Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik begin echt echt echt serieus om twee uur en dan stop ik tot ik niet meer kan..echt.. aaargh |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Het is heel vreemd, maar als er iets ergs gebeurt (om me heen of met mijzelf) ben ik heel erg rustig en kan goed en logisch nadenken.
Het 'paniek-gevoel' komt bij mij eigenlijk pas als de panieksituatie al een tijd voorbij is. Heel vreemd eigenlijk.
||
Citaat:
Conclusie: ik had die tijd beter kunnen besteden om me te scheren ipv elk minuutje te leren. Dus ik in de trein op weg haastig leren en redden wat er te redden valt. Alle info werd toen pas als een spons opgenomen. Het resultaat was dat de toets goed ging. Over het algemeen werk ik gewoon beter onder stress misschien ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik word meestal ineens heel rustig en zelfverzekerd, en doe wat ik moet doen.
Een jaar geleden werd mijn vriend ineens héél benauwd, of ja, ineens... hij had er al een tijdje last van, maar op een avond, terwijl we buiten liepen, werd het wel héél erg. Hij kon bijna niet meer ademen, het kostte hem echt veel energie.. Dat was heel eng. Hij begon helemaal te trillen enzo. Ik voelde me ineens heel rustig worden en heb hem super veel moed ingesproken, ik heb hem vervolgens naar huis gesleept, telkens door te zeggen dat we er bijna waren en dat alles goed zou komen.. Doordat ik rustig was, werd hij ook rustig. Uiteindelijk waren we thuis en heb ik hem meteen z'n medicijnen gegeven. Hij was weer helemaal ok, en toen brak ik los... Pff, ik was écht bang geweest, maar op een of andere manier was dat helemaal uitgeschakeld. Ook een keer bij een bijna-auto-ongeluk; mijn ouders waren helemaal in paniek, ik kon ze kalmeren, hulp halen enzo. Ik bleef echt heel rustig. (Maar toen ik 's avonds in m'n bedje lag, brak het wel weer los.) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |