Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ga wel met m'n beste vriendin mee, maar leuk vind ik het niet. Ik vind het vooral onnadenkend van die vriend en vriendin die hen gevraagd hebben. |
![]() |
|
![]() |
Ja, maar wiens idee was dat avondje dan?
als jij het georganiseerd hebt enzo, dan is het wel lullig ja maar als het een gezamenlijk idee was, kan je het je vrienden eigenlijk niet kwalijk nemen dat ze dat meisje, wat ook tot de groep behoort, hebben uitgenodigd Het blijft zeer vervelend voor jou, maar het is ook lullig als zij niet wordt uitgenodigd omdat jij haar leuk vindt
||
Citaat:
![]() Maar je hebt gelijk, het is geen prettige streek en ook nog eens vervelend dat jij steeds degene bent die moet afzien. Maar thats life! |
![]() |
||
Citaat:
'k Ben nog steeds 'n beetje pissed. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm... Maak je je niet een beetje te druk om niks??? Je hebt toch een eigen leven? Je kan toch nooit vermijden om ze toevallig NIET te zien ofzo... Zulke dingen gebeuren nou eenmaal. Als je er te lang bij stil staat, wordt je er zelf alleen maar de dupe van. So what als je ze ziet. Ga je dan dood ofzo? D8 t niet
![]() |
![]() |
|||
Over je vrienden...
Citaat:
Citaat:
![]() Een beetje overdreven toch? ![]()
||
Citaat:
'Die meid' bedoel ik absoluut niét denigrerend. @ Wim Wok: Dat je nog de moéite neemt ook om alleen maar 'ha ha ha ha ha' te posten ![]() |
![]() |
|
Je hebt een goede keuze gemaakt. Ja, hadden je vrienden rekening mee moeten houden. Ik heb ook een goede vriendin, die zat eerst bij de groep, maar omdat een paar vrienden van me lomp hebben gedaan tegen haar is ze uit de groep gestapt. Kon het goed begrijpen van haar. Maar het wil nu natuurlijk niet zeggen dat jij uit de groep moet stappen natuurlijk...
|
heel bot gezegt; ik vind dat je overdrijft.
Als je in een vriendengroep zit ga je niet iemand buitensluiten alleen omdat die iemand anders pijn doet omdat ze hem niet leuk vind. Beetje doorbijten kan wel, en ik kan me goed voorstellen dat zij zoiets hebben van, je moet eroverheenkomen en je kan er niet omheen dus accepteer t en laat het je niet zo beďnvloeden. |
![]() |
||
Citaat:
Dus in zijn algemeenheid ben ik het met je eens, maar wat betreft deze situatie niet (en volgens mij ging het ook meer om de situatie) MarkB, trouwens wel een goede instelling dat je er dan voor kiest om gewoon met een vriendin alsnog er wat leuks van te maken. |
![]() |
|
Verwijderd
|
nou, ik snap je heel goed hoor...
als je zwaar verliefd bent op iemand, en je moet dat meisje élke dag opnieuw zien klef doen met haar vriendje, die je op de koop toe niet kan uitstaan, en je wil eens één dagje NIET op dat hele tafereel moeten aankijken, dus je organiseert een gezellig avondje met een select groepje... als ze nou alléén dat meisje hadden gevraagd, ja ok, dan zou ik het nog zoooo erg niet vinden, maar haar VRIEND ook nog eens vragen... grmbl... ik word er haast zélf slecht gezind om... xxx |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() @Spontanietje: het is niet mijn ex, hoor. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik weet niet of het bij jou zo is dat je je aan hun ergert of dat het gewoon 'pijn' doet. Want ik heb dat ook wel eens gehad, ging ik bijvoorbeeld met een paar vriendinnen ergens wat drinken. Gewoon heel casual enzo, maar dan denken zij bij zichzelf van 'Oh, laat ik ... ook uitnodigen, vinden ze allebei vast leuk!' Nou niet dus. Er is niks pijnlijkers dan een vooropgezette (bijna verplichte) avond met elkaar doorbrengen terwijl je er helemaal geen zin in hebt, dus ik snap goed dat je zin om te gaan al meteen over is. Al helemaal als haar vriend mee komt!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waar erger jij je nou aan? Verwijderd | 387 | 25-03-2004 20:38 |