Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij sommige mensen wekt het dat idd op. Goed idee is dan om die persoon even voor een wandelingetje mee naar buiten te nemen (dan wel iemand waar hij op dat moment niet agressief tegen is natuurlijk) zodat ie wat kan kalmeren en ontnuchteren.
Zelf heb ik dat absoluut niet, ten eerste, ik ken mijn grens en daar raak ik toch niet over ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het leek wel of die kerel zijn eigen kracht niet kende toen ie zo bezig was ![]()
|
Verwijderd
|
hm hekel aan dat soort mensen
IK wordt niet uh fysiek agressief, maar de laatste tijd ga ik nogal veel schelden. En daar krijg ik dan wel eens ruzie mee. Maarja kweetniet hoe het komt, rolt er gewoon allemaal uit als ik veel gezopen heb. Mjuh mot ik maar eens ff afleren... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hij moet altijd iets hebben om aan te zitten,daarom loopt hij altijd met kettingen en ringen om ze handen en polsen.
|
Afgelopen zaterdag gingen we terug van de locale disco en raad eens wat voor mongool we tegen kwamen!
een zwaar aggresieve krl onder invloed van speed of andere shit en die gaf een van mijn kameraden zo een tik voor zijn bek en flikkerde een bierfles richting zijn hoofd: Stelling: Wiet is beter als andere drugs en als je drugs gebruikt er geen alcohol bij!
||
Citaat:
![]()
|
ik kan gewoon de jedi-mind-trick, dus als iemand me wil slaan ist zo van:
"ik ga je slaan" *zeehond doet jedi-achtig met zijn hand* -Helemaal niet "ik ga je helemaal niet slaan" probleem opgelost ![]()
|
Je haalt 2 dingen door elkaar.. het lastig gevallen worden en het blowen dat beter is dan andere drugs... daar kan over worden gediscussieerd... maar over dat eerste niet.. dus daar had ik t ook niet over
![]() en zeehond..wat ben je toch weer lekker wazig ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Volgens Wikipedia zou ik al lang in coma gelegen hebben napoleonzuurtje | 20 | 15-05-2012 12:17 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' T_ID | 500 | 23-10-2008 19:57 | |
Drugs & Alcohol |
profielwerkstuk alcohol faber | 15 | 18-06-2007 13:29 | |
Liefde & Relatie |
Fysiek geweld in de relatie Rohit | 218 | 13-07-2005 08:46 | |
Muziek |
Depressies vaker bij 'brede' muziekliefhebbers Verwijderd | 74 | 11-12-2003 21:45 | |
Psychologie |
Antidepressiva, hoe werkt het? [BESCHRIJVING] Eend | 27 | 24-02-2003 18:49 |