Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ten 2e, je hebt je er niet aan gehouden, je hebt nog gepost ten 3e en blijf weg. |
![]() |
||
Citaat:
|
ten eerste ik heb nooit ni gzegt da da op mijn 6 jaar was maar ik heb wel gezegd da ik die mensen op mijn zes jaar heb leren kennen.
en ten tweede sorry ik heb ook ni vermeld da kik dien bloedcirkel me hun heb gedaan ik heb gezegd da wij da alle 4 hebben gedaan maar niet dat we dat samen hebben gedaan vriendelijke groeten
||
![]() |
Citaat:
[mutant]hoewel ik het er mee eens ben, kunnen we deze taal niet laten staan ![]() Laatst gewijzigd op 24-03-2004 om 19:50. |
![]() |
||
Citaat:
OnTopic: Ik ken iemand die ook dacht gezien te hebben waar hij zou sterven. Maar gelukkig niet zo heftig als jou. Hij heeft het na een maand ofzo van zich afgezet en hij denkt er niet zo veel meer aan. Ik hoop dat jij er ook overheen komt.
||
![]() |
Citaat:
![]() misschien was dat visioen van de dood niet letterlijk 'de dood' maar betekent het iets anders in mentale zin..(?) eigenlijk weet ik niet eens precies wat een bloedcircel is.. ![]()
Laatst gewijzigd op 28-03-2004 om 20:37. |
![]() |
|
Mensen de waarheid is hard. a) ik ben een vrouw je was toch bi sexueel, dus komt het nog uit. Serieus mensen ik snap niet dat jullie die dingen zo persoonlijk opvatten.......achjah
Ik ben tenminste 1 van de weinige die serieus post en onderwerpen rationeel verklaard en dan nog kritiek ..... ,omdat ik toevallig eventjes die(zogenaamde) forum bazen confronteer met hun opmerkelijke gedrag.... ![]() Ik denk dat ik maar verkas naar een ander soort van forum waar mensen zitten die iets verder kijken en niet persoonlijk gaan worden ,omdat hen iets niet aanstaat wat er gezegd word. Je weet wel objectiviteit that are the magic words gegroet mensen het ga je goed!!!!!!!!!!!!!!! ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. En nu echt niet meer stiekem terugkomen, zielig geval dat nog niet eens kan spellen of zelfs maar fatsoenlijk lezen! En voor diegenen die zich storen aan zulks een reactie van een fb, jammer maar helaas. |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat vinden jullie van het Satanisme en zijn die hier? Crocodi1e | 38 | 14-03-2013 14:07 | |
satanisme morgainemanson | 136 | 29-01-2007 06:47 | |
ARTistiek |
muurtekening reuffneck32 | 14 | 12-02-2004 23:50 | |
Liefde & Relatie |
Geloof Tha White Eagle | 43 | 02-12-2002 15:00 | |
Satanisme SATANIC | 93 | 15-02-2002 08:04 |