Ahhh Suusje, met je lekkere avatarrrr
Helaas, ben ik grotendeels door eigenschuld, door mijn moeder uit huis gezet vanwege mijn gedrag, en woon ik nu bij mijn vader. Dus daar ga ik nu maar even vanuit
Saampjes laten we het huishouden goed draaien, om de beurt koken, afwassen, wasmachine draaien dat soort dingen. Het zijn niet echte afspraken wie op welke dag iets doet, maar het gebeurd eenmaal.
Gehoorzaam ben ik absoluut niet, daarom woon ik nu ook niet meer bij moeder, inmiddels wel wat aangepast maar ik ga voornamelijk mijn eigen weg, ik hou rekening met mijn vader maar daar houd het ook bij op. Hij is overigens wel blij met mijn aanwezigheid, ook omdat hij het nu een stuk makkelijker heeft
Met mijn ouders praten? nooit gedaan, mijn moeder vertrouwde ik niet en vader is een pyscholoog dus dan weet je toch al dat je fout advies krijgt

Over sex, zolang het maar veilig is... en mijn zusje mag bij vatti op haar slaapkamer blowen, "dan is ze tenminste thuis".
Overigens ben ik best een lieve jongen hoor, maar ik heb een aantal nare trekjes