Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2004, 16:59
Verwijderd
mijn computer is sinds een aantal dagen erg sloom. hiervoor was dat nog niet zo..
elke keer als ik te snel typ blijft hij hangen en is het piep. of als ik bijv. een nieuw internetscherm open reageert hij 10 seconden niet. ik vind dit er vervelend.
ik denk dat het een virus is alleen welk? weet iemand het enzo ja hoe kan ik het verwijderen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-03-2004, 17:02
Fleur
Fleur is offline
Als je wilt weten of het uberhaupt een virus is dan zul je een (online-)virusscanner moeten gebruiken, dan weet je het zeker, en daarmee kan je het mogelijke virus ook verwijderen.

Spybot zou ook nog wel eens kunnen helpen.

Maar wat er precies aan de hand is zou ik je niet kunnen vertellen met deze informatie.
Oud 21-03-2004, 17:04
Martin
Martin is offline
Regel 1: Heb je niet zoveel verstand van computers en klik je overal maar op [ Ja ] en [ OK ], installeer dan een virusscanner. Een goede en aggresieve scanner is Kaspersky Antivirus.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 17:05
freyk
freyk is offline
Als je denk dat je last hebt van spyware, lees ff de faq door op www.forumfaq.nl

Trouwens, pc's kunnen ook trager worden van alle gegevens die hij opslaat (zoals oude internet bestanden, temporary files, enz)
een onwijs goed programma is daarvoor Webroots Windows Washer
Dit is een echte puinruimer, het heeft ooit bij me 3.2 gb aan overbodige bestanden verwijdert!

Laatst gewijzigd op 21-03-2004 om 17:09.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 17:07
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
Martin schreef op 21-03-2004 @ 18:04:
Regel 1: Heb je niet zoveel verstand van computers en klik je overal maar op [ Ja ] en [ OK ], installeer dan een virusscanner. Een goede en aggresieve scanner is Kaspersky Antivirus.zet dan aub nu direct je pc uit.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 17:10
freyk
freyk is offline
Ben helemaal met slave eens!

-edit-
Maar aan de andere kant, als er geen leken op ons forum waren, hadden wie hier op dit subforum niks om op te lossen.

Laatst gewijzigd op 21-03-2004 om 17:12.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 18:28
freyk
freyk is offline
En om de lol erin te houden:
Citaat:
anniemoppie schreef op 21-03-2004 @ 17:59:
ik denk dat het een virus is alleen welk? weet iemand het enzo ja hoe kan ik het verwijderen?
Ik weet het al, het anniemoppie virus
Oud 21-03-2004, 22:43
Screaming Slave
Screaming Slave is offline

sorry voor de flauwe reacties, maar we kunnen door de vaagheid van je klachten niet echt bepalen wat er nou precies aan de hand is. meer info, zoals of je de laatste tijd iets geinstalleerd hebt ofzo, zou handig zijn.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 13:15
Verwijderd
Citaat:
freyk schreef op 21-03-2004 @ 19:28:
En om de lol erin te houden:

Ik weet het al, het anniemoppie virus

hahahahahaha dat zou ook kunnen zo handig ben ik niet met computers...

maar ff offtopic... dit forum is toch ook voor leken die er vragen kunnen stellen? of alleen voor computer 'nerds' die elkaar ongebegrijpelijke vragen stellen ?
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 15:47
freyk
freyk is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 22-03-2004 @ 14:15:
maar ff offtopic... dit forum is toch ook voor leken die er vragen kunnen stellen? of alleen voor computer 'nerds' die elkaar ongebegrijpelijke vragen stellen ?
Voor de beide mensen.

Maar wat we ook zeggen, hoe meer je details aan ons geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Reageren

Regels voor berichten