![]() |
|
ik heb nieuwe verslaving ^_^
oekaki! <<das op inet met je muis tekenen>> www.bakaneko.com heeft er 1 loook verry baaaaad maar goed ^_^" meisjuh1 sketchy veel haar o_O heb ik prijs mee gewonnen met contest>>>> most pathethic ![]() more sketchy! test voor de bezie tool t lukt niet erg LOL k zal maar weer gaan oefenen ^_^"
|
![]() |
|
Ja, oekaki is fijn! Ik heb het net ontdekt en ben al meteen verslaafd! Mag ik ook even wat plaatsen?
![]() beestje uit mijn verhaal zonder naam draakje uit mijn verhaal, ook zonder naam laatst gemaakt, best goed niet echt speciaal Gohan character van iemand meisje nog eens Gohan ^_^ request van iemand; Shintar, draak uit mijn verhaal eenhoorn Zelda Wel veel hé... sorry =(. Zeg maar als ik ze moet wegdoen. *edit: nu moeten ze het terug doen* [Dit bericht is aangepast door Inemine (27-03-2002).]
||
Citaat:
Hier is er trouwens nog eentje. Vandaag gemaakt. Let niet op de tekst, ben een beetje droef... sadness [Dit bericht is aangepast door Inemine (27-03-2002).]
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom geen teenage Gohan, die's nog veel cooler ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb teenage Gohan nog nooit gezien, aangezien ze hier nog maar net de eerste afleveringen tonen. Dus dat wordt nog even wachten. ^_^
||
Citaat:
en die van inemine zijn ook cool. (trunks is veel cooler dan gohan) |
![]() |
||
Citaat:
Waarom beginnen ze hier altijd zo laat met al die afleveringen te tonen? En waarom heruitzendingen?! Blah. Ik weet al wel wie Trunks is en zo, maar ik wil het ook op het scherm zien...
|
![]() |
hmz up
![]() kheb iets gemaakt..was een btje aan et klooien met paint ![]() ![]() jah hijs een btje wit(krijg dat deel rechts niet weg)maar tis nog niet af(geen zin meer ![]() ![]() |
![]() |
|
van MangaGirL vin ik de 2e en laastse wel goed de rest minder.
van Inemine vin ik alleen meisje niet mooi maar de rest is echt heel ![]() en die hierboven heeft wazige schouders+ogen ![]()
|
Ik blijf hier maar posten... sorry mensen! Dit zijn de laatste, echt waar!
earth element voor contest (ik werd tweede ![]() hoort ook bij die element contest (time element) contest voor de schattigste elfjes (weeral tweede plaats ![]() maak-een-gevleugeld-wezen-contest: deze is grandioos mislukt =( zojuist gemaakt, voor een dragon contest (jaja, ik hou mij nogal met contests bezig ![]() Ik zal nu echt wel stoppen, belooft. ^_^
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Oekaki? Raxia | 3 | 04-06-2004 20:00 | |
ARTistiek |
nieuw + oekaki Sawna | 10 | 17-02-2004 21:32 | |
ARTistiek |
[Tekeningen] aantal tekeningen van mij gemaakt op Oekakicentral.com Enola | 20 | 07-07-2002 21:26 | |
ARTistiek |
Achter de Werkelijkheid Inemine | 33 | 09-06-2002 20:43 | |
ARTistiek |
Enkele tekeningen... Inemine | 69 | 04-05-2002 13:27 | |
ARTistiek |
Namen Inemine | 17 | 13-04-2002 10:24 |