Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb wel wat ideeën, ik heb zelf op de basisschool een milieuweek gehad. We hebben toen een keer met z'n allen een parkje schoongemaakt en daarna gekeken wat mensen allemaal weggooiden (geen lekker werkje, maar best interessant). Ook zou je met schoongemaakt afval kunnen gaan knutselen.
Verder zou je korte presentaties (waarbij je vooral de kinderen veel vragen stelt) kunnen houden, waarin je laat zien hoe en welk afval recycled kan worden. Of is dat te moeilijk voor groep 3 kinderen? Ik ken helemaal geen kinderen van die leeftijd, dus ik kan het een beetje moeilijk inschatten. Verder zou je een tekenwedstrijd kunnen organiseren: de mooiste poster die laat zien dat afval in de prullenbak hoort. En misschien heb je hier nog iets aan: http://www.ovam.be/jahia/Jahia/pid/789 |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja ik moest ook gelijk aan dat liedje van Bassie en Adriaan denken
"gooi de rommel in de bak, en papiertjes in de zak" verder weet ik het niet meer... Voor dit soort vragen is www.paboforum.nl ook erg handig altijd |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
kan iemand mij helpen ik moet een samenvatting maken Rahima | 10 | 08-10-2007 17:36 | |
Lifestyle |
Kan iemand mij helpen? Ik zoek een plaatje van een top. Linda161 | 1 | 17-06-2007 19:08 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
SK => vergelijking geven, kan iemand mij helpen?? pleazz skippy65 | 0 | 17-09-2004 13:09 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Kan iemand mij helpen bij PO Wiskunde??? Telraam | 1 | 09-06-2003 14:48 | |
Verhalen & Gedichten |
please! kan iemand mij helpen?!?! secretgirl | 0 | 17-01-2002 19:04 |