Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2004, 22:08
phensicske
phensicske is offline
Met alle laatsejaars is er een vrij podium over de middag. Elke klas moet iets doen en al onze ideeën zijn blijkbaar door vorige generaties reeds opgebruikt.

Iemand ideeën?

Ons idee was een familie te laten zappen op een fake tv en dan daar een nieuwsbericht over leerkrachten uit te zenden, dan nog een stukje film nadoen, dan nog reclame en zo...maar dit werd reeds vorig jaar gedaan toen wij op stage waren.

Wat zouden jullie doen?

Iets met zo'n 22 personen en dit voor 20 minuten of zo.
Advertentie
Oud 02-03-2004, 23:25
Mederiacvm
Mederiacvm is offline
Citaat:
phensicske schreef op 02-03-2004 @ 23:08:
Met alle laatsejaars is er een vrij podium over de middag. Elke klas moet iets doen en al onze ideeën zijn blijkbaar door vorige generaties reeds opgebruikt.

Iemand ideeën?

Ons idee was een familie te laten zappen op een fake tv en dan daar een nieuwsbericht over leerkrachten uit te zenden, dan nog een stukje film nadoen, dan nog reclame en zo...maar dit werd reeds vorig jaar gedaan toen wij op stage waren.

Wat zouden jullie doen?

Iets met zo'n 22 personen en dit voor 20 minuten of zo.
Is het misschien een idee om het Kopspijkersprincipe toe te passen, maar dan dus op iets grotere schaal? Ik weet niet of je 22 leraren hebt die daarmee te karikaturiseren zijn, maar je kan kijken hoe ver je komt.
Oud 02-03-2004, 23:27
forumfreakie
forumfreakie is offline
Citaat:
Mederiacvm schreef op 03-03-2004 @ 00:25:
Is het misschien een idee om het Kopspijkersprincipe toe te passen, maar dan dus op iets grotere schaal? Ik weet niet of je 22 leraren hebt die daarmee te karikaturiseren zijn, maar je kan kijken hoe ver je komt.
Lijkt me erg moeilijk. Heb je wel een paar goede acteurs nodig, maar is verder wel leuk idee. Zorg in ieder geval dat je niet zo'n standaard 'bonte avond' geval krijgt want dat is meestal weinig aan...
Oud 03-03-2004, 08:08
Tofke_H
Tofke_H is offline
Volgens mij hoort dit thuis op "Toneel & Cultuur"
Oud 03-03-2004, 14:08
alpha
alpha is offline
Kopspijkers nadoen is idd een erg leuk idee.
Ik vind het tv idee ook leuk, maar als dit al eens gedaan is, krijg je zo'n na-aapeffect, das niet leuk.
Ik zal er eens over na gaan denken, met 22 mensen is het niet zo simpel iets leuks en pakkends te bedenken! Het moet een geheel zijn?
Oud 03-03-2004, 17:41
phensicske
phensicske is offline
We zouden het liefst iets samen doen als klas.

We hangen niet zo super goed samen en er zijn velen die dit willen veranderen.

Het probleem is dat niet veel mensen het nog zien zitten om mee te werken en ik dus graag op ideeën zou komen om hen dan toch te kunnen overtuigen.

Idd, leraren nabootsen is wel een leuk idee, maar het is voor de hele school en enkel de zesdes hebben die leerkrachten, dus niet zo spannend voor de anderen.
Oud 22-03-2004, 20:48
Periodiek
Periodiek is offline
Je kan ook een "kookprogramma" houden. Maar dan moet je walgelijke dingen koken
Oud 24-03-2004, 15:21
phensicske
phensicske is offline
Citaat:
Periodiek schreef op 22-03-2004 @ 21:48:
Je kan ook een "kookprogramma" houden. Maar dan moet je walgelijke dingen koken
Leuk idee, maar niet zo praktisch haalbaar, denk ik.
Oud 25-03-2004, 15:29
Balance
Balance is offline
Citaat:
phensicske schreef op 03-03-2004 @ 18:41:
We zouden het liefst iets samen doen als klas.

We hangen niet zo super goed samen en er zijn velen die dit willen veranderen.

Het probleem is dat niet veel mensen het nog zien zitten om mee te werken en ik dus graag op ideeën zou komen om hen dan toch te kunnen overtuigen.

Idd, leraren nabootsen is wel een leuk idee, maar het is voor de hele school en enkel de zesdes hebben die leerkrachten, dus niet zo spannend voor de anderen.
Er zijn toch ook wel leerkrachten die jullie kennen (uit voorgaande klassen) die niet alleen maar aan de 6e les geven?
Jullie hebben tenslotte ook allemaal in de 1e t/m de 5e gezeten.

Regels voor berichten