Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2004, 20:51
Co
Co is offline
Tsja...

In de relatie dan. Stel dat je je vriend(in) helemaal geweldig vind.
Dat ze/hij de leukste van allemaal is?

Je kan het wel 10x per dag tegen 'r zeggen, maar dat komt ook zo slijmerig over.

Hoe kan je dit duidelijk maken? Dat je hem/haar leuk vind is logisch, anders zou je niks met hem/haar beginnen natuurlijk.
Maar nét dat ene, dat ze zo bijzonder is voor je

Laatst gewijzigd op 21-03-2004 om 20:55.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-03-2004, 20:57
Balance
Balance is offline
Door het niet 10x op een dag te zeggen, maar eens in de zoveel tijd als je het écht meent.
Oud 21-03-2004, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 21-03-2004 @ 21:57:
Door het niet 10x op een dag te zeggen, maar eens in de zoveel tijd als je het écht meent.
Ja maar ja maar, ik wil het mijn vriendin altijd zeggen, omdat het zo is.
Ik weet ook wel dat het op een gegeven moment nogal lullig overkomt, maar ik wil het gewoon graag zeggen omdat ik dat zo voel....
Ik zou gewoon vaker mijn bek moet houden.....
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 21:11
ZerO
ZerO is offline
Ik ben met Balance eens. Ik zou het ook vaak tegen mijn vriend willen zeggen hoeveel ik van hem hou en dat hij veel voor mij betekent maar dat hou ik voor mezelf. Ik zeg het af en toe zodat het speciaal blijft.
Oud 21-03-2004, 21:13
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 21-03-2004 @ 22:03:
Ja maar ja maar, ik wil het mijn vriendin altijd zeggen, omdat het zo is.
Ik weet ook wel dat het op een gegeven moment nogal lullig overkomt, maar ik wil het gewoon graag zeggen omdat ik dat zo voel....
Ik zou gewoon vaker mijn bek moet houden.....
Ze weet heus wel dat je van haar houdt of je het nou 3 keer per dag zegt of 1 keer per week. En ze merkt ook aan je gedrag en hoe je naar haar kijkt wat ze voor je betekent.
Oud 21-03-2004, 21:15
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 21-03-2004 @ 22:13:
Ze weet heus wel dat je van haar houdt of je het nou 3 keer per dag zegt of 1 keer per week. En ze merkt ook aan je gedrag en hoe je naar haar kijkt wat ze voor je betekent.
en dan kijkt ze zo terug, en dan smelt ik helemaal, en dan trek ik toch mijn bakkes weer open......

Vurige hufter die ik er ben
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 21:20
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 21-03-2004 @ 22:15:
en dan kijkt ze zo terug, en dan smelt ik helemaal, en dan trek ik toch mijn bakkes weer open......

Vurige hufter die ik er ben
En heeft zij "moeite" met het feit dat jij zo vaak verteld hoeveel je van haar houdt ?
Oud 21-03-2004, 21:22
Verwijderd
vroeger wel, maar ik denk dat ze zich er nu maar bij heeft neergelegd, en misschien ben ik ook wel rustiger geworden....
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 21:28
Co
Co is offline
Citaat:
ZerO schreef op 21-03-2004 @ 22:13:
Ja, maar stel dat je nou zo je best doet om dmv je gedrag te laten blijken dat je haar helemaal geweldig vind.

Sommige meisjes hebben een bord voor hun 'hoofd' en blijven onzeker
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 21:29
Slettelina *
Slettelina * is offline
Ik denk dat mijn vriend wel weet dat ie speciaal is voor mij.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 14:27
Gwinnie
Gwinnie is offline
korte briefjes onder kussen,
klein kadootje achterlaten als je weggaat, zonder het te zeggen. (en dan doel ik echt op iets kleins zoals een paashaas ofzo)
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 14:44
Charlottetje
Charlottetje is offline
Ik schreef het op een cadeautje dat ik aan hem gaf...
Oud 22-03-2004, 14:57
Verwijderd
Ik zeg niet vaak dat ik van iemand hou, maar als ik zeg dan meen ik het en mensen weten dat.
Ze weten dat ik niet vaak zeg wat ik denk, en als ik het dan toch doe, weten ze dat ik het meen en dat ze dus veel voor me betekenen.

Of kleine cadeautjes kopen, lieve briefjes schrijven, met hem meegaan naar een vervelende afspraak, met zn ma lachen (vind ie bijzonder..), lol maken met mensen die hij mag (en ik nu ook)...Gewoon..kleine dingetjes die je met een ander niet doet
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 15:01
Verwijderd
Briefjes achterlaten, kleine dingetjes meenemen waarvan je weet dat ze het leuk vindt.
Ook een hele lieve was toen we naar de dierentuin zouden gaan met zijn ouders en grootouders en ik met koorts op bed lag. Ik vond het heel erg omdat ik niet mee kon vooral omdat er veel vogels te zien waren (ik ben gek van vogels). Toen ze thuis kwamen, is hij voor hij naar mij kwam, eerst naar de foto's gaan laten ontwikkelen en toen gaf hij mij allemaal foto's met vogels die hij speciaal voor mij had gefotografeerd .
Eens een keer een klein bloemetje meebrengen (ik bv ben gek op narcissen en zo'n onverwacht bosje vind ik geweldig). Kaartje sturen, iets verstoppen,...
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 20:56
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Co schreef op 21-03-2004 @ 22:28:
Ja, maar stel dat je nou zo je best doet om dmv je gedrag te laten blijken dat je haar helemaal geweldig vind.

Sommige meisjes hebben een bord voor hun 'hoofd' en blijven onzeker
Ik had het meer over een relatie, dan weet je dat degen je geweldig vindt dus ja je kunt met een blik duidelijk maken wat je voelt en de ander heeft het gelijk door.
Oud 22-03-2004, 22:42
snarl
snarl is offline
ik laat altijd heel erg perongeluk briefjes in zn jaszak of onder zn kussen vallen, of ik schrijf per ongeluk iets in zn agenda.

verder probeer ik het hem niet 10 x per dag te vertellen maar das heel moeilijk.

oja we zien elkaar maar een keer in de 2 weken dus die briefjes vallen mee. brieven schrijven doen we wel nog
Oud 23-03-2004, 09:51
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
snarl schreef op 22-03-2004 @ 23:42:
ik laat altijd heel erg perongeluk briefjes in zn jaszak of onder zn kussen vallen, of ik schrijf per ongeluk iets in zn agenda.
Lijkt me lastig om dat per ongeluk te doen! (meestal schrijf je iets toch expres en laat je het er expres in vallen. neem ook niet aan dat hij denkt dat het per ongeluk is, zoiets..)
Maar wel leuk!
Oud 23-03-2004, 12:13
snarl
snarl is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 23-03-2004 @ 10:51:
Lijkt me lastig om dat per ongeluk te doen! (meestal schrijf je iets toch expres en laat je het er expres in vallen. neem ook niet aan dat hij denkt dat het per ongeluk is, zoiets..)
Maar wel leuk!
dat was ook niet bedoeld als per-ongeluk.. 'per ongeluk' was meer bedoeld als.. grapje. zo van.. 'kijk eens hoe onschuldig ik ben?'

maar nou is t niet meer leuk
Oud 23-03-2004, 12:57
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Dingen als 'ik hou van jou' komen bij mij maar zelden uit mijn mond. Ik gebruik dat alleen op hoogtepunten van verliefde buien. Dan weet ze ook dat ik het meen.

Verder zit het vooral denk ik in de kleine dingetjes; Als ze slaapt ontbijt voor haar maken zodat ze lekker wakker kan worden. Af en toe een intieme knuffel. Eigenlijk vooral acties die vanzelf komen en dat je die dan ook graag voor haar doet.

Ik heb ook in een vroeg stadium van mijn kennismaking haar, haar vaak horen praten over de luchtballonnen die over haar huis heenvlogen en hoe ze ervan droomde om er ooit nog eens in te zitten. Na ons 1 jaar samenzijn heb ik juist dat aan haar kado gegeven. Goedkoop is anders, maar als je dan haar gezicht ziet stralen en haar helemaal ziet genieten, is het elke euro waard.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 13:25
Stefanie
Stefanie is offline
Mn vriend bijv. complimentjes geven, cadeautjes voor hem kopen (hij is dol op knuffels), lief doen etc...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten