Advertentie | |
|
![]() |
||
Dankje
beiden!. Citaat:
geitewollensokkeidee. hahaha, nou, dan komt het gedicht niet over zoals ik het bedoeld had. waar ligt het aan?. "Je hebt geen doelgroep"...dat moet je mij even helpen uitdenken (zweeft het gedicht te veel "los" binnen het kader van doelgroepgerichtheid ![]() Onder welke doelgroep zou je dit gedicht toewijzen en wat mankeert er aan, dat het de doelgroep dan niet zal bereiken? Vertel vertel...
|
Even een héle korte reactie
![]() Waarom heb je 'zweef' erbij geschreven? Dat vind ik eerlijk gezegd zonde; voor mij was het gedicht na de voorgaande regels al afgelopen, waarbij je een vrijheid qua interpretatie achterliet, wat me eigenlijk wel aansprak ![]()
|
Leef, zweef. Rijm tussen titel en slotwoord is toch juist leuk?
En ik vind gemekker over doelgroepen gewoon heel vréémd als je een gedicht bekritiseerd. We hebben het toch niet over een reclamecampagne? ![]() Ik vind het een mooie 'oproep'. Vooral de eerste strofe loopt goed.
||
Citaat:
Maar om mijn reactie om mijn reactie op je gedicht nog af te maken ![]() 'donkers uit je gezicht vegen'; geweldig; je zegt hier zoveel mee! 'trek de zon naar je gezicht' vind ik erg gedurfd; maar op deze manier pakt het heel positief uit. Dan vind ik de tweede strofe vooral erg lief, het spreekt aan, vooral omdat je de eerste regel van de tweede strofe met 'en' begint, wat je in de derde strofe weer doet. Verder spreekt de boodschap mij aan; er straalt veel positieviteit en een bemoedigend gevoel uit je gedicht. [edit] Ik zie maar één smiley, ik zie maar één smiley!! [/edit]
Laatst gewijzigd op 16-03-2004 om 12:24. |
![]() |
|
Mooi gedichtje, al vind ik de eerste 4 regels mooier dan de rest van het gedicht. Misschien is zweef mooier als titel, dan hoeft het er onder niet bij te staan.. De overgang van dichtvorm (zeg je dat zo?) vind ik wel mooi, dat breekt het ritme een beetje..
Volgens mij kom ik niet helemaal over, maar iig ![]() xx
||
Citaat:
Alleen 1 (groot) minpunt; Breng de wolken uit het licht Ik vind niet dat je dit kunt zeggen. Ik zou het eerder verwoorden als; haal de wolken uit het licht. Dat zou volgens mij véel beter passen! Verder vind ik hem echt geweldig helemaal mooi voor nu (zeker voor mij!) Liefs Snowy
||
Bedankt allen!
![]() [edit] Ik zie maar één smiley, ik zie maar één smiley!! [/edit] wát Goed, wat goed! ![]() ![]() ![]() Hoe bedoel je gedurfd? Citaat:
Ik ben het er helemaal mee eens, Haal straalt veel meer kracht uit. Tnx voor de tip! ![]() Myuki; "vooral als je het ziet als een gebod"> Hoe bedoel je dat?
|
ik vind hem ook maar matig.
begint goed, maar hij eindigt een beetje inspiratieloos. dat 'zweef' maakt het idd niet mooier op. ik krijg ook een gevoel dat hij iets te kort is. zeker na die eerste 4 regels, waarna hij snel overgaat.
|
aardig. simpel en eenvoudig, maar daardoor zeker niet slecht. alleen 'de donkers' vind ik niet zo mooi. en 'haal de wolken uit het licht' is een ongebruikelijke zin op die plaats. bedoel je het eigenlijk niet andersom?
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Offtopic: wat heb ik trouwens een walgelijke avatar ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Even oneindig leven saartjeh | 1 | 23-03-2004 20:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Leven en Leven Geven Ieke | 0 | 08-12-2003 20:05 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Leven: "Evolutie of schepping?" BiL@L | 13 | 03-12-2003 11:02 | |
Verhalen & Gedichten |
[Column] Leven Flshman | 6 | 01-12-2003 18:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Leef jolleke | 2 | 09-12-2001 02:16 | |
Verhalen & Gedichten |
Pijn in mijn leven, liefde in mijn leven, waarom louis84 | 1 | 07-11-2001 16:16 |