Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik weet precies wat je bedoeld, als je stoned bent en je gaat denken dat je iets ziet/ruikt/ hoort ga je je er heel erg op concentreren waardoor je denkt dat je het weer hoort/ziet/ruikt.Het is dan ook heel moeilijk om van je af te zetten.
(dit was even als voorbeeldje) Volgens mij is er eigenlijk vrij weinig mis met je, dit hebben vrij veel mensen die blowen (spreekt uit ervaring).Ik zou me niet echt druk maken je hebt onbewust jezelf 'gek' gemaakt tijdens het stoned zijn. Als je je echt zorgen maakt kan je natuurlijk altijd naar een dokter of zoiets gaan die kunnen je precies vertellen hoe het zit.
|
![]() |
Beste Metal,
Ik heb je verhaal vlug gelezen. En ik kan je wel het één en ander vertellen over psychoses. Wat ik je ook kan vertellen is dat een psychose niet zeg maar één dag of uur duurt, je kan zeg maar last hebben van wanen en dat kan plotseling opkomen. Maar psychotisch ben je meestal voor een langere periode. Dat jij door het blowen gaat wanen betekend niet dat jij ook daadwerkelijk een psychose hebt, of waar jij bang voor bent: schizofreen bent. Door het blowen zelf kunnen je hersenen als je stoned bent "verkeerde" signalen doorgeven. Bij mensen met een psychose gebeurd dit dus ook zonder dat ze drugs hebben gebruikt. Ik heb het zelf waarschijnlijk wel gekregen door blowen en een stukje erfelijke aanleg. Maar er is meestal goed mee te leven. Als je iets wilt weten kun je dat altijd naar me posten! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering PetitieJeugd | 39 | 31-10-2013 13:01 | |
Psychologie |
Hebben meer mensen hier last van psychoses??? Eend | 20 | 01-07-2009 15:57 | |
Lichaam & Gezondheid |
vraagje m.b.t. erfelijkheid Nadine. | 22 | 29-03-2005 21:12 | |
Psychologie |
psychose??? hippie jesse | 24 | 24-05-2004 21:47 | |
Psychologie |
schizofrenie --> negatieve en positieve symptonen>?! Fantôme | 40 | 01-11-2003 20:54 | |
Psychologie |
Info over MPS en SCHIZOPHRENIE Droomvlucht | 4 | 28-05-2002 10:59 |