| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Blijkbaar weet hij gewoon geen originele ideeën, is toch niks mis mee? Wat is de situatie zoals jij het begrijpt met haar momenteel dan? Dan weten we meer.. |
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() nja situatie...Ik weet niet precies wat je bedoelt maar ik geef je dit: Ik ga erg vaak weg met hem, kan goed met hem praten, we hebben samen plezier en gaan vooral veel naar de sahara (=lijkt missch wel op een woestijn, omringd met bomen, en in het midden een grote plas) Daar gaan we dan zwemmen of gewoon zitten en praten ofzo...
|
|
||
|
Citaat:
Ik denk vooral dat tijd belangrijk is.. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
picknickkleedje, wat lekkers te eten, n grammetje in jullie C11H15NO2 en klaar ben je
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() Merci beaucoup
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Kaartjes sturen bind ik vele malen leuker dan mailtjes en e-cards en ik probeer ook iig met verjaardagen iedereen een kaartje te sturen (als ik het neit vergeet, is me dit jaar twee keer overkomen helaas ). Ook kaatjes voor bijzondere gelegenheden voor bijzondere mensen zijn leuk om te sturen, of gewoon eentje zomaar, niets mis mee en een leuke verrassing![]() Citaat:
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Seksualiteit |
Sekshoroscopen! Elister | 81 | 14-07-2004 17:27 | |
| ARTistiek |
bij kunst is het van belang dat je meteen ziet wat het voorstelt? L= | 12 | 06-06-2003 18:40 | |
| Lifestyle |
Ik zoek kunstzinnige ideetjes voor in mijn appartementje... Verwijderd | 1 | 03-02-2003 16:58 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
Atlantis --> Antarctica. Severus | 6 | 23-09-2002 15:20 | |
| Seksualiteit |
ideetjes gevraagd! Tsoenami | 11 | 17-02-2002 00:07 | |