Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik bemoei me nergens mee hoor ![]() maar als jullie nog een baantje over hebben daar meld ik me hierbij aan ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maak eens een map opje PC aan.. En zet daar alleen files in met text (.txt) en probeer het dan eens 2,3Gb groot te krijgen.. Knap als je dat zomaar lukt ![]() En 27MB avatars weinig, valt mee.. Een avatar mag max. 10kb zijn, dat zouden 2765 avatars zijn, maar er zijn er zat die zijn kleiner, en het kan dus wel 2 of 3x zoveel zijn... |
![]() |
||
Citaat:
maar mijn computer loopt dan hoogstwaarschijnlijk vast, als was het niet bij het maken, dan wel gewoon bij het bekijken in welke teksteditor dan ook ![]() natuurlijk is 2.3GB ontzettend veel, maar met 15.000.000 posts had ik meer verwacht...ik weet natuurlijk niet hoeveel posts er nog aanwezig zijn...als je ziet dat onzin 66% van de posts heeft, dan was de DB wellicht drie keer zo groot geweest als onzin nooit gepruned was?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ik saai hier vandaag precies een jaar rond! #1100 Verwijderd | 500 | 30-08-2010 14:44 | |
De Kantine |
Nieuwe regels zijn saai. #344 TopDrop | 500 | 11-09-2008 23:11 |