| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ze kostten 100 en ik heb ze pas 4 keer aangehad.. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Voor zover ik weet heb ik dr niets mee gedaan (alleen op gelopen
), en ik maak morgen wel een betere foto, dan.En en, Lientjuh; Bied maar iets wat JOU redelijk lijkt. Ja.. O; en t bieden kan óf hier, óf in een PM, óf gemaild naar stargasm@hotmail.com Wat een keuzes! |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Dit is trouwens weer es een goeie gelegenheid om te zeggen dat ik ze verkoop ![]() Het is het lage model, bordeauxrood, zwarte veters, maat 39, heel weinig aangehad omdat ik ze niet krijg ingelopen.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb je iets van een foto ofzo, het is mijn maat wel niet, maar mijn goudwitgevlekte zijn nu wel heel erg uit elkaar aan het vallen. |
|
|
|
||
|
Citaat:
En ik heb geen foto want heb geen digicam oid. Ik kan op google niet meer het juiste plaatje vinden..maar in een vorig topic over doc. martens had ik een plaatje gepost met het juiste model/kleur. Alleen staat de zoekfunctie nu uit
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wil stiekem nog eens naar Londen om kniehoge te gaan halen ze zijn alleen zo fucking duur. Het prob is dat ik altijd een net paar docs heb gehad en een makkelijk paar, alleen is dat makkelijk paar nu echt gescheurd aan alle kanten en dus eiglijk niet meer draagbaar .
|
|
| Advertentie |
|
|
|
|