Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2004, 12:20
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik had zaterdag een avondje met vrienden gepland. Gaat één van die hersenloze lullen aan dat meisje dat ik leuk vind én aan haar vriend (!!) vragen of zij ook komen, terwijl hij wéét dat ik hem niet kan uitstaan! En toen ging iedereen zich ermee bemoeien. Dus nu komt het erop neer dat zíj zaterdag dat avondje hebben. Ik ga wel met mijn beste vriendin ergens anders heen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-03-2004, 12:25
Gwinnie
Gwinnie is offline
goede oplossing.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 12:32
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 17-03-2004 @ 13:25:
goede oplossing.
Ja, maar ik ben gewoon zó kwaad. Ik heb die meid er expres buiten gehouden om 'ns een keer een avondje te hebben zónder erover na te hoeven denken, en wat doen die jojo's? Tegen die meid: "Ja, kom je ook dan en dan?" Terwijl ze het wéten! Niet even een beetje rekening houden met me..

Laatst gewijzigd op 17-03-2004 om 12:38.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 12:33
Gwinnie
Gwinnie is offline
heb je dit ook al tegen hen gezegd of zijn zij zich van geen kwaad bewust?
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 12:37
Verwijderd
Citaat:
heb je dit ook al tegen hen gezegd of zijn zij zich van geen kwaad bewust
Citaat:
Tegen die meid: "Ja, kom je ook dan en dan?" Terwijl ze het wéten! Niet even een beetje rekening houden met me..
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 12:37
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 17-03-2004 @ 13:33:
heb je dit ook al tegen hen gezegd of zijn zij zich van geen kwaad bewust?
Ja, ik heb ze gezegd: "Als ... en ... ook komen, dan hou het 'feestje' maar zónder mij!!!" en ik ben er ook nog niet over uitgepraat.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 13:07
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Beetje zwakjes om gelijk niet meer te gaan Get over it, je gaat je avond toch niet laten verpesten door 1 of 2 mensen? Let gewoon niet op hun en heb gewoon een leuke avond. (en ja ik weet waar ik het over heb)
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 13:15
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
*sunrise1986* schreef op 17-03-2004 @ 14:07:
Beetje zwakjes om gelijk niet meer te gaan Get over it, je gaat je avond toch niet laten verpesten door 1 of 2 mensen? Let gewoon niet op hun en heb gewoon een leuke avond. (en ja ik weet waar ik het over heb)
Ik zie ze iédere dag in de pauze. M'n pauzes elke keer verpest. Dan wil ik ook wel eens een dagje/avondje zonder. Is dat dan zo gek?
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 13:22
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
MarkB schreef op 17-03-2004 @ 14:15:
Ik zie ze iédere dag in de pauze. M'n pauzes elke keer verpest. Dan wil ik ook wel eens een dagje/avondje zonder. Is dat dan zo gek?
Maar jij dwingt je vrienden dan te kiezen, als iemand dat bij mij doet dan is mijn keus snel gemaakt. Je kan toch niet op ze letten? Je wordt toch niet gedwongen om met ze te praten of bij ze in de buurt te komen? Door niet te gaan verpest je je eigen avond, en zij hebben hoe dan ook lol. Ik denk dat je dan nog erger baalt dan wanneer je wel gaat, of niet?
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 13:26
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
*sunrise1986* schreef op 17-03-2004 @ 14:22:
Maar jij dwingt je vrienden dan te kiezen, als iemand dat bij mij doet dan is mijn keus snel gemaakt. Je kan toch niet op ze letten? Je wordt toch niet gedwongen om met ze te praten of bij ze in de buurt te komen? Door niet te gaan verpest je je eigen avond, en zij hebben hoe dan ook lol. Ik denk dat je dan nog erger baalt dan wanneer je wel gaat, of niet?
Ik kan er niks aan doen. Ook al probeer ik ze zoveel mogelijk uit de weg te gaan; het is sowieso moeilijk omdat zij binnen onze vriendengroep valt. Ik erger me er tóch wel aan als ze zich binnen een straal van 5 meter van mij bevinden. En op een avondje filmpjes pakken en bankhangen wordt het dan toch lastig om die 5 meter te ontwijken.
Ik ga wel met m'n beste vriendin mee, maar leuk vind ik het niet. Ik vind het vooral onnadenkend van die vriend en vriendin die hen gevraagd hebben.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 15:02
Freestyler*
Freestyler* is offline
Ja, maar wiens idee was dat avondje dan?
als jij het georganiseerd hebt enzo, dan is het wel lullig ja

maar als het een gezamenlijk idee was, kan je het je vrienden eigenlijk niet kwalijk nemen dat ze dat meisje, wat ook tot de groep behoort, hebben uitgenodigd
Het blijft zeer vervelend voor jou, maar het is ook lullig als zij niet wordt uitgenodigd omdat jij haar leuk vindt
Oud 17-03-2004, 15:22
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
MarkB schreef op 17-03-2004 @ 13:37:
Ja, ik heb ze gezegd: "Als ... en ... ook komen, dan hou het 'feestje' maar zónder mij!!!" en ik ben er ook nog niet over uitgepraat.
Ze weten nu in iedergeval wel dat als ze jou er niet bij willen hebben dat ze dat gewoon vaker moeten doen

Maar je hebt gelijk, het is geen prettige streek en ook nog eens vervelend dat jij steeds degene bent die moet afzien. Maar thats life!
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 15:46
sail fan
sail fan is offline
prima oplossing vanjezelf. Zou ik zelf ook gedaan hebben
Oud 17-03-2004, 16:01
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
ImeZ schreef op 17-03-2004 @ 16:02:
Ja, maar wiens idee was dat avondje dan?
als jij het georganiseerd hebt enzo, dan is het wel lullig ja

maar als het een gezamenlijk idee was, kan je het je vrienden eigenlijk niet kwalijk nemen dat ze dat meisje, wat ook tot de groep behoort, hebben uitgenodigd
Het blijft zeer vervelend voor jou, maar het is ook lullig als zij niet wordt uitgenodigd omdat jij haar leuk vindt
Ja, het was mijn idee. Ik heb iedereen bij mekaar moeten trommelen en toen we onderhand zover waren -sommigen hebben nogal moeilijke ouders en mogen dus niet altijd- dít..

'k Ben nog steeds 'n beetje pissed.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 16:50
Verwijderd
Hmm... Maak je je niet een beetje te druk om niks??? Je hebt toch een eigen leven? Je kan toch nooit vermijden om ze toevallig NIET te zien ofzo... Zulke dingen gebeuren nou eenmaal. Als je er te lang bij stil staat, wordt je er zelf alleen maar de dupe van. So what als je ze ziet. Ga je dan dood ofzo? D8 t niet
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Javaanse Jongen schreef op 17-03-2004 @ 17:50:
Je kan toch nooit vermijden om ze toevallig NIET te zien ofzo...
ja maar hier gaat t niet om toevallig, maar om het feit dat hij dat had aangegeven daar moeite mee te hebben en nog doen ze t..
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 17:01
Sade
Sade is offline
Over je vrienden...

Citaat:
die hersenloze lullen
Over het meisje waar je al lang verliefd op bent, en heel veel over gepost hebt op dit forum (ik neem maar even aan dat het nog om hetzelfde meisje gaat)...

Citaat:
die meid
Ik snap dat je het niet zo leuk vind. Maar ik snap niet dat je je daar zo door op je kop laat zitten, en zo denigrerend over je zogenaamde vrienden en grote liefde gaat praten

Een beetje overdreven toch?
Oud 17-03-2004, 17:02
Verwijderd
hahahahaha
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 18:46
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Sade schreef op 17-03-2004 @ 18:01:
Over je vrienden...

Over het meisje waar je al lang verliefd op bent, en heel veel over gepost hebt op dit forum (ik neem maar even aan dat het nog om hetzelfde meisje gaat)...

Ik snap dat je het niet zo leuk vind. Maar ik snap niet dat je je daar zo door op je kop laat zitten, en zo denigrerend over je zogenaamde vrienden en grote liefde gaat praten

Een beetje overdreven toch?
Het zijn niet mijn 'zogenaamde' vrienden. Het was alleen zo'n domme actie van hen. Ik bedoel 'hersenloze lullen' natuurlijk ook niet letterlijk; ik gebruikte het alleen maar om te onderstrepen dat ik boos was.

'Die meid' bedoel ik absoluut niét denigrerend.

@ Wim Wok: Dat je nog de moéite neemt ook om alleen maar 'ha ha ha ha ha' te posten
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 21:38
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Je hebt een goede keuze gemaakt. Ja, hadden je vrienden rekening mee moeten houden. Ik heb ook een goede vriendin, die zat eerst bij de groep, maar omdat een paar vrienden van me lomp hebben gedaan tegen haar is ze uit de groep gestapt. Kon het goed begrijpen van haar. Maar het wil nu natuurlijk niet zeggen dat jij uit de groep moet stappen natuurlijk...
Oud 18-03-2004, 22:00
In_stilte
In_stilte is offline
heel bot gezegt; ik vind dat je overdrijft.
Als je in een vriendengroep zit ga je niet iemand buitensluiten alleen omdat die iemand anders pijn doet omdat ze hem niet leuk vind.

Beetje doorbijten kan wel, en ik kan me goed voorstellen dat zij zoiets hebben van, je moet eroverheenkomen en je kan er niet omheen dus accepteer t en laat het je niet zo beďnvloeden.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 22:05
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
In_stilte schreef op 18-03-2004 @ 23:00:
heel bot gezegt; ik vind dat je overdrijft.
Als je in een vriendengroep zit ga je niet iemand buitensluiten alleen omdat die iemand anders pijn doet omdat ze hem niet leuk vind.

Beetje doorbijten kan wel, en ik kan me goed voorstellen dat zij zoiets hebben van, je moet eroverheenkomen en je kan er niet omheen dus accepteer t en laat het je niet zo beďnvloeden.
Dat snap ik ook wel, maar hier was er geloof ik meer sprake van dat die ex er actief bij betrokken werd door een ander en dat is niet zo handig. Vooral niet als MarkB het allemaal zelf heeft georganiseerd en het bekend is dat hij er duidelijk niet tegen kan.

Dus in zijn algemeenheid ben ik het met je eens, maar wat betreft deze situatie niet (en volgens mij ging het ook meer om de situatie)

MarkB, trouwens wel een goede instelling dat je er dan voor kiest om gewoon met een vriendin alsnog er wat leuks van te maken.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 07:21
Verwijderd
JUIST als je t verteld aan vrienden dat je ze niet wil zien, doen ze het dus. Doe tegenstrijdige psychologie dan? Zeg juist tegen je vrienden dat je wilt dat ze JUIST mee wilt hebben... Na een tijdje worden ze er zelf vast gek van Hoop ik voor je!
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 10:09
Verwijderd
nou, ik snap je heel goed hoor...

als je zwaar verliefd bent op iemand, en je moet dat meisje élke dag opnieuw zien klef doen met haar vriendje, die je op de koop toe niet kan uitstaan, en je wil eens één dagje NIET op dat hele tafereel moeten aankijken, dus je organiseert een gezellig avondje met een select groepje...
als ze nou alléén dat meisje hadden gevraagd, ja ok, dan zou ik het nog zoooo erg niet vinden, maar haar VRIEND ook nog eens vragen...

grmbl...

ik word er haast zélf slecht gezind om...

xxx
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 18:37
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 19-03-2004 @ 11:09:
nou, ik snap je heel goed hoor...

als je zwaar verliefd bent op iemand, en je moet dat meisje élke dag opnieuw zien klef doen met haar vriendje, die je op de koop toe niet kan uitstaan, en je wil eens één dagje NIET op dat hele tafereel moeten aankijken, dus je organiseert een gezellig avondje met een select groepje...
als ze nou alléén dat meisje hadden gevraagd, ja ok, dan zou ik het nog zoooo erg niet vinden, maar haar VRIEND ook nog eens vragen...

grmbl...

ik word er haast zélf slecht gezind om...

xxx
Ja, precies, dat bedoelde ik dus. Bedankt voor het ontzettend goed verwoorden van wat ik dacht! Maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat je er zélf slecht gezind van raakt. Heb ik dat dadelijk op m'n geweten.

@Spontanietje: het is niet mijn ex, hoor.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-03-2004, 23:12
Cinamon
Cinamon is offline
Citaat:
MarkB schreef op 17-03-2004 @ 14:15:
Ik snap je wel, het doet op de een of andere manier iets met je..
Ik weet niet of het bij jou zo is dat je je aan hun ergert of dat het gewoon 'pijn' doet. Want ik heb dat ook wel eens gehad, ging ik bijvoorbeeld met een paar vriendinnen ergens wat drinken. Gewoon heel casual enzo, maar dan denken zij bij zichzelf van 'Oh, laat ik ... ook uitnodigen, vinden ze allebei vast leuk!'
Nou niet dus. Er is niks pijnlijkers dan een vooropgezette (bijna verplichte) avond met elkaar doorbrengen terwijl je er helemaal geen zin in hebt, dus ik snap goed dat je zin om te gaan al meteen over is. Al helemaal als haar vriend mee komt!
Reageren

Regels voor berichten