Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik tokte ongeveer 1 - 2 keer per week... Vrijdag en zaterdag... heel soms ook op zondag...
Iig toen opeens anderhalve maand gestopt (gepland, maand van te voren ![]() met meerdere personen stoppen is makkelijker... denk ik twas wel moeilijk en btw, ik rook altijd puur, dus zonder tabak... en geloof me, tis moeilijk Maar hee, ik moet eten, kom er nog wel op terug |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Stoppen met blowen is echt best wel moeilijk hoor...
vooral als het een gewening is geworden elk weekend token... dat deed ik, voor ong 2 jaar... Toen anderhalve maand gestopt... die 1e 2 weken waren echt moeilijk... maar gered ![]() Toen 3 weken achter elkaar elke weekend weer gebowld...en tja, vorige weekend was dat laatste weekend Nu stop ik weer tot mijn verjaardag (14 april) naja het weekend daarna dan... Maja, voor de rest doe ik niks aan drugs enzo... heel af en toe drinken (1x per 3 maanden ofzo? ![]() ![]() niet roken ![]() Maja... weer stoppen dus... ![]() |
![]() |
|
Ik rookte elke dag hashish totdat ik op een dag op een dag voor stoned voor de pc zat met een zak dorito's op m'n schoot en ik me bedacht dat stoned zijn eigen heel erg saai en lamlendig is. Ik heb toen m'n voorraad gegeven aan een vriend en heb vanaf die dag niet meer geblowt. Ik ben sinds dien wel meer gaan drinken trouwens.
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben een aantal keer 'gestopt' met blowen maar meer omdat m'n omgeving dat waardeerde dan dat het me zelf iets kon schelen. needless to say blow ik dan ook weer volop tegenwoordig, en ik heb er eigenlijk helemaal geen problemen mee. Ik kan prima studeren met wiet op, hoeveel ik ook rook, dus dat scheelt alweer.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Deel van m'n paddotrip kwam terug. Paranoïde op 'n busstation, koud, trillen, geluiden horen die er niet zijn, overal planten uit zien groeien, telkens op bepaalde details in 't gezichtsbeeld letten en het geheel dus niet kunnen zien.. Enigszins naar.
Flink geminderd. Maar vandaag even niet ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toch maar een tijdje flink minderen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar om eerlijk te zijn hebk vandaag weer geblowd, en tot mijn grote schrik vonk het eerst niet echt lekker ![]() Echt freaky..... ![]()
|
zullen we 'r een algemeen stop-topic van maken?!?! ....Ik ben sinds dinsdag gestopt met pep! Reden 'r af? Na een half jaar dagelijks chemische poeder snuiven werd ik seriously paranoïde... (denken achtervolgt te worden, jezelf opnaaien als je ff niets voor handen hebt et cetera).. Nja, succes met je blow-stop!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() http://forum.scholieren.com/showthre...hlight=stoppen |
![]() |
|
Hoezo gaan jullie stoppen met drugs gebruiken???
Trek je het dan om dronken te worden en dus een harde kater te krijgen?? en zo ziekelijk veel geld uit te geven dat je veeeeeeeet blut bent Wij stoppen denk ik niet.., want het is zo chill!
||
Citaat:
maar boeien drugs gebruiken is te prachtig en goedkoper als alcohol!!
||
Citaat:
en jij bent dus een ECHTE man... ![]()
|||
Citaat:
![]() nee op zn tijd vind ik mn jointje gewoon heel erg lekker..dus zal niet zo snel zeggen dat ik stop.. Citaat:
![]()
||
nee, ik weet dat ik geen echte man ben, omdat ik het accepteer dat na een periode van gebruik een drug een verslavende werking kan hebben die er in sluipt. MAW je hebt het niet door dat je verslaafd bent, tot het te laat is!
Dat jij drugs te prachtig vind om te stoppen Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Schadelijkheid van drugs De Veroorzaker | 26 | 07-08-2009 10:03 | |
Drugs & Alcohol |
Confessions of a smaltimer part 2 Wammus | 26 | 01-04-2008 15:25 | |
Drugs & Alcohol |
Steeds meer blowers in problemen Wammus | 59 | 20-05-2006 10:18 | |
Drugs & Alcohol |
Laten stoppen bj0etiejfreak | 109 | 08-10-2004 05:39 | |
De Kantine |
[gouweouwe]Wat staat er onder jouw ctrl+v? Episode II Machiavelli | 500 | 28-09-2004 20:34 | |
Drugs & Alcohol |
stoppen met blowen Wammus | 80 | 26-05-2004 17:54 |