Advertentie | |
|
![]() |
|
Als je denk dat je last hebt van spyware, lees ff de faq door op www.forumfaq.nl
Trouwens, pc's kunnen ook trager worden van alle gegevens die hij opslaat (zoals oude internet bestanden, temporary files, enz) een onwijs goed programma is daarvoor Webroots Windows Washer Dit is een echte puinruimer, het heeft ooit bij me 3.2 gb aan overbodige bestanden verwijdert! ![]()
Laatst gewijzigd op 21-03-2004 om 17:09. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() hahahahahaha dat zou ook kunnen zo handig ben ik niet met computers... maar ff offtopic... dit forum is toch ook voor leken die er vragen kunnen stellen? of alleen voor computer 'nerds' die elkaar ongebegrijpelijke vragen stellen ? |
![]() |
||
Citaat:
Maar wat we ook zeggen, hoe meer je details aan ons geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Windows Restore virus Lychee | 5 | 14-04-2011 15:50 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoe besmettelijk? Bianca16* | 2 | 14-12-2008 10:47 | |
Software & Hardware |