Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2002, 22:40
Trisia
Trisia is offline
Ja beetje stomme vraag misschien hoor, maar waar koop je die ?
owja en nog een vraagje, voor het examen havo, mag je je gr gebruiken, maar mag je er ook formules in opslaan? of gaan ze dat controleren? iemand die het weet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-05-2002, 09:29
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Trisia schreef:
Ja beetje stomme vraag misschien hoor, maar waar koop je die ?
owja en nog een vraagje, voor het examen havo, mag je je gr gebruiken, maar mag je er ook formules in opslaan? of gaan ze dat controleren? iemand die het weet?
Waarschijnlijkheidstabellen zijn in de boekhandel wel verkrijgbaar, al of niet op bestelling. Wat het gebruik van je grafische rekenmachine voor het opslaan van formules tijdens het examen betreft kun je hierover het beste je wiskundeleraar of -lerares raadplegen.
Oud 04-05-2002, 10:12
GinnyPig
GinnyPig is offline
Het hangt inderdaad per school af of ze je controleren op je GR. Bij ons controleren ze niet, dus je mag er in principe alles inzetten...
Oud 04-05-2002, 10:49
Trisia
Trisia is offline
JA ik doe loi, vandaar dat ik het niet "even" kan vragen, maar bedankt!! ga ik vandaag even langs de boekwinkel.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 13:02
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Trisia schreef:
JA ik doe loi, vandaar dat ik het niet "even" kan vragen, maar bedankt!! ga ik vandaag even langs de boekwinkel.
hmmnz. Als je het niet kan navragen kun je beter het zekere voor het onzekere nemen...

en waarschijnlijkheidstabellen zitten toch standaard in je GRR? Of vergis ik mij?
Reageren

Regels voor berichten