel 1 van de weinige tattoo's die ik wel mooi zou vinden, tribals zijn behoorlijk afgezaagt en ja zo'n band met veren heeft wel iets. iets natuurlijks, die hele cultuur die er aan vast zit is mystiek in balans met de natuur, daar staat weer tegenover dat tattoo's hier best chemisch zijn ![]() ikzelf zou er geen nemen omdat ik van mezelf weet dat ik nogal snel op iets uitgekeken raak. dat kan voor jou helemaal anders zijn, ik vind trouwens die middelste foto het mooist
|
ik zou 'em zelf niet op mn arm willen hebben, maar t heeft zeker wel wat. Alleen zo'n uitstekend veertje lijkt niet echt mooi...
en hoezo zou je je tegenover anderen moeten verantwoorden voor een tattoo? t zit in jouw vel gebrand, hij is van jou. punt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
tja. paar keer kopieren, een stuk of 20 door heel je huis hangen, 2 maanden naar kijken, en als je er dan nog geen genoeg van krijgt dan kan je er wel mee leven.
|
Verwijderd
|
En ik vind ook dat mensen te veel lopen te zeiken op lui die tats hebben, [zeikstemmetje] 'ja maar over 50 jaar vind je het niet meer mooi'
JA godverdomme als je 70 bent zakt toch alles sowieso in mekaar dus dan is het uberhaubt geen porum, of je nou een tat heb zitten of niet. En dat het permanent is ja fuck it, een litteken is ook permanent, misschien vind je later het plaatje niet helemaal de shit meer, maar wat eronder zit is gewoon normale huid, en om dat nou zo mooi te noemen. En bovendien heb je dan nog de herinnering aan die leuke tijd, waar de tat nog wel leuk was. |
![]() |
|
tip: Die tattoo lui kunnen vaak zelf ook een potje tekenen. Maak anders wat verschillende versies van je idee, en vraag wat zij ervan denken, vaak willen ze zelf ook iets tekenen wat mischien gewoon van betere kwaliteit is dan wat je zelf zou kunnen.
||
![]() |
Citaat:
![]() [IMG]www.insanetattoo.com/images/feathers.jpg[/IMG]
Laatst gewijzigd op 25-03-2004 om 10:28. |
![]() |
||
Citaat:
eindelijk iemand die er ook zo over denkt. Godsamme wat een gezeik altijd over tattoo's. Ik bedoel je lichaam verrot toch onder de grond. en zowiezo.. Laat ieder gewoon lekker doen wat ie wil! ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|