Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar het feit dat ik niet exact zie wat het is maakt de tekening er niet minder goed op. Je schaduwwerking en techniek zijn echt top!
||
Citaat:
jaaaah!!! sjantaall!!! je heb ut goed!! het is een piemol ![]() ![]() <maar da wis je al ![]() grappig, dat stoetel en draakiej er heel iets anders in zien ![]() dit bericht...->> welke bericht? deze.. [Dit bericht is aangepast door KrizzZzZZzzjE ![]()
|
Okeej, zat er een beetjeh langs
![]() *Kijkt nog es goed* Hmmz, dat zie jij dus als ge naar beneden kijkt... Ik zie het nog nie. Misschien heb ik gewoon de verkeerde voorstelling van het mannelijk geslachtsorgaan ![]() Naja, blijf er toch bij dat het een sjieke tekening is, neh ![]()
|
![]() |
ik weet nooit zo goed hoe ik op jouw werk moet reageren, negatief commentaar valt nauwelijks te geven
1omdat dat niet bij het genre past, hoe kan je nou negatief commetaar op surrealisme hebben 2omdat ze goed zijn, goede harmonie, goed gebruik potlood, goede schaduwen ed heb je weleens wat met kleur geprobeert, dat zwart-wit van je heeft wel wat maar toch ben ik benieuwt naar een gekleurt werkje van je
|
|