Advertentie | |
|
![]() |
|
juist jah ze hebben het onderzocht maar dat leverde nix op ....dus zullen er meer onderzoeken volgen en ik wil de uitslag weten!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]() IK haat dat je hoort 98438034833 x van die artikelen op radio tv kranten etc maar het de uiteindelijk verklaring blijft in 90 % van d egevallen uit ![]() |
![]() |
|
Ik weet het niet hoor. Ik vind het gewoon opvallend dat ik als nuchtere Utrechter nooit wat mee maak, maar daar in een of ander conservatief gehucht op Sicilie gebeurt er opeens van alles. Het heeft vermoed ik sterk te maken met bijgeloof. Daar komt nog bij dat veel zuid-europeanen sowieso een levendige fantasie hebben, dus dit zegt mij allemaal niet zo heel veel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En misschien zei jij het op een iets andere manier dan ik ![]() |
![]() |
|
Laten we ophouden over voorheen. Waren aantal personen die tegen elkaar op zaten te schreeuwen op hoogst onfatsoenlijke manier. Dat is allemaal weggehaald, hebben nieuwe start gemaakt, gaat leuk zo, vorige is vergeten en vergeven.
||
Citaat:
![]() ![]() maar jha ik dacht miskien een soort tijdbommetje?? dat zou mogelijk zijn ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik werk in een stappenplan, als bijvoorbeeld betrouwbaarheid bericht goed is dan ga ik over op 2e scepsis enz.
1) Ik trek de betrouwbaarheid van het bericht in twijfel. 2) Ik trek de betrouwbaarheid van wat de mensen daar zeggen in twijfel. 3) Het is toch een pyromaan. 4) Een grapjas die mensen graag in geestverhalen laat geloven test om die reden overal brandbommetjes. 5) Een leger is erg sterke EM / laser wapens ofzo aan het testen. 6) Onherkend natuurkundig verschijnsel. 7) Onbekend natuurkundig verschijnsel.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
nah, de duivel bestaat alleen(naar mijn mening) in de hoofden van mensen die er in willen geloven. Voor de rest: onzin. De duivel was een 'chantagemiddel' van Middeleeuwse priesters en de Kerk om ervoor te zorgen dat men naar de Kerk ging en giften meebracht. Hoe hou je het volk onder de duim en verkrijg je tegelijk macht tip 1....
De mensen op Sicilie zijn erg bijgelovig maar vooral ook erg religieus. Iets onverklaarbaar: gooi het op de duivel. Ik denk dat iemand zich helemaal scheel zit te lachen omdat zijn/haar trucjes met de koelkast en meubels werken. Ik denk zelf dat er niet meer dan dat aan de hand is op Sicilie.
|
![]() |
|
Ik heb het bericht met beelden gezien op RTL nieuws een paar weken geleden, en die mensen waren dus echt eerlijk, en men liet allemaal verbrande zaken zien, en er waren wetenschappers die onderzoek aan het doen waren.
Wat ik er van moet denken? Misschien een of andere energie uit de aarde? De aarde is een dynamo en zou bij tijd en wijle best wel een of andere elektromagnetische energie kunnen opwekken die spoelen in apparatuur op hol doet slaan (een soort zonnevlekken, maar dan op de aarde zelf).
|
ik geloof het niet echt.
waarom? laat me 5 min los in een scheikunde lokaal en ik kan je een spontaan ontbranden bank geven. hoe??? Bank overgieten met benzine, natte witte fosfor ergens in een hoekje leggen. en afstand nemen. Misschien nog een camera erbij om het op te nemen. Of nog beter een leuke intro erbij dat ik een kwade geest oproep ![]() Maar dan rest nog de vraag waarom zou je dat doen? Geen idee er lopen een hoop rare mensen op deze wereld |
![]() |
|
![]() Maar we gaan er effe tussen uit voor een live bericht ![]() Het spookt weer als vanouds in Siciliaans dorpje Canneto Rome GPD Na meer dan een maand rust in het Siciliaans gehucht Canneto di Caroni spookt het weer als vanouds. Twee brandjes, mobieltjes die gaan bellen zonder dat er ontvangst is of een gesprek binnenkomt, auto's met centrale deurvergrendeling waarvan de sloten open en dicht springen. De bewoners worden er gek van. Het gaat er nog mysterieuzer aan toe dan begin februari, toen de wereldpers in het 200 zielen tellende gehucht neerstreek na meldingen van een groot aantal mysterieuze branden. Op dat moment werden de bewoners van een zestal huizen gelegen tussen de langs het gehucht lopende spoorlijn Messian-Palermo en de zee geëvacueerd en de stroom afgesloten. Ondanks vernieuwing van alle meterkasten en zekeringen ontstonden deze week in twee huizen toch branden. Volgens Tullio Martella, leider van de dienst Bescherming Bevolking op Siciië, is de enige verklaring een onbekend elektrisch veld. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() maar is goed kom bewijs het dan geen woorden maar daden ![]() ![]() en wacht we doen het uiteraard niet in een scheikunde lokaal maar ergens anders uiteraad zijn de kosten voor jouw van de benodigdheden ik heb wel een oude bank dus lets give it a try ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
weet jij ergens waar ik wit fosfor kan kopen? Das enige probleem, waarom denk dat ik een scheikunde lokaal nodig heb.
en waarom zou het niet lukken, wit fosfor ontbrandt spontaan bij kamer temperatuur.
Laatst gewijzigd op 23-03-2004 om 15:24. |
Advertentie |
|
|
|