Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vurige hufter die ik er ben |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Sommige meisjes hebben een bord voor hun 'hoofd' en blijven onzeker |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zeg niet vaak dat ik van iemand hou, maar als ik zeg dan meen ik het en mensen weten dat.
Ze weten dat ik niet vaak zeg wat ik denk, en als ik het dan toch doe, weten ze dat ik het meen en dat ze dus veel voor me betekenen. Of kleine cadeautjes kopen, lieve briefjes schrijven, met hem meegaan naar een vervelende afspraak, met zn ma lachen (vind ie bijzonder..), lol maken met mensen die hij mag (en ik nu ook)...Gewoon..kleine dingetjes die je met een ander niet doet |
![]() |
|
Verwijderd
|
Briefjes achterlaten, kleine dingetjes meenemen waarvan je weet dat ze het leuk vindt.
Ook een hele lieve was toen we naar de dierentuin zouden gaan met zijn ouders en grootouders en ik met koorts op bed lag. Ik vond het heel erg omdat ik niet mee kon vooral omdat er veel vogels te zien waren (ik ben gek van vogels). Toen ze thuis kwamen, is hij voor hij naar mij kwam, eerst naar de foto's gaan laten ontwikkelen en toen gaf hij mij allemaal foto's met vogels die hij speciaal voor mij had gefotografeerd ![]() Eens een keer een klein bloemetje meebrengen (ik bv ben gek op narcissen en zo'n onverwacht bosje vind ik geweldig). Kaartje sturen, iets verstoppen,... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ik laat altijd heel erg perongeluk briefjes in zn jaszak of onder zn kussen vallen, of ik schrijf per ongeluk iets in zn agenda.
verder probeer ik het hem niet 10 x per dag te vertellen maar das heel moeilijk. oja we zien elkaar maar een keer in de 2 weken dus die briefjes vallen mee. brieven schrijven doen we wel nog ![]()
||
Citaat:
Maar wel leuk! ![]()
||
Citaat:
![]() maar nou is t niet meer leuk ![]() ![]()
|
Dingen als 'ik hou van jou' komen bij mij maar zelden uit mijn mond. Ik gebruik dat alleen op hoogtepunten van verliefde buien. Dan weet ze ook dat ik het meen.
Verder zit het vooral denk ik in de kleine dingetjes; Als ze slaapt ontbijt voor haar maken zodat ze lekker wakker kan worden. Af en toe een intieme knuffel. Eigenlijk vooral acties die vanzelf komen en dat je die dan ook graag voor haar doet. Ik heb ook in een vroeg stadium van mijn kennismaking haar, haar vaak horen praten over de luchtballonnen die over haar huis heenvlogen en hoe ze ervan droomde om er ooit nog eens in te zitten. Na ons 1 jaar samenzijn heb ik juist dat aan haar kado gegeven. Goedkoop is anders, maar als je dan haar gezicht ziet stralen en haar helemaal ziet genieten, is het elke euro waard. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #95.3 Dark Phoenix | 261 | 12-12-2013 07:38 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #86, deel 2 Spelleider | 500 | 26-06-2011 21:46 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |