Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2004, 15:44
Tovenaar
Tovenaar is offline
Hebben jullie wel eens een excursie gemaakt die door school geregeld werd? En dan bedoel ik niet een weekje Ardennen om je te vermaken, maar dus een excursie die aansluit bij je opleiding. En zoja, waar ben je toen geweest en hoe beviel het? Veel gestudeerd of gewerkt, of kreeg je ook de ruimte om lekker te feesten daar?

Ikzelf ga misschien eind april naar Brno, voor mijn journalistieke opleiding, het is daar de bedoeling dat we een krant maken, verder weet ik er nog niet veel van omdat ik het net pas hoorde. Maar in ieder geval wordt de reis door de school betaald, dus dat is erg mooi meegenomen.
Oud 19-03-2004, 17:12
Verwijderd
mwah af en toe wel eeens een reisje naar het planetarium voor anw, of diertjes bestuderen in artis maar echt hele reizen doen we niet. maja mss naar parijs voor frans.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 17:15
Verwijderd
In de eerste zijn we naar Blijdorp geweest voor Biologie
In de 2e naar het Muiderslot en Utrecht voor Geschiedenis, en naar het Archeon voor Latijn/Grieks
In de 3e hebben we een fietsexcursie gedaan voor aardrijkskunde, en naar Zuid-Limburg en Brabant voor Grieks/Latijn
En in de 5e ging ik op Rome-reis.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 17:19
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
ik ben dit jaar naar een kaasboederij geweest. Of dit direkt op me opleiding aansluit ben ik nog steeds niet uit (ik doe dierverzorging)
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 18:02
Verwijderd
Alleen dit jaar (4e) naar de universiteit van Wageningen voor ANW.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 18:05
da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik ga naar Lille voor frans dit jaar. En we zijn naar 't Kroller Muller geweest voor ckv.
Oud 19-03-2004, 18:13
MoonWolf
MoonWolf is offline
vorig jaar naar Ieper voor geschiedenis, al had ik geen geschiedenis maar mocht wel mee. Want we waren met engels ook dingen aan het behandelen (engelse gedichten) daar over.
Oud 19-03-2004, 18:28
PV
PV is offline
naar het Boijmans van Beuningen museum in Rotterdam en naar BN/De Stem in Breda. Volgens mij was dat alles
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 18:29
Verwijderd
In het kader van het vak effectenrecht een excursie naar de Amsterdamse effectenbeurs en een bezoek aan het advocatenkantoor van onze hoogleraar.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 18:35
Philemon
Philemon is offline
In de derde ben ik naar Nijmegen geweest (voor Grieks/ Latijn)

Over twee weken gaan we naar Amsterdam, Paleis op de Dam ( ook weer voor Grieks/ Latijn)

En in de vijfde gaan we naar Rome...(ja hoe kan het anders..voor Grieks en Latijn..)

De mensen die dus geen Grieks/ Latijn hebben, gaan alleen maar naar Berlijn in de vijfde, dit is dan voor Duits.
Oud 19-03-2004, 18:58
Verwijderd
Ik ben op werkweek geweest, dat was voor ckv (dat vormt ook een deel van me ckv-dossier). Verder ben ik dit jaar naar de vakantiebeurs gegaan voor ak (we moesten reisfolders verzamelen voor een verslag).
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 19:00
El Kim
El Kim is offline
Ik heb vorig jaar voor mijn vorige opleiding een cursus Teammanagement gehad in Duinrell. Niks van geleerd, de grootste tijdverspilling, en de rekening moet ik nog steeds betalen
Reageren

Regels voor berichten